دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

اثر مرکب چیست

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

اثر مرکب به معنای درو کردن دستاوردهای بزرگ از یک سری انتخاب‌های کوچک و هوشمند است. قانون اثر مرکب چگونه کار می کند؟ اثر مرکب چیست؟ اثر مرکب اهمیت عادات، رفتارها و انتخاب‌های هر فرد در مسیر رسیدن به اهدافش را نشان می‌دهد.

فهرست مطالب

معرفی کتاب

اثر مرکب از دارن هاردی که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است، یکی از کتاب‌های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند. این کتاب با ارائه راهکارهای بسیار زیاد شرایط را محیا می‌کند تا شما تغییر کنید و موفقیت شوید و تنها می‌ماند حرکت و خواستن شما برای موفق شدن، که در این باره نیز اثر مرکب به خوبی راهنمایی و هدایتتان می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد این کتاب پرفروش حرف خواهیم زد.

29 تخفیف

اثر مرکب

دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش، یکی از کتاب های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند. معرفی کتاب اثر مرکب خلا...
دارن هاردی
نویسنده
اکبر عباسی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب اثر مرکب

خلاصه کتاب اثر مرکب

نویسنده در کتاب اثر مرکب ادعا می کند مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب بدست می آید. کتاب اثر مرکب با عنوان اصلی The Compound Effect کتابی است که توسط دارن هاردی ( Darren Hardy) مربی و نویسنده حوزه موفقیت نوشته شده است.

  • آیا به دنبال کسب موفقیت هستید؟
  • می خواهید موفق تر از امروز باشید؟
  • حتی موفق تر از آن که تا به حال تصورش را هم نکرده بودید؟

موضوع کتاب همین است، به دست آوردن موفقیتی فراتر از حد تصورتان.

هیچ حیله و اغراقی در کار نیست. این کتاب تنها حاوی حقایق است و این که چگونه موفقیت را کسب کنید. به عنوان ناشر و سردبیر نشریه موفقیت، نویسنده این کتاب، دارن هاردی، تمامی راه ها را شنیده، دیده و آزموده است. این کتاب شامل اصولی برای به دست آوردن موفقیت است. اثر مرکب شامل عصاره ای است که جویندگان موفقیت نیاز دارند بدانند و به آن ها عمل کنند. پس از به دست آوردن مهارت در این ها، موفقیت های خارق العاده ای کسب خواهند کرد.

29 تخفیف
دارن هاردی
نویسنده
مات
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

متن کتاب

قبل از آن که شروع کنیم، یک هشدار دارم؛ به دست آوردن موفقیت دشوار است. این فرآیند، پرزحمت، خسته کننده و گاهی کسل کننده است. ثروتمند شدن، موثر بودن و تبدیل شدن به فردی مشهور در رشته خودتان، فرآیندی آرام و پرزحمت است. دچار اشتباه نشوید، شما در زندگی خود با دنبال کردن اصول این کتاب نتایج سریعی به دست خواهید آورد، اما اگر از کار کردن، منظم بودن و تعهد بیزار هستید، بهتر است تلویزیون را روشن کنید و امیدتان را به همان تبلیغات بازرگانی ببندید. همان هایی که شعار موفقیت یک شبه می دهند و کافیست کارت اعتباری داشته باشید.

به عنوان آخرین مطلب، می دانید تمام چیزی که لازم دارید، موفق شدن است. لازم نیست چیز جدیدی یاد بگیرید. اگر مورد لازم، برای موفق شدن، تنها اطلاعات بیشتر بود، هر کسی با اینترنت پرسرعت، الان در قصر زندگی می کرد. شما نیازمند اطلاعات جدید و بیشتر نیستید، بلکه به برنامه عملی جدید نیاز دارید تا به شما کمک کند موفق شوید.

اثر مرکب دارن هاردی

دارن هاردی یک نویسنده آمریکایی,سخنران,مشاور و مدیر مسئول مجله موفقیت می باشد.همچنین داردن هاردی نویسنده کتاب معروف اثر مرکب میباشد.

