دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزو ها می شود آشنا می شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست. همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. میکروکتاب سبکتو یکی از بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب است که در دو قالب الکترونیک و صوتی دسترس شماست.

بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با خواندن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد. این میکروکتاب بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب است که در دو قالب الکترونیک و صوتی در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست.

دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که “دارن هاردی” با بررسی تک تک آن ها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می تواند شما را به آنچه می خواهید تبدیل کند.

اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the C...
دارن هاردی
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب اثر مرکب

خلاصه کتاب اثر مرکب pdf

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آن ها را بدست آورید و دارن هاردی به ما می گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیمان وجود دارد باید این کار را انجام داد. با کنترل نیروی اثرمرکب. چیزی که در این کتاب به شما گفته می شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن هاردی با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است.

در این کتاب شما رازهای خارق العاده ای را کشف نمی کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می آورید. دارن هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر “مجله موفقیت” یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آن ها بردارد.

این خلاصه کتاب بصورت الکترونیکی و صوتی در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را برای مدت حدود ده دقیقه در نرم افزار رایگان بشنوید یا بخوانید و در مورد بهترین خلاصه کتاب اثر مرکب آن قضاوت کنید.

نکات مهم کتاب اثر مرکب

شما پس از مطالعه این کتاب درس‌های مهم و بزرگی را فرامی‌گیرد. مطالبی که هر انسانی برای رسیدن به اهداف خود و لمس موفقیت در زندگی و به خصوص در زمنیه کسب و کار به آن‌ها نیاز دارد.

از سرعت خود بکاهید و پیشرفت‌های عمیق را تجربه کنید.

اثر مرکب به شما میگوید رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

از اثر مرکب می‌آموزید نداشته‌هایتان را با تلاش زیاد جبران کنید.

عادات کوچک و اثرات گسترده را نادیده نگیرید (اثر موجی).

محدودیت موجود در ذهن خود را کنار بگذارید.

عادات خود را بشناسید و آن‌ها را بهینه کنید.

شانس زندگی شما همان نگرش شماست.

معجزه اثر مرکب

10 جمله معجزه آسا برای رسیدن به موفقیت از دارن هاردی:

  1. وقتی از پریدن می ترسی حتما باید بپری یا اینکه ریسک کنی و تمام عمر در یک مرحله از زندگیت بمانی.
  2. روزت را با یک چرا شروع کن و بعد به دنبال چگونه ها باش.
  3. آنچه یاد گرفته ای و میدانی مهم نیست.آنچه با دانسته هایت انجام میدهی اهمیت دارد.
  4. آرزو نکن شرایط بهتر شود بلکه آرزو کن که خودت بهتر شوی.
  5. ریشه تمام نتایجی که در زندگیت گرفته ای از انتخاب هایت می باشند.هر انتخابی یک رفتار در تو پدید می آورد که در طول زمان تبدیل به یک عادت می شود.
  6. فقط اینکه انتخاب کنی که موفق باشی کافی نیست.باید درونت عمیق شوی و انگیزه های اصلی خودت را پیدا کنی و قدرت خارق العاده خود را فعال کنی.قدرت چرای خود را فعال کن.
  7. تو به تنهایی مسئول هر آنچه هستی که انجام می دهی یا انجام نمی دهی و مسئول واکنش هایی که از خود نشان می دهی.
  8. وقتی اهداف خود را تعریف می کنیدذهنتان به سمت و سویی جدید متمرکز می شود.
  9. هر چیزی که توجه تو را کنترل کند زندگی تو را نیز کنترل خواهد کرد.
  10. ترس ها واقعی نیستند.تمام ترس ها توهم هستند.ترس فقط در ذهن وجود دارد.

متن کتاب

قبل از آن که شروع کنیم، یک هشدار دارم؛ به دست آوردن موفقیت دشوار است. این فرآیند، پرزحمت، خسته کننده و گاهی کسل کننده است. ثروتمند شدن، موثر بودن و تبدیل شدن به فردی مشهور در رشته خودتان، فرآیندی آرام و پرزحمت است. دچار اشتباه نشوید، شما در زندگی خود با دنبال کردن اصول این کتاب نتایج سریعی به دست خواهید آورد، اما اگر از کار کردن، منظم بودن و تعهد بیزار هستید، بهتر است تلویزیون را روشن کنید و امیدتان را به همان تبلیغات بازرگانی ببندید. همان هایی که شعار موفقیت یک شبه می دهند و کافیست کارت اعتباری داشته باشید.

به عنوان آخرین مطلب، می دانید تمام چیزی که لازم دارید، موفق شدن است. لازم نیست چیز جدیدی یاد بگیرید. اگر مورد لازم، برای موفق شدن، تنها اطلاعات بیشتر بود، هر کسی با اینترنت پرسرعت، الان در قصر زندگی می کرد. شما نیازمند اطلاعات جدید و بیشتر نیستید، بلکه به برنامه عملی جدید نیاز دارید تا به شما کمک کند موفق شوید.

اکنون زمانی است که باید عادت های جدید ایجاد کنید تا شما را به سمت موفقیت سوق دهند. موفقیت به همین سادگی است. در ادامه این کتاب، قرار است یک برنامه عملی ملموس را با جزئیات دریافت کنید. بگذارید این طرح، انتظارات شما را تغییر دهد، فرضیات گذشته تان را پاک کند، حس کنجکاوی تان را شعله ور سازد و به زندگی تان ارزش ببخشد. همین الان شروع کنید. خواهش می کنم شروع کنید!همه این ها در یک کتاب کوچک که می تواند زندگی شما را تغییر دهد و بسیار ساده است، گنجانده شده است! بیایید شروع کنیم!

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

در نرم افزار فراکتاب امکان دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب در دو قالب صوتی و الکترونیک فراهم شده است.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *