دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین کتاب ثروت

اردیبهشت 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب های موفقیت در کسب و کار به راهکارهایی برای پیشرفت در مشاغل مختلف و زندگی روزمره اشاره دارند و از نظر انگیزشی تاثیر بسیار زیادی روی ذهن مخاطبان خود می گذارند. تعداد کتاب های موفقیت، از نویسندگان مختلف بسیار زیاد است. برای بهترین کتاب ثروت ما به شما مجموعه کتابی هایی معرفی می کنیم که از تمامی کتاب‌های موفقیت و حتی با استفاده از آیه‌های قرآن، گردآوری شده است.

مجموعه شاه کتاب ثروت

مجموعة 50 جلدی “شاه کتاب ثروت” نوشتۀ مرتضی کیان مهر است که توسط انتشارات فرا انگیزش به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب با پرداختن به مقوله‌هایی همچون حقیقت وجودی، هماهنگی درونی، ثروت ماندگار، فروانی و توانگری، روح پول، پول با برکت و شادی‌بخش، رویکرد خود را با نگاه معنوی به قانون جذب و توسعۀ قانون خلق واقعیت تحت عنوان ” آناتومی ثروت” با مزین کردن کتاب به 30 آیه از قرآن کریم به طور شفاف بیان کرده است. دانلود کتاب موفقیت و ثروت را در مجموعه کتاب شاه کتاب ثروت در فراکتاب انجام دهید. شاه کتاب ثروت، پاسخی به این سؤال عمیق روحی است که چگونه از جایی که فعلا هستید می‌توانید به جایی باشکوه‌تر بروید که خداوند برای‌تان می‌خواهد. این کتاب، همچون نقشه‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند ارتعاش درونی‌تان را افزایش داده و به طرز شگفت‌انگیزی شرایط زندگی‌تان را اصلاح کنید

همچنین با مطالعۀ این کتاب ارزشمند و به کار بستن آموزه‌های بی‌نظیر آن، می‌توانید به فضای نورانی الهی درون‌تان هدایت شوید تا بتوانید در این دنیا زندگی ایده‌آلی را برای خودتان خلق کنید.

هدف اصلی و اساسی که در مجموعة شاه کتاب ثروت دنبال می‌شود، بیدار شدن هر فرد به روح الهی خودش است تا بتواند آگاهانه‌تر اهداف و آرزوهای مادی و معنوی خودش را انتخاب کرده و چهرۀ واقعی قانون جذب و هدف اصلی این قانون الهی شفاف کند. همانا بیدار کردن هر انسان به تمامیت الهی درونی‌اش است که در روش‌های متداول فعلی در بازار به آن اشارۀ کاملی نمی‌شود. به این ترتیب، هر فرد می‌تواند به قدرت خلاقۀ بی‌نهایت درونی‌اش وصل شده و با هماهنگ کردن آن با قانون الهی جذب، بتواند زندگی ایده‌آل خودش را در این دنیا خلق کرده و از رستگاری ابدی نیز برخوردار شود.

درباره مجموعه شاه کتاب ثروت

مجموعه شاه کتاب ثروت یکی از منابع مطالعاتی مفید و یکی از بهترین کتاب ثروت است که با رویکردی علمی و به‌روز به شما کمک می‌کند با ماهیت “خود واقعی” تان آشنا شده و بتوانید آگاهانه‌تر از قانون الهی جذب استفاده نموده و واقعیت‌هایی هماهنگ‌تر با خود واقعی‌تان خلق کنید. با تجربة آن‌ها به شناختی عمیق‌تر از زندگی برسید تا در سایۀ عشق، صداقت و آگاهی بتوانید”رستگار” شوید. مجموعة شاه کتاب ثروت، در نوع خود بی نظیر بوده و می‌تواند چراغ راهی فراسوی همة حقیقت‌جویان عزیز در سراسر جهان باشد. این مجموعه مشتمل بر 50 جلد است که بر اساس فرمول توسعه‌یافتۀ خلق واقعیت بنا شده است. تمامی اجزای این فرمول در هر جلد به صورتی کاملا مجزا، مفصل و تقسیم‌بندی شده و در عین حال کاربردی مورد بررسی قرار گرفته است.

