نظر شما چیست؟
زمانی که دانش آموز موفق شود اطلاعات جدید را با دانش قبلی خود پیوند دهد، یادگیری معنادار رخ داده است. اما امروزه در بیشتر مدارس ما ، تدریس به معنای انتقال معلومات از ذهن معلم به شاگرد است.
با این روش کم کم ذهن دانش آموز انباشته از مطالبی می شود که با نیاز و فکرشان متناسب نیست و این امر سبب می شود آنها آنچه را که آموخته اند ، طوطی وار تکرار کنند و به تدریج از یادگیری احساس کسالت کنند. این نوع یادگیری نه تنها در سازندگی آنها نقش موثری تدارد ، بلکه زمینه رکود...
کتابشناسی ملی :
4227380
شابک :
978-600-8153-74-0
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
104
کنگره :
‫‬‭LB1032‫‬‭/ط2ی2 1395
دیویی :
‫‬‭371/395

کتاب های مشابه یادگیری مشارکتی در مدارس