5 امتیاز
5 نفر

۲۱ روش عالی برای اینکه یک مدیر برجسته باشید

نوع اثر : کتاب

ناشر : شرکت شادن پژواک

نویسنده :

مترجم : افشین ابراهیمی

مجموعه اثر : -

قیمت نسخه چاپی : 800 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 29

رده بندی کنگره : ‫‭HD31/ت47‫‭ب9 1386

رده بندی دیویی : ‫‭658

شماره کتابشناسی ملی : 1023769

شابک : 978964412264

سال نشر : 1386

خلاصه اثر

زمانه‌ی فوق العاده‌ای برای زندگی کردن است. هیچگاه در طول تاریخ کسب و کار بیشتر از امروز به مدیران خوب نیاز نبوده است.

ولی هنوز٪20 از مدیران هستند که ٪80 نتایج را به بار می آورند. ٪20 از مدیران هستند که بیشترین پول را درمی آورند، سریعتر ترفیع می گیرند و زودتر از ٪80 دیگر به استقلال مالی می‌رسند. چرا اینطور است؟ ساده است؛ مدیران برتر می دانند چطور از افرادشان بیشترین بهره‌وری و کارایی را بگیرند و این چیزی است که اینجا یاد خواهید گرفت.

برایان تریسی، میزبان این برنامه، یکی از بزرگ ترین سخنرانان دنیا در زمینه ی رهبری و مدیریت است. او 20 سال تلاش کرد و خودش را کم کم بالا کشید. با فروش شروع کرد و در نهایت در راس یک شرکت 265 میلیون دلاری قرار گرفت. تریسی به عنوان مشاور و تعلیم دهنده با بیش از 500 شرکت همکاری کرده که بعضی از بزرگ ترین شرکت های دنیا هم بین آنها هستند. او مدرک بازرگانی دارد؛ صدها کتاب و مقاله درباره ی مدیریت خوانده و بیشتر از 250000 مدیر را در سراسر ایالات متحده و 23 کشور دیگر آموزش داده است. او در این کتاب 21 ایده از بهترین روش هایی که برای بیشترین بهره گیری از خودتان و دیگران کشف شده را با شما در میان می گذارد. و حالا برایان تریسی …

صوتی/متنی

3,000 تومان

حجم : 22.7 مگا بایت

فهرست

ایده کلیدی شماره 1: وضوح واجب است
ایده کلیدی شماره 2: شایستگی ضروری است
ایده کلیدی شماره 3: محدودیت های تان را بشناسید
ایده کلیدی شماره 4: خلاقیت تان را آشکار کنید
ایده کلیدی شماره 5: با تمام ذهن تان روی یک چیز تمرکز کنید
ایده کلیدی شماره 6: اگر به چیزی اعتقاد دارید از انجامش نترسید
ایده کلیدی شماره 7: شخصیت تان را پرورش بدهید
ایده کلیدی شماره 8: برای همه جزئیات از قبل برنامه ریزی کنید
ایده کلیدی شماره 9: قبل از شروع به کار، آن را سازمان دهی کنید
ایده کلیدی شماره 10: در همه ی رده ها، درست کارمند بگیرید
ایده کلیدی شماره 11: به طور مؤثر تفویض اختیار کنید
ایده کلیدی شماره 12: انتظارات تان را بررسی کنید
ایده کلیدی شماره 13: برای کارآیی معیار بگذارید
ایده کلیدی شماره 14:همه را در جریان بگذارید
ایده کلیدی شماره 15: توجه تان را روی سطوح بالای کارآیی متمرکز کنید.
ایده کلیدی شماره 16: خودتان را وقف رضایت مشتری بکنید
ایده کلیدی شماره 17: برای سودآوری بالا تلاش کنید
ایده کلیدی شماره 18: در همه چیز به کیفیت مقید باشید
ایده کلیدی شماره 19: روی بهبود مداوم تمرکز کنید
ایده کلیدی شماره 20: پیوسته نوآوری کنید
ایده کلیدی شماره 21: افرادتان را پرورش بدهید
نتیجه گیری