نظر دیگران

نظر شما چیست؟
داستان بانوان عمارت میسالونگی در شهر کوچکی در استرالیا، یک سال قبل از آغاز جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. نویسنده "کالین مک کالو" کار زنانی سختکوش را در خانواده ای نقل می کند که مردان،مال و قدرت را در دست دارند و به زنان ستم می کنند اما..

وقایع نمایش بانوان عمارت میسالونگی در اوایل دهه 1900 میلادی در شهری کوچک به نام بایرون در دامنه کوهستان آبی استرالیا اتفاق می افتد . قهرمان داستان "میسی رایت" دختر فقیر مجرد و 33 ساله ایست از خانواده هرلینگ فورد که بر شهر حکمفرمایی می کند . "میسی" با مادر بیوه و خاله بیمارش آبرومندانه زندگی می کند در حالیکه قربانی سیاست ارث گذاری هرلینگ فوردهاست که ثروت را در اختیار اعضای مرد خانواده قرار می دهد و آنها نیز با بی رحمی به زنان تحت سلطه خود، ظلم می کنند.
"میسی" دختری زشت است که همیشه محکوم به پوشیدن لباسهای قهوه ای ست و به نظر می رسد که آینده ای هولناک دارد تا اینکه خویشاوندی دور که زنی مطلقه از سیدنی است ، وارد خانه ی آنها می شود و به میسی کتابهای عاشقانه ای برای خواندن می دهد . یک روز که میسی در راه برگشت از کتابخانه بوده ؛ دچار حمله ی قلبی می شود و وسط جاده از حال می رود و در همان حال مرد غریبه مرموزی به نام " جان اسمیت " بالای سر او می آید و ...
نمایش "بانوان عمارت میسالونگی" به تهیه کنندگی محمد مهاجر و سردبیری نادر برهانی مرند و بازی درخشان "احمد آقالو" در اداره کل نمایش با عنوان طرح "از رمان تا نمایش" تهیه و تولید شده است .

کتاب های مشابه بانوان عمارت میسالونگی