در جلد 1 از مجموعة شاه کتاب ثروت، تحت عنوان “بیگ بنگ ثروت” با رویکردی علمی، به تحلیل اجزای تقسیم‌بندی شده این مسأله پرداخته شده که چرا عده‌ای نمی‌توانند قانون جذب را به درستی درک و از آن استفاده کنند.

در جلد 2 این مجموعه با نام “دکترین ثروت”، ضمن پاسخ به سؤالات فلسفی و چرایی خلقت انسان، با پرداختن به موضوعات مختلف، نویسنده رویکرد پیشنهادی خود را شفاف‌تر کرده و نگاه معنوی خود را به قانون جذب عمیق‌تر می‌کند.

از جلد 3 تا جلد 16 مجموعة شاه کتاب ثروت، نویسنده از منظر روش پیشنهادی ارائه شده در این کتاب با رویکردی منحصر به فرد، هر کدام از اجزای فرمول توسعه‌یافتۀ خلق واقعیت موسوم به فرمول آناتومی ثروت با روح الهی حاکم بر قانون جذب را در جلدهای جداگانه تحلیل می‌کند که به ترتیب عبارتند از: انتخاب (دارت ثروت. جلد 3)، سؤال (فانوس ثروت. جلد 4)، باور (هرکول ثروت. جلد 5)، طرز فکر (ستارة ثروت. جلد 6)، افکار (سیگنال ثروت. جلد 7)، احساسات (رادار ثروت. جلد 8)، کلام (جادوی ثروت. جلد 9)، گفتار (قلاب ثروت. جلد 10)، رفتار (جادة ثروت. جلد 11)، اقدام (موتور ثروت. جلد 12)، آفرینش (تجلی ثروت. جلد 13)، عادت (ماتریس ثروت. جلد14)، شخصیت (هولوگرام ثروت.جلد 15)، سرنوشت (تاج ثروت. جلد 16).

در جلد 17 این مجموعه بهترین کتاب ثروت، تحت عنوان مگابانک ثروت نویسنده به تشریح قوانین الهی ثروتمندی می‌پردازد. در ادامه، رمانی تحت عنوان “رنسانس ثروت” ارائه می‌کند که مشتمل بر سه بخش “داستان زندگی من”، “سفر معنوی و روحانی من” و “فرمول فرهمندی” است که به مجموعۀ تلاش‌ها و تجربیات 30 سالة کاری نویسنده در زندگی شخصی، مدیریتی و راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای متعدد اشاره دارد که برای کشف و شناسایی رسالت روحی و مسیر رشد روحی، آرزوی قلبی و ارزش‌های درونی، هدف زندگی، تصویر ایده‌آل، اشتیاق درونی، خودباوری و نگرش خود با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو بوده است.

در ادامه به مقولۀ احیا ثروت و دورۀ تجدید و جنبش کسب ثروت با رویکرد بیداری روحی از طریق پارادایم گذر استراتژیک از خود فعلی به خود واقعی در قالب یک رمان جذاب اشاره می‌کند. در انتها به “فرمول فرهمندی” می‌پردازد که همچون جام اکسیر و کیمیا، راه شناخت آسان‌تر خود واقعی و رسیدن به بیداری روحی را نشان می‌دهد.

ادامۀ مباحث مجموعۀ شاه کتاب ثروت تا جلد 50 در حوزه‌های قوانین کیهانی، قوانین ثروتمندی، خودشناسی، خودسازی، قوانین زندگی، قوانین موفقیت، قوانین کوچینگ، طرز فکر و عادت‌های ثروتمندان، تکنولوژی ثروت و هوش مصنوعی، قوانین قدرت و کسب‌وکار، کارآفرینی و… . همگی با رویکرد بیداری روحی و توجه هرچه بیشتر به روح الهی حاکم بر قانون جذب و استراتژی گذر از خود فعلی به خود واقعی به‌زودی و به‌ترتیب منتشر می‌شوند و به علاقه‌مندان به مجموعه شاه کتاب ثروت عرضه خواهند گردید. دانلود کتاب موفقیت و ثروت در این مجموعه در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست.

معرفی کتاب بیگ بنگ ثروت

کتاب بیگ بنگ ثروت، جلد اول از مجموعه 50 جلدی شاه کتاب ثروت با رویکرد بیداری روحی و ارائه فرمول آناتومی ثروت، سعی دارد به حقیقت جویان کمک کند تا به راحتی به آرزوهایشان برسند.

