دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت pdf

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

انجمن روانپزشکی آمریکا (APA)، شخصیت شناسی را علمی توصیف می‌کند که به مطالعه ماهیت و تعریف شخصیت، ابعاد رشد، تغییرات و شکل‌های ناسازگار آن می‌پردازد. اغلب ما می‌توانیم فاکتورهای شخصیت را در دیگران توصیف کنیم. برای مثال می‌توانیم بگوییم فرد شماره یک مهربان و فرد شماره ۲ لجباز است؛ اما توصیف دقیق شخصیت یک کار علمی است و بیشتر افراد با آن آشنا نیستند. شخصیت شناسی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شاخه‌های رشته روانشناسی است. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت pdf می‌پردازیم.

فهرست مطالب

بهترین کتاب های روانشناسی pdf

کتاب روان شناسی شخصیت pdf

کتاب روان شناسی شخصیت (با تاکید بر تحلیل عوامل موثر بر رشد شخصیت) به نویسندگی الیزابت بی. هارلوک و ترجمه ی پرویز شریفی درآمدی می باشد که توسط انتشارات آوای نور، روانه بازار کتاب شده است.

اهمیت شخصیت با پیچیده تر شدن زندگی اجتماعی افزایش می یابد. شخصیت مطلوب از ارزش بالایی برخوردار است و به آن بهای بسیار داده می شود. در فرهنگ های بدوی که مقیاس روابط اجتماعی پایین می بود و رفتار توسط آداب و رسوم کهنه تنظیم می گردید، شخصیت اهمیت کمتری می داشت.
در آغاز، زندگی در آمریکا بر اساس مقیاسی ساده استوار بود .کودک در مدرسه دروس فرهنگی محض را می آموخت و فعالیتهای فوق برنامه وجود نداشتند. پس از اتمام مدرسه به خانه باز می گشت تادر کارهای منزل همکاری نموده و تکالیفش را انجام دهد. تفریحات اساساً به خانه منحصر می گشت وهمبازی ها در اغلب موارد برادر وخواهران بودند که بعدها جای آنها را دانشجویان دانشکده می گرفتند. آنها به دانشگاه می رفتند تا تحصیل کنند؛ گر چه از خوش گذراندن نیز غافل نمی شدند.

جهت دانلود کتاب روان شناسی شخصیت، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

روان شناسی شخصیت

اهمیت شخصیت با پیچیده تر شدن زندگی اجتماعی افزایش می یابد. شخصیت مطلوب از ارزش بالایی برخوردار است و به آن بهای بسیار داده می شود. در فرهنگ های بدوی ...
آوای نور
ناشر
الیزابت بی. هارلوک
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب روان شناسی شخصیت

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته

کتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدل pdf

این کتاب به نویسندگی رضا وطن دوست می باشد که توسط انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی، روانه بازار کتاب شده است.

کتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدل که تلفیقی از دو مقاله از سلسله مباحث فرهنگ روابط اجتماعی است، در پی بیان اعتدال در درون و رفتار انسان و تکامل شخصیت اوست که امید است بتواند قدمی در مسیر بالا بردن فرهنگ عمومی باشد.

جهت دانلود کتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدل، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

شخصیت متعادل و رفتار معتدل

معرفی کتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدلکتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدل که تلفیقی از دو مقاله از سلسله مباحث فرهنگ روابط اجتماعی است، در پی بیا...
دانشگاه علوم اسلامی رضوی
ناشر
رضا وطن دوست
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب شخصیت متعادل و رفتار معتدل

کتاب روان شناسی شخصیت pdf

کتاب روان شناسی شخصیت ، نوشته زهرا فتحی یکی از کتاب های تخصصی انتشارات مولفین طلایی برای دانشجویان و پژوهشگران روان شناسی است. انتشارات مولفین طلایی بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب های آموزشی و دانشگاهی فعالیت می کند. چاپ و نشر کتاب های درسی، کتاب های آموزشی مشاغل و حرف گوناگون، تدوین جزوات دانشگاهی در قالب کتاب های دانشگاهی و چاپ پایان نامه ها و تالیفات دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف در حوزه کاری این انتشارات است. هدف مولفین طلایی به طور کلی چاپ و نشر کتاب هایی است که به متخصصان و کارآموزان و دانشجویان کمک می کند بر غنای علمی خود بیافزایند و قدمی موثر در راه ارتقای تخصص خود بردارند.

جهت دانلود کتاب روان شناسی شخصیت، نوشته زهرا فتحی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

روان شناسی شخصیت

روان شناسی شخصیت  کتاب روان شناسی شخصیت ، نوشته زهرا فتحی یکی از کتاب های تخصصی انتشارات مولفین طلایی برای دانشجویان و پژوهشگران روان شناسی ...
زهرا فتحی
مونا مهدی پور
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب روان شناسی شخصیت

رشد شخصیت pdf

کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی pdf

این کتاب به نویسندگی حمیدرضا خانپور هرسمی می باشد که توسط انتشارات آثار فکر، روانه بازار کتاب شده است.

کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی به موضوع برنامه توسعه های فردی می پردازد. برنامه توسعه فردی، فرایندی سازمان یافته است که هر فرد طی آن عملکرد خود را ارزیابی می کند و برای اهداف شخصی، تحصیلی و کاری خود هدف گذاری و برنامه ریزی می نماید.

هدف اصلی برنامه ریزی توسعه فردی، بهبود و افزایش ظرفیت های خویشتن به وسیله خودشناسی و مدیریت بر خود، هدف گذاری و برنامه ریزی راهبردی فردی در ابعاد مختلف زندگی و شناخت سبک های یادگیری است.

جهت دانلود کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

راهبردهای رشد و توسعه فردی

کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی به موضوع برنامه توسعه های فردی می پردازد. برنامه توسعه فردی، فرایندی سازمان یافته است که هر فرد طی آن عملکرد خود را ار...
آثار فکر
ناشر
حمیدرضا خانپور هرسمی
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی pdf

549 سوال قدرتمند کوچینگ + 151 سوال قدرتمند رشد شخصی

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی نوشته اما لوئیز، همراه با 549 سوال قدرتمند کوچینگ و 151 سوال قدرتمند رشد شخصی، به شما کمک می کند تا با درونتان روبه رو شوید.

قدرت سوال در جامعه بعضاً دست کم گرفته می شود. گاهی تنها یک سوال یک خطی، شما را چنان با بخش های عمیق درونتