امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در دسته کتاب های به سوی موفقیت قرار می گیرد. این اثر ترجمه سمانه فلاح و منتشر شده انتشارات طاهریان می باشد.

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

یک ازدواج با جدایی به پایان می رسد. یک دوست به صورت کاملا ناگهانی می میرد.به یک بیماری دردآور مبتلا می شوید، از یک عزیز خداحافظی می کنید و یا کار مورد علاقه تان را از دست می دهید و ... این موارد تعدادی از هزار بهانه برای شکسته شدن قلب های ماست و فرار از برخورد با آنها غیر قابل اجتناب است.

فلورانس در این کتاب بی نظیر تمام سعی خود را کرده که در کنار ما روش های برخورد با این حوادث رنج آور را بهبود ببخشد و به ما یاد دهد که به چه نحوی به درمان و شفای این غم ها بپردازیم و شما بله شما کشف کنید که چگونه می توانید قلب شکسته خود را با تکیه بر رحمت الهی التیام ببخشید...

خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

در سال 1928 اولین بخش کتاب او یعنی کتاب بازی زندگی آماده شد. در کتاب «بازی زندگی» تمامی موضوعات مربوط به موفّقیت را با زبان شیوا بیان کرده است.
او همچنین کتاب های «گفتۀ شما چوب جادویتان است» و «درهای اسرارآمیز موفّقیت» را نوشت و کمی پس از مرگش در سال 1940 به چاپ رسیدند. در این دو کتاب خلاصه ای از تمامی سخنرانی های او به چشم می خورند و در نهایت کتاب آخر او به نام «قدرت کلام» در سال 1945 چاپ شد و در محل نیویورک یونیتی، جایی که او سخنرانی ها و کلاس های آموزشی خود را برگزار می کرد، به فروش رسید.

برشی از متن کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

تصاویر ذهنی بسیاری هستند که می توانند باعث موفقیت های فراوانی شوند. برای مثال خانمی نزد من آمد و پرسید که چطور می تواند موقعیت شغلی مناسبی برای خود پیدا کند. من به او گفتم: اگر خداوند چیزی را برای تو بخواهد محال است که دیگری آن را از چنگ تو درآورد. زیرا خداوند آن چیز را فقط در سرنوشت تو قرار داده و هرچه که پیش آید باز هم کسی قدرت پایمال کردن حقوق تو را ندارد.
آن خانم با شنیدن حرف من قوت قلب گرفت و از ترس درونش کاسته شد. به او گفتم: تو باید بازی زندگی را یاد بگیری و از رمزوراز آن باخبر شوی. مهم نیست که چه موقعیتی داری و چقدر حقوق دریافت می کنی. زیرا خداوند به کسانی کمک کرده که هیچ نداشته اند و صاحب خانه ها و مغازه های فراوانی گشته اند.
اگر ما هم چنین عقایدی را در سر داشته باشیم، به راحتی مسائل شیرین بازی زندگی را درک می کنیم و به سعادت می رسیم. در یکی از روزهای تعطیلات برای یکی از مغازه های دوستانم هیچ مشتری نمی آمد. کارگر او با نگرانی گفت: با این وجود دیگر نمی توانیم اجناس داخل مغازه را بفروشیم. دوستم که صاحب مغازه بود، گفت: هر روز، روز تازه ای است و فرصت جدیدی در پی خود دارد. مطمئن هستم که فردا، اجناس امروز را خواهیم فروخت. همانکه به مشیّت خدا راضی هستم، کافی است.
فردای آن روز صبح زود هنگامی که صاحب مغازه وارد شد، مشتریان زیادی را دید که در حال خریداری اجناس مغازه اش هستند و اکثر قفسه ها خالی شده اند. حال جملاتی را که در چند خط قبل برایتان توضیح دادم را می نویسم. بسته به نیاز خود آنها را در گوشه ای بنویسید و در طول روز با خود تکرار کنید.
«جملات مربوط به موفقیت»
عرشۀ کشتی موفقیت با مشیّت الهی برایم آشکار گردیده و من می توانم ساحل موفقیت را روبرویم مشاهده کنم. خستگی ها و ناامیدی ها را رها می کنم. خداوند به روح و جسم من توجه دارد و همیشه بهترین ها را برایم می فرستد. همۀ خوبی ها و نیکی ها به سویم می آیند و می دانم که چیزی برایم غیر ممکن نیست.

نکات کلیدی کتاب چهار اثر از فلورانس 

در واقع هر اثر فلورانس همان نکات کلیدی می تواند باشد که هر کسی به دنبال موفقیت در زندگی است.
در هر بخش از کتاب قانون ها و جملات انگیزشی و همچنین داستان هایی را بیان می کند که دست کمی از نکات کلیدی ندارد.

دانلود کتاب چهار اثر فلورانس

پی دی اف کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود کتاب چهار اثر فلورانس

مشخصات کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: طاهریان
نویسنده: فلورانس اسکاول شین
مترجم: سمانه فلاح
تعداد صفحه: 320
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: PDF

 

کنگره :
‫‬‭BF639‫‭/ش9چ9 1394
دیویی :
‫‬‭299/93
کتابشناسی ملی :
3694035
شابک :
‫‭978-600-6124-360‬‭‬‬
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
320

کتاب های مشابه چهار اثر از فلورانس اسکاول شین