امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟
دکتر پرویز درگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA که در حوزه های آموزش ـ مشاوره – تحقیق، و نشر مباحث Marketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند. عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار (ششمین سال انتشار) مدیر مسئول انتشارات بازاریابی مؤسس و مدیرعامل آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای) مشاور فعلی بنگاههای اقتصادی معتبر در بازارهای مصرفی و صنعتی نظیر فرآورده های لبنی رامک – شرکت بازرگانی خودروی الدورا – شرکت ابزارهای صنعتی رونیکس- شرکت مواد غذایی نان البرز- شرکت تجهیزات ساختمانی ورق کار- شرکت صنایع غذایی مهیاپروتئین ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما: شبکه تهران، رادیو تجارت، رادیو جوان، رادیو گفتگو...
صفحات کتاب :
11

کتاب های مشابه مباحث ویژه در بازاریابی