خرید و دانلود کتاب های حبیبه جعفریان

حبیبه جعفریان

حبیبه جعفریان نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار ایرانی است. حبیبه جعفریان زادهٔ ۸ دی ۱۳۵۳ در مشهد، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار ایرانی است. جعفریان در زمینهٔ زندگینامه‌نویسی کارنامهٔ پرباری دارد که از جمله می‌توان به مجموعهٔ یک نفر (نشر سروش) و مجموعه نیمهٔ پنهان ماه (نشر روایت فتح) اشاره کرد که در این میان کتاب نیمه پنهان شهید چمران به چاپ بیست و دوم رسیده‌است.

زندگی نامه حبیبه جعفریان

حبیبه جعفریان زادهٔ ۸ دی ۱۳۵۳ در مشهد، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار ایرانی است. جعفریان در زمینهٔ زندگینامه‌نویسی کارنامهٔ پرباری دارد که از جمله می‌توان به مجموعهٔ یک نفر (نشر سروش) و مجموعه نیمهٔ پنهان ماه (نشر روایت فتح) اشاره کرد که در این میان کتاب نیمه پنهان شهید چمران به چاپ بیست و دوم رسیده‌است. او همچنین نویسندهٔ کتاب هفت روایت خصوصی از زندگی سید موسی صدر و کتاب بودن با دوربین (کاوه گلستان: زندگی، آثار و مرگ) است. حبیبه جعفریان از نویسندگان سروش جوان، داستان همشهری و همشهری جوان و دبیر تحریریهٔ مجلهٔ همشهری ۲۴ بوده‌است.

جعفریان، یک مستندگوی قصه‌پرداز است؛ گرچه وقتی غرق در نوشته‌هایش شده باشید، در لحن و تأکیدهایی که روی جای‌جای متن آورده، روی جملات کوتاه و گیرا و تصویرسازی‌های بدیعی که با روش‌هایی به همین سادگی انجام‌شان می‌دهد، او یک مستندگوست؛ یک مستندگوی صادق. از جمله نویسندگانی است که در زمینهٔ دفاع مقدس خاطرنویسی‌های ارزشمندی به رشتهٔ تحریر درآورده است. وی معتقد است خواندن زندگینامه از خواندن رمان به مراتب جذاب‌تر است. وی ترجیح می‌دهد قبل از خواندن آثار یک نویسنده، ابتدا زندگینامه مربوط به او را بخواند.

حبیبه جعفریان

مسئولیت های حبیبه جعفریان

در سال 1393 داور بخش مستندنگاری جشنواره جلال آل احمد

نویسنده سروش جوان، داستان همشهری و همشهری جوان و دبیر تحریریهٔ مجلهٔ همشهری ۲۴

حبیبه جعفریان نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار ایرانی است.

کتابهای حبیبه جعفریان

از جمله آثار او می توان به "چمران به روایت همسر شهید"، "باکری به روایت همسر شهید"، "مردن با دوربین"، "تولستوی"، "همت"، "مدرس"، "گاندی"، "زندگی سید محمد حسین طباطبایی" و "زندگی در دامنه آتشفشان" اشاره کرد.

معرفی کتاب شهید حمید باکری

کتاب شهید حمید باکری، به روایت فاطمه امیرانی، همسر شهید، می باشد که توسط حبیبه جعفریان به رشته تحریر درآمده است. این کتاب از مجموعه کتاب های نیمه پنهان ماه می باشد و انتشارات روایت فتح، آن را روانه بازار کرده است.

کتاب شهید حمید باکری، جلد سوم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید حمید باکری از زبان همسرشان می پردازد.

در کتاب قطور تاریخ فصل جدیدی به نام انقلاب اسلامی و به نام انسان نوشـته شده اسـت. این فصل از جنس بهار است ولی به رنگ سرخ نوشته شده است و خزانی به دنبال ندارد. ایـن فصل داسـتان تجدید عهد انسـان در روزهای پایانی تاریخ است و برای همین با خون و اشک نوشته شده اسـت؛ خونی که یک روز در این سـرزمین بـر خاک ریخته شد و اشـکی که روزی در وداع، گوشـه ی چادری پنهان شد و روزی دیگر بر سر مزاری به خاک فرو شد؛ و امروز باز هم جاری می شود تا یک بار دیگر گرد وغبار ناگریز زمان را از چهره ی سرداران روزهای انتظار بشوید. در کتاب قطور تاریخ، فصل جدیدی نوشته شده است که سخت عاشقانه است.

