خرید و دانلود کتاب های سارا عرفانی

سارا عرفانی

سارا عرفانی، کارشناس کتاب است؛ دوره‌ای با وزارت ارشاد هم کار می‌کرد و دوره‌ای هم با سوره مهر. جلسات داستان‌خوانی هم برگزار می‌کند و مقوله داستان و کتاب برایش اهمیت دارد. تاکنون چند کتاب درباره شهیدان هم نوشته است.

بیوگرافی ساره عرفانی

سارا عرفانی متولد تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی الهیات، گرایش فلسفه اسلامی دانشگاه شاهد است. او تاکنون مسئولیت‌ها و مشغولیت‌های متفاوتی در حوزه داستان‌نویسی داشته که «دبیری برگزاری جلسات داستان‌خوانی سرای اهل قلم»، «مسئولیت کارگاه و سرویس داستان‌نویسی سایت لوح»، «سردبیری اولین جایزه ادبی داستان لوح»، «دبیری جشنواره داستان کوتاه کوتاه هفت‌سین»، «دبیری جشنواره داستان کوتاه کوتاه روح خدا»، «دبیری اشکواره داستان‌های کوتاه کوتاه عاشورایی»، «سردبیری سایت مادر بانو»، «کارشناسی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «کارشناسی کتاب انتشارات سوره مهر» و... از جمله آن‌ها است.

عرفانی در داستان‌هایش اعتقادی به خط‌کشی‌های جنسیتی و زنانه نداشته است‌، فعالیت جدی او در عرصه نویسندگی با «لبخند مسیح» نمایان شد،‌ اثری که توانست رتبه اول جشنواره سراسری بانوی فرهنگ در سال ۸۵ را از آن او کند. «پنجشنبه فیروزه‌ای»‌ دیگر اثر این نویسنده بود که توانست تحسین منتقدان را برای وی به ارمغان بیاورد،‌ اثری که جایزه شهید غنی‌پور آن را در سال ۹۴ به عنوان اثر برگزیده معرفی کرد. بسیاری پنجشنبه فیروزه‌ای را نقطه عطف کارنامه کاری این نویسنده می‌دانند. عرفانی نویسنده‌ای بی‌حاشیه است که می‌داند از دنیای نویسندگی چه می‌خواهد. او در زوایای پنهان تاریخ دینی و مذهبی به دنبال راهکاری برای جل مسائل اجتماعی امروز بشر است،‌ آخرین کتاب او، «دختر ماه» رمانی است بر مبنای زندگی حضرت معصومه(ص) است.

در رمان‌نویسی بیشتر سراغ آدم‌ها و فضاهایی می‌رود که برایش آشناست و خودش یا اطرافیانش تجربه‌ای در آن زمینه داشته‌اند. دوست دارد درباره مسائل پیرامون زنان و دختران جوان بنویسد. شاید به همین دلیل است که از رمان‌های پنجشنبه فیروزه‌ای و «هدیه ولنتاین» او استقبال شده است. او طوری می‌نویسد که خواننده با داستانش همذات‌پنداری کند و فضای قصه و دیالوگ‌ها و شخصیت‌پردازی را باور کند.

سارا عرفانی

سارا عرفانی و همسرش

شوهرش مهندس آی تی است و مدت‌های زیادی برای گوشی‌های تلفن‌همراه نرم‌افزار طراحی می‌کرده اما مدتی است به شغل کافه‌داری روی آورده در کنار مهندسی آی تی. سارا هم گاهی به کافه می‌رود و به همسرش کمک می‌کند. هر چند خودش می‌گوید فضای کافه، مکان مناسبی است برای رصد آدم‌ها و نوشتن داستان.

آثار سارا عرفانی

به برخی از آثار این نویسنده اشاره میکنیم:

صد درجه سانتی گراد

پنجشنبه فیروزه ای

عطر عطش: آثار منتخب سومین جایزه ادبی داستان لوح

برای میلگردها سعدی بخوان: روایت متفاوت زنان نویسنده از معدن چادرملو یزد

شمرون کناردون: داستانی از زندگی جهادگر آسمانی امیرمحمد اژدری

مجموعه داستانک های عاشورایی: ده

هدیه ولنتاین

کتاب شمرون کناردون

کتاب شمرون کناردون داستانی از زندگی جهادگر آسمانی امیرمحمد اژدری، به نویسندگی سارا عرفانی می باشد مه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب شده است.

کتاب شمرون کناردون اثری است که سارا عرفانی آن را از زبان جهادگری آسمانی روایت می‌کند. امیر محمد اژدری وقتی آسمانی شد25ساله بود؛ اما به گفته‌ی اطرافیانش که او را به خوبی می‌شناختند، بیش از دوبرابر سنش برای رفع محرومت از چهره‌ی شهر و کشورش تلاش کرد. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا(ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا(ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا(ع) بود.

اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و… سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله‌زده بود. با وجود عدم حمایت‌ها، کم کاری‌های برخی مسئولین و کمبود‌ها و نواقص، هیچ‌گاه از پای ننشست و تا حد امکان، تلاش خود را برای آبادی سرزمینش دریغ نکرد. کتاب شمرون کناردون، گوشه‌ای از زندگی ‌امیرمحمد اژدری را از نگاه خودش در قالب داستانی به تصویر کشیده است.

