امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟
امروزه در بیشتر علوم، استفاده نرم‌افزارهای رایانه‌ای امری بدیهی به نظر می‌رسد. در علوم آماری و رشته‌های وابسته به آن نیز استفاده از نرم‌افزارهای آماری روز به روز گسترده‌تر شده و برای انجام محاسبات پیچیده آماری از این گونه ابزارها بهره برده می‌شود.
نرم‌افزار کاربردی SPSS یکی از نرم‌افزارهای آماری است که امروزه بیشترین کاربرد را در بررسی و تحقیقات علوم اجتماعی دارد. با توجه به سادگی و دقت و سرعت در انجام محاسبات آماری در این کتاب به بررسی این نرم‌افزار پرداخته‌ایم.
البته نرم‌افزارهای آماری تخصصی دیگری مانند S-Plus، SAS، Minitab و R نیز از جمله نرم‌افزارهای آماری محسوب می‌شوند که هر کدام در زمینه‌ای خاص قدرت بیشتری دارند.
از ابتدای تولید نرم‌افزار SPSS هر روز شاهد تغییرات و بهبودهایی وسیعی در آن بوده‌ایم. اکنون نسخه 22 این نرم‌افزار IBM SPSS Statistics 22نسخه نهایی تلقی شده که به تازگی توسط شرکت IBM به بازار نرم‌افزارها کاربردی معرفی شده است. با توجه تصاحب شرکت SPSS توسط IBM تغییرات زیادی در ظاهر و باطن نرم‌افزار بوجود آمده است.
تغییر در انجام محاسبات با روش الگوریتم‌های سریع‌تر، امکان استفاده از روش Bootstrap در انجام محاسبات، امکان استفاده از پشتیبانی شرکت IBM و … همه از مواردی است که کاربران را به استفاده از این نرم‌افزار ترغیب می‌کند.
کتابشناسی ملی :
3393100
شابک :
‫‬‭978-600-6235-45-5
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
336
کنگره :
‫HA32‭‮‬‫‭/ر9آ83 1392
دیویی :
‫‬‮‭300/285

کتاب های مشابه آموزش گام به گام SPSS 22