برشی از کتاب بیگ بنگ ثروت

به سیاره زمین خوش آمدید. در این جا هیچ چیز نیست که نتوانید انجام دهید، نداشته باشید و یا نشوید. شما خالقی مقتدر و باعظمت هستید. در نگاه اول، تصوری که از قانون جذب می‌شود این است که با به کار بستن نکاتی که این قانون گفته می‌توان به راحتی به هرچه می‌خواهید برسید. به همین دلیل؛ میلیون‌ها نفر تحت تأثیر القائات آن قرار گرفته و کتاب‌ها و فیلم‌های آموزشی این قانون را با اشتیاق می‌خرند. اگر قرار بود با اجرای فرمول «بخواهید، باور کنید و دریافت کنید» به راحتی بتوان به هر آرزویی رسید که اکنون با گذشت سال‌ها. دیگر نباید این همه انسان فقیر در دنیا وجود می‌داشت!

بیگ بنگ ثروت

کتاب بیگ بنگ ثروت، جلد اول از مجموعه 50 جلدی شاه کتاب ثروت با رویکرد بیداری روحی و ارائه فرمول آناتومی ثروت، سعی دارد به حقیقت جویان کمک کند تا به راح...
مرتضی کیان مهر
نویسنده
فرا انگیزش
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بهترین کتاب ثروت

یکی از منابعی که در زمینۀ کسب‌وکار و جذب ثروت بسیار کمک‌کننده است. علاوه بر صحبت با افراد موفق، خواندن بهترین کتاب‌های موفقیت و ثروت است. کتاب‌هایی که در زمینۀ ثروت منتشر شده‌اند، حاصل کار نویسندگان بزرگی در سراسر دنیا هستند. یکی از ناب‌ترین کتاب‌هایی که در زمینۀ ثروت و قانون جذب می‌توانید پیدا کنید، مجموعة 50 جلدی “شاه کتاب ثروت” است. بدون تردید این مجموعه، بهترین کتاب ثروت است که نکات بسیار جالبی از قانون جذب را با الهام از کتاب‌های موفقیت و ثروت و مهم‌تر از آن با تکیه بر آیات قرآنی در خود جای داده است.

این اثر، مشتمل بر نکات کارآمد و پرباری است تا مخاطب به کمک آن‌ها بتواند به خواسته‌های مادی و معنوی خود دست یابد. همچنین می‌توان گفت این کتاب بهترین منبع برای کسانی است که دوست دارند قانون جذب را بهتر فراگیرند. بنابراین اگر به دنبال کتابی هستید که در چالش‌ها و فرازونشیب‌های زندگی به کمک‌تان بیاید، مجموعۀ 50 جلدی شاه کتاب ثروت، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود. در حال حاضر خرید مجموعۀ شاه کتاب ثروت، تنها در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان‌پذیر است. شما می‌توانید این اثر را در قالب نسخۀ الکترونیک تهیه کنید.

دانلود کتاب موفقیت و ثروت

با روی کار آمدن قانون جذب، سؤالات زیادی در ذهن مخاطبان این کتاب‌ها به وجود آمده که نویسنده در مجموعۀ پربار شاه کتاب ثروت، بسیاری از آن‌ها را پاسخ داده است. در این کتاب احساسات و ارتعاش حاصل از تفکرات فرد کاملاً بررسی می‌شود تا مراحل جذب خواسته‌ها دقیق‌تر انجام شود. با مطالعۀ این کتاب می‌توان در هر زمینه‌ای از جمله رابطۀ زندگی با آرزو، ثروت، قانون جذب و … جذب‌های فوق العاده‌ای خواهید داشت. جهت دانلود کتاب موفقیت و ثروت، می‌توانید با نصب اپلیکیشن فراکتاب نسخۀ الکترونیکی مجموعه شاه کتاب ثروت را دانلود و مطالعه کنید. این کتاب با قیمت مناسب تنها در فروشگاه اینترنتی فراکتاب موجود است. به خاطر داشته باشید که تنها با نصب اپلیکیشن فراکتاب، خرید و دانلود نسخۀ الکترونیک این کتاب برای‌تان میسر خواهد بود.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *