امتیاز
5 / 4.8
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
اعداد دنیای عجیبی دارند. دنیای اسرارآمیزی که افرادش حرف می‌زنند، قانون دارند، آهنگین و موزون هستند، مجهولات و معماها را می‌گشایند و رازها را برملا می‌سازند، فکر و اراده بشر را هدایت می‌کنند و نیرو می‌بخشند و در یک کلام اعداد، تفکرساز، اندیشه‌آفرین، رازگشا، منظم، خیره‌کننده و دلگشا هستند.
در گذشته‌های دور از دنیای پررمز و راز اعداد پرده‌ها برداشته شده و بشر در طول اعصار همواره گوشه‌ای از اسرار آن را آشکار می‌ساخته و از آن بهره‌ها می‌برده است و گاه مسحور می‌گشته است.
شاید بهت‌آور باشد که بگوییم دنیای اسرارآمیز اعداد برای سرگرم ساختن آدمیان حرف‌های بسیار تازه دارد. سرگرمی‌ها و بازی‌هایی که هر یک می‌تواند ساعت‌ها دل مشغولی جسم‌های خسته بوده و نشاط و شیرینی زندگی را به ارمغان آورند. در واقع بازی‌های ریاضی به هنگام خستگی انسان از درس و مطالعه و کارهای روزمره، حلاوتی

دلپذیر دارند و گل لبخند را بر لبان دوستداران خود می‌نشانند هرچند این بازی‌ها علاوه بر سرگرمی و تفریح، هوش را بهبود بخشیده، حافظه را قوی و نیرومند می‌سازند و ذهن را آماده برای یادگیری، فراگیری و حل مسائل پیچیده زندگی می‌نمایند.
به عبارت دیگر، بازی‌های ریاضی هم فال‌اند و هم تماشا. هم مایه آموختن می‌باشند و هم مایه نشاط جان.
به هر حال کتاب حاضر تجربه‌هایی از دنیای زیبا و جذاب اعداد است که برای سرگرمی شما فراهم گردیده، شما می‌توانید با مطالعه این کتاب ساعت‌ها محفل خانواده و دوستان خود را آکنده از نشاط سازید.
دیویی :
‫‬‭‬‭793/74
کتابشناسی ملی :
‫1296585
شابک :
978-964-91565-6-9
سال نشر :
1387
صفحات کتاب :
78
کنگره :
‫‬‭‬‭QA95‫‬‭‭/ک25ب2 1387

کتاب های مشابه بازی ها و سرگرمی های ریاضی