نظر دیگران

نظر شما چیست؟
فلیپ مارلو کارآگاه بیکاری است و "عرفمی" دختری است که برای پیدا کردن برادرش به نام" اورین" به لس آنجلس می آید و پس از مدتی چک و چانه زدن با کارگاه با 20دلار، او را استخدام می کند.

"عرفمی" آخرین آدرس برادرش را به کارآگاه می دهد و او به سراغ آدرس اورین می رود. در اتاق او با مردی به نام "هیکس" روبه رو می شود که اطلاعی از اورین ندارد. در برگشت مارلو با جنازه مدیر پانسیون که یخ شکنی در گلویش فرو رفته مواجهه می شود و به پلیس خبر می دهد.
مردی ناشناس با مارلو تماس می گیرد و از او می خواهد که بسته ایی را در ازای 100 دلار برای او پنهان می کند، مارلو به دعوت او به هتل ونوس می رود و در اتاق، زنی او را مجروح می کند و پس از به هوش آمدن با جنازه مردی که در اتاق اورین دیده بود رو به رو می شود که کلاه گیس به سرش دارد.
مارلو قتل را به پلیس خبر می دهد و با تحت فشار قرار دادن مدیر داخلی هتل شماره زنی که داخل اتاق بوده را پیدا می کند. کاراگاه مارلو به خانوم "وولد" که هنر پیشه است می رسد، ولی او مسیر تحقیقات را به بیراهه می برد. پلیس به کارآگاه مارلو خاطر نشان می کند به دلیل پیداکردن کارت او در دست مقتول خودش مورد اتهام است. کارگاه در مورد لی لا خواهر کوچک عرفمی تحقیق می کند.

کتاب های مشابه خواهر کوچیکه