امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,750
خرید چاپی
25,000
15%
ت 21,250
نظر شما چیست؟
«7 پهلوان پیر 8 پسر جوان» درباره پهلوان پیری است که در دوران جوانی ورزش باستانی کار بوده است. او نوه ای درس خوان و با استعداد دارد که همه اطلاعات مربوط به ورزش باستانی و فعالیت های پدربزرگش را در یک وبلاگ اینترنتی جمع آوری و به علاقمندان این رشته ارائه کرده است. پدربزرگ پس از سال ها ورزش و انجام امور خیریه به درد مفاصل مبتلا شده، دست از ورزش برمی دارد اما ورزش را به نوه جوانش و همه جوانان توصیه می کند.

غفارزادگان درباره اثر جدیدش گفته است: این کتاب را سال های پیش نوشته ام و تصمیم گرفتم آن را با یک ویرایش جدید مجددا به چاپ برسانم. همیشه سعی داشته ام اثری را خلق کنم که تاریخ مصرف نداشته باشد لذا به گمانم این آثار پس از گذشت سالها همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع می شود.

داوود غفارزادگان نویسنده این کتاب، بیش از دو دهه است که برای گروه سنی بزرگسال و نوجوان فعالیت می کند و تاکنون آثاری همچون رمان «فال خون» ،«ما سه نفر هستیم»،« راز قتل آقا میر»، «سنگ اندازان غار کبود»، « پرواز درناها»، « آواز نیمه شب» و «شب ایوب» از این نویسنده به چاپ رسیده است.

.... پدر و مادر پسرک مثل هر پدر و مادر دیگری قصدشان ا ز سرک کشیدن نه کنجکاو یست نه موی دماغ شدن. فقظط دارند وظیفه ی پدر و مادر ی شان را انجام می دهند. قصدشان خیرخواهانه است و نیتشان تربیت فرزند تا بچه ی یکی یکدانه و نابغه شان با هر کس و ناکسی بُرنخورد.
برای همین هم باید تحملشان کنیم. به خصوص حالا که فهمیده اند می خواهیم وارد عرصه ای شویم که در آ ن آدم بده هم پیدا می شود. بالاخره هر چیز خوبی آفت هایی هم دارد و کمترین آفت این میدان مثلا غرور است یا قلُدری یا چیزهای دیگر که آدم از به یاد آورد نشان مو بر تنش سیخ می شود.
البته پدر و مادر هنوز به درستی از ماجرا سر درنیاورده اند و نمی دانند در سرِ ما چه می گذرد. چون ریخت و قیافه ی پسرشان به هر چیزی می خورد الِا باستانی...
صفحات کتاب :
64
دیویی :
‭‮دا‬300‬‭غ42ھ 1392‬
کتابشناسی ملی :
3318148
شابک :
‫‭978-600-175-563-7
سال نشر :
1392
شابک دیجیتال :
978-600-03-2652-4

کتاب های مشابه 7 پهلوان پیر 8 پسر جوان