برای خرید کتاب الکترونیکی و چاپی شمرون کناردون، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب پنجشنبه فیروزه ای

کتاب پنجشنبه فیروزه ای، نوشته سارا عرفانی است و در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. این کتاب با موضوع زیارت و امام رضا (ع) نوشته شده است و ماجرایش درباره زیارت تعدادی دانشجو است که در قالب اردوی دانشجویی به زیارت امام رضا(ع) می روند.

برای خرید کتاب چاپی پنجشنبه فیروزه ای، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب لبخند مسیح

سارا عرفانی در کتاب لبخند مسیح به بیان اتفاقات زندگی دختری جوان و امروزی به نام نگار می‌پردازد. محور اصلی این رمان دغدغه‌های نسل جوان است، نسلی که همیشه و همواره در پی حقیقت و جستجوی راستی هستند. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر، روانه بازار کتاب شده است.

نگار ناخودآگاه نردبان صعود یک مرد مسیحی به سوی اسلام می‌شود. او که دین را در زندگی بی اهمیت می‌‌پنداشته و درگیر زندگی به ظاهر شلوغ و به واقع ساده خود بوده است، بی آنکه بخواهد، دست کمک و یاری می‌شود برای یک مسیحی که مسیحیت نتوانسته است به پرسش‌هایش پاسخ بدهد.

برای خرید کتاب چاپی لبخند مسیح، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

معرفی کتاب دلاور مرد سیستان

کتاب «دلاور مرد سیستان» به قلم سارا عرفانی، از سری کتاب‌های قهرمانان انقلاب می باشد که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

کتاب دلاور مرد سیستان که به خاطرات شهید میرقاسم میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس می‌پردازد، بیست و دومین کتاب از مجموعه «قصه فرماندهان» است. کتاب دلاور مرد سیستان در ۱۰ داستان مستقل از کودکی تا زمان شهادت ایشان است و سعی شده است خاطراتی را که قابلیت داستان شدن دارند انتخاب شود. نویسنده، کار نگارش کتاب را در مدت دو ماه انجام داده است. وی از کتاب های «نگین هامون» و «پرنده و تانک» به عنوان منابعی که خاطرات شهید میرحسینی در آن ها وجود داشته، برای نگارش این کتاب، استفاده کرده است.

برای خرید الکترونیکی کتاب دلاور مرد سیستان، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب صد درجه سانتی گراد

کتاب «صد درجه سانتی گراد» به قلم سارا عرفانی، می باشد که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

صد درجه سانتی گراد» نقطه تلاقی آوازهایی است که از حنجره آدمهایی عاشق بیرون می آیند؛ نقطه ای که همه این عشق ها را از هر جنس و شکل و رنگ و بو، بدل می کند به حقیقی ترین عشق.. داستانهای این مجموعه همگی در بیان مفاهیم مذهبی در فرم ها و قالب های مختلف با یکدیگر اشتراک دارند.

برای خرید الکترونیکی کتاب صد درجه سانتی گراد، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب پروانه ای که سوخت

کتاب «پروانه‌ای که سوخت» به قلم سارا عرفانی، روایتی داستانی از زندگی شهید سید مجتبی نواب‌صفوی از سری کتاب‌های قهرمانان انقلاب می باشد که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است. این کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه شده که زندگینامه شهید نواب صفوی در قالب داستان‌های کوتاه با زبانی ساده برای نوجوانان گردآوری شده است.این کتاب شامل بخش‌های: کودکی از تبار پیامبر، موجی که دریا را متلاطم کرد، هرگز تعظیم نکرد، روزهای پاییزی، فصل جدید در تاریخ و یک پیمان ننگین است.

برای خرید الکترونیکی کتاب پروانه ای که سوخت، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب عطر عطش

کتاب «عطر عطش» به قلم سارا عرفانی، می باشد که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

آثار منتخب سومین جایزه ادبی داستان لوح

این مجموعه شامل 83 داستان کوتاه درباره ­ی عاشورا با عناوینی همچون: عباس بچه ها، عروسک غمگین، روشنایی، بلندی، سقا، قربانی، برترین شب عالم، مویه بر غربت، حسرت، کابوس مرگ، بهترین روضه، اهالی کوفه، دوباره عاشورا، یا حسین، رهایی، شهامت، زهیر، برای تعزیه، عصر عاشورا، چرخ­های برهنه، روشنایی شب، مثل مولام عباس (ع) و... می­ باشد.

برای خرید الکترونیکی (EPUB)کتاب عطر عطش، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

کتاب УЛЫБКА Моисея

ترجمه ی روسی کتاب لبخند مسیح

این کتاب، ترجمه ی روسی کتاب «لبخند مسیح» است که به قلم خانم سارا عرفانی نگاشته شده و مترجم ارجمند، خانم یوگینیا نیکیتنکو آن را به زبان روسی ترجمه نموده است.

ترجمه و ویرایش این کتاب زیر نظر مرکز ترجمه ی حوزه ی هنری انجام شده است.

برای خرید الکترونیکی کتاب УЛЫБКА Моисея، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

 

بیشتر