معجزه اثر مرکب

اثر مرکب باعث معجزه نمی شود، این ذهن شماست که معجزه می کند:

  1. وقتی از پریدن می ترسی حتما باید بپری یا اینکه ریسک کنی و تمام عمر در یک مرحله از زندگیت بمانی.
  2. روزت را با یک چرا شروع کن و بعد به دنبال چگونه ها باش.
  3. آنچه یاد گرفته ای و میدانی مهم نیست.آنچه با دانسته هایت انجام میدهی اهمیت دارد.
  4. آرزو نکن شرایط بهتر شود بلکه آرزو کن که خودت بهتر شوی.
  5. ریشه تمام نتایجی که در زندگیت گرفته ای از انتخاب هایت می باشند.هر انتخابی یک رفتار در تو پدید می آورد که در طول زمان تبدیل به یک عادت می شود.
  6. فقط اینکه انتخاب کنی که موفق باشی کافی نیست.باید درونت عمیق شوی و انگیزه های اصلی خودت را پیدا کنی و قدرت خارق العاده خود را فعال کنی.قدرت چرای خود را فعال کن.
  7. تو به تنهایی مسئول هر آنچه هستی که انجام می دهی یا انجام نمی دهی و مسئول واکنش هایی که از خود نشان می دهی.
  8. وقتی اهداف خود را تعریف می کنیدذهنتان به سمت و سویی جدید متمرکز می شود.
  9. هر چیزی که توجه تو را کنترل کند زندگی تو را نیز کنترل خواهد کرد.
  10. ترس ها واقعی نیستند.تمام ترس ها توهم هستند.ترس فقط در ذهن وجود دارد.

نکات مهم کتاب اثر مرکب

مثل معروف رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود را همه ما شنیده‌ایم. در بطن این عبارت، تأکید بر استمرار روی اقدامات کوچک و دریافت نتایج بزرگ وجود دارد.

دقیقاً همان چیزی که دارن هاردی، نویسنده معروف آمریکایی نیز در کتاب اثر مرکب (compound effect) خود بر روی آن تأکید کرده است.

کتاب صوتی اثر مرکب

برای دانلود کتاب صوتی اثر مرکب، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the C...
دارن هاردی
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

مشکل ترین جنبه اثر مرکب چیست

مشکل ترین جنبه ی اثر مرکب این است که مجبوریم قبل از این که بتوانیم نتایج آن را ببینیم مدت زمانی را به طور پایدار و موثر در آن زمینه تلاش کنیم.

ذهن مرکب چیست

ذهن مرکب دو جزء دارد، یکی اقتصادی و دیگری روانی. این دو عنصر همان چیزی است که باعث می‌شود افرادی که به سمت موفقیت هدایت می‌شوند، عضوی از گروه Master Mind باشند.

ترکیب ایده ذهن مرکب بخش مهمی از تبدیل اهداف آینده به دستاوردها است. شما از تمام دانش در دسترس خود استفاده می‌کنید تا برنامه‌ای برای تحقق آن چیزها تدوین کنید. اثر مرکب چیست. سه منبع دانش وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

۱آزمایش و تجربه شخصی

هر روز چیزی یاد می‌گیریم. ما چیزهایی را که از طریق آزمون و خطا یاد می‌گیریم جمع‌آوری، طبقه‌بندی و سازماندهی می‌کنیم و آنها را در ضمیر ناخودآگاه خود ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم آن‌ها را در صورت نیاز در آینده بیرون بیاوریم.

۲تجربه گروهی

این نوع دانشی است که ما از مدرسه، کتاب‌های درسی و معلمان خود به دست می‌آوریم. این تجربیات دیگران است که برای استفاده همه سازماندهی و طبقه‌بندی شده است. این اطلاعات را می‌توان در کتاب‌ها، کتابخانه‌ها، کلاس‌ها، فیلم‌ها و اینترنت یافت.

۳هوش بی‌نهایت

هوش بی‌نهایت یا فراخودآگاه شبکه‌ای وسیع از همه‌ی دانش‌هایی است که وجود داشته یا خواهد داشت. این کلید ذهن مرکب است. ناپلئون هیل بیان می‌کند که برنامه‌ها بدون داشتن قدرت کافی برای تبدیل آن‌ها به عمل، بی‌اثر و بی‌فایده هستند، صرفنظر از اینکه چقدر خوب اندیشیده شده‌اند، و نمی‌توان بدون استفاده شخصی از «ذهن مرکب» قدرت داشت.

کتاب اثر مرکب pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل اثر مرکب pdf تولید و در فراکتاب عرضه شده است.

خلاصه کتاب اثر مرکب pdf

برای دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و این کتاب را بصورت صوتی و متن دانلود کنید.

خلاصه کتاب اثر مرکب

اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the C...
دارن هاردی
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

دانلود کتاب اثر مرکب

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب اثر مرکب، و خرید کتاب اثر مرکب نسخه چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که اثر مرکب چیست و لینک دریافت کتاب اثر مرکب را از چند مترجم تقدیم کردیم.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *