نظر دیگران

نظر شما چیست؟
غلامرضا پهلوی به دلیل اعتراض مردم تالار فرهنگ را ترک می‌کند اما اخباری که منتشر می‌شود دلیل این موضوع را به صورت دیگری بیان می‌کند.

در تالار فرهنگ تهران جشنی به مناسبت اهدای جوایز به کوهنوردان و ورزشکاران ممتاز کشور برگزار شده و غلامرضا پهلوی رئیس وقت کمیته ملی المپیک ایران در جشن حاضر می‌شود تا جوایز ورزشکاران را اهدا کند اما با اعتراض مردم مواجه می‌شود مردم مشتاقانه منتظر ورود جهان پهلوان تختی به ورزشگاه هستند و به محض ورود او دست به اعتراض برداشتند و در قالب شعارهای پی در پی خواهان خروج غلامرضا پهلوی می‌شوند و از او می‌خواهند جای خود را به جهان پهلوان تختی بدهد و این موضوع باعث می‌شود پهلوی با عصبانیت از سالن خارج شده و مردم جهان پهلوان تختی را به جای او نشاندند.
خبر این حرکت مردم به سازمان امنیت می‌رسد و شاه مرادی و اصغرزاده را که مأمور کنترل این‌گونه اتفاقات در سازمان امنیت هستند را مسؤول خواباندن این غائله می‌کند. جهان پهلوان که به این موضوعات اهمیتی نمیدهد همچنان به زندگی عادی خود و از جمله کمک‌هایش به مستمندان می‌پردازد.
اجرای سنت حق سفره یکی از دغدغه‌های جهان پهلوان تختی است که هر ساله توسط ایشان اجرا می‌شود و برای انجام کارهای این سنت به برنج فروشی می‌رود در آنجا آقا تقی برنج فروش او را از درافتادن با رژیم بر حذر می‌دارد و اما ادامه ماجرا...

نمایش«جهان پهلوان»به تهیه کنندگی مهتاب امینی و سردبیری حسین قلعه قوند در اداره‌ی کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است...

کتاب های مشابه جهان پهلوان (بخش اول)