خرید کتاب شهید حمید باکری

برای خرید کتاب شهید حمید باکری، بصورت الکترونیکی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. کتاب های الکترونیکی را پس از دانلود فقط در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

معرفی کتاب شهید چمران

کتاب شهید چمران جلد اول از مجموعه کتاب های نیمه پنهان ماه می باشد که توسط حبیبه جعفریان نوشته شده است.

کتاب نیمه پنهان ماه شهید چمران به داستان مرد صالحی که یک روز در این سرزمین به خلوص قدم می‏زد از زبان همسرش غاده جابر می‏ پردازد. در پایان نیز مجموعه ای از عکس ‏های این شهید گرد‏آوری شده است.

خرید کتاب شهید چمران

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب های شهید چمران pdf و کتاب چاپی شهید چمران فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

معرفی کتاب زندگی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی

کتاب زندگی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی نوشته حبیبه جعفریان توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است. بدون تردید مرحوم علامه طباطبایی یکی از برجسته ‌ترین و شاخص‌ترین شخصیت‌های دینی جهان اسلام در دوران معاصر است که ابعاد گوناگون علمی و معنوی را در وجود خود متجلی ساخته بود. بیست و پنج سال از ارتحال این علامه دهر، مفسّر کبیر قرآن، فیلسوف و عارف زمان خویش می‌گذرد.

در این مدت طولانی کتاب‌ها و مقالات زیادی نوشته شده و نظرات مختلفی پیرامون آثار و شخصیت ایشان بیان گردیده، اما با همه این‌ها بسیاری از زوایای شخصیت علمی و عرفانی ایشان هنوز ناشناخته و پنهان مانده است و جامعه اسلامی هنوز به عمق معارف به جای مانده از ایشان پی نبرده است.

خرید کتاب زندگی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه زندگی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی بصورت الکترونیکی و چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

معرفی کتاب نیمه پنهان ماه شهید همت

کتاب نیمه پنهان ماه شهید همت نوشته حبیبه جعفریان روایت زندگی و خاطرات سردار شهید حاج محمدابراهیم همت از زبان همسر ایشان، ژیلا بدیهیان را شرح می‌دهد. کتاب شهید همت از زبان همسرش توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است و با عنوان نیمه پنهان ماه 2 دومین کتاب از این مجموعه است که این ناشر از سری مصاحبه‌ها با همسران شهدا منتشر کرده است.

خرید کتاب نیمه پنهان ماه شهید همت

برای تهیه و خرید نسخه فیزیکی و دانلود نسخه pdf کتاب شهید همت می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

معرفی کتاب 7 روایت خصوصی

«7 روایت خصوصی» مجموعه گفت‌و‌گویی با نزدیکان امام موسی صدر است که به قلم حبیبه جعفریان روایت شده است. پری خانم (همسر امام)، صدری (صدرالدین صدر، فرزند ارشد امام)، حورا (دختر ارشد امام)، علی صدر (برادر امام)، خواهر‌ها (طاهره، فاطمه، ربابه و زهرا صدر)، خواهر هشتم (فاطمه صدرعاملی، خواهرزاده امام) و ام غیاث (دوست خانوادگی) عناوین 7 روایت این کتاب است که هر کدام از نگاه خود امام موسی صدر را توصیف کرده و بخشی از خاطرات خود را گفته اند. سخنان ملیحه (کوچک‌ترین فرزند امام) نیز با عنوان روایتِ بعد در این کتاب آمده است.

خرید کتاب 7 روایت خصوصی

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب چاپی 7 روایت خصوصی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را این قالب خریداری کنید.

زندگی نامه حبیبه جعفریان
نام و نام خانوادگی: حبیبه جعفریان
تاریخ تولد: 8 دی 1383
محل تولد: مشهد
حوزه فعالیت: دفاع مقدس

 

 

 

 

بیشتر