امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب تربیت جنسی در اسلام به قلم سید محمود مرویان حسینی(نویسنده کتاب) در انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی به چاپ و نشر رسیده است. این کتاب به ارائه موضوعات مرتبط با تربیت جنسی در اسلام همچون مدیریت، مراقبت، تامین نیاز جنسی و ... می‌پردازد.

 معرفی کتاب تربیت جنسیتی در اسلام

احساس جنسی و اندام های مربوط به آن بخش مهمی از وجود انسان را شکل می دهد. در روان شناسی فلسفی یکی از قوای انسان «قوه شهویه» نام دارد که بخشی از آن به نیازهای جنسی مربوط می شود.
ارضای غریزۀ جنسی یکی از نخستین نیازهای بشری از آغاز خلقت تا امروز است.
اگر این نیاز در ساختار تکوینی آدمی پیش بینی نشده بود یا کشش چندانی به ارضای آن وجود نداشت، نسل بشر تداوم نمی یافت. تربیت جنسیتی pdf در این کتاب ارائه شده است. کتاب تربیت جنسی کودکان نیز از همین نویسنده در فراکتاب عرضه شده است.

بخشی از متن کتاب تربیت جنسی

در هر جامعه و مکتبی ارضای غریزۀ جنسی اصولی دارد که در صورتِ رعایت نکردن آن، رفتارهای جنسی نابهنجاری بروز خواهد کرد. سبک زندگی اسلامی که بر اساس آموزه های قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) بنا شده است، به مسائل جنسی بی توجه نیست.

تربیت جنسی عبارت است از:

فرایند مدیریت، مراقبت و تأمین نیاز جنسی که متناسب با دوره های مختلف رشد و تعریف درستِ غریزۀ جنسی در آن دوره، راهبردها و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
در این بین، یکی از مباحث اساسی و بسیار پیچیده، آموزش جنسی است. توجه به این موضوع از آن رو ضروری است که بی اطلاعی والدین و مربیان از آن و در مواردی ناآگاهی مخاطبان ـ اعم از کودک، نوجوان، جوان و خانواده هاـ می تواند موجب دلهره، اضطراب، رفتارهای انحرافی، فشارها و بحران های اخلاقی و اختلال های جنسی گردد، به ویژه در عصر حاضر که بمباران تبلیغاتی ـ اطلاعاتی و جریان آزاد انتقال اطلاعات و تلاش ضدفرهنگی رسانه های جهانی، نسل کنونی را آماج حملات خود قرار داده و آنان را در رفتارهای جنسی شان آشفته ساخته است.

کتاب تربیت جنسی در اسلام مناسب چه کسانی است؟

کتاب تربیت جنسیتی فرزندان در اسلام، برای والدین، مربیان و معلمانی که به دنبال به روش صحیح و کنترل نظام مند این غریزه طبیعی هستند می‌تواند مناسب باشد.

دانلود کتاب تربیت جنسی در اسلام

برای تهیه و دانلود نسخه تربیت فرزند در اسلام pdf می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب تربیت جنسی در اسلام

مشخصات تربیت جنیتسی در اسلام در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: دانشگاه علوم اسلامی رضوی
نویسنده: سید محمود مرویان حسینی
تعداد صفحه: 248
موضوع: آموزه ها و راهکارهای تربیت جنسی در اسلام
قالب: الکترونیک

 

صفحات کتاب :
248
کنگره :
‫‬‮‭BP230/17‫‬‮‭/م4ت4 1395
دیویی :
‫‬‮‭297/4831
کتابشناسی ملی :
4416058
شابک :
978-600-7044-20-9
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه تربیت جنسی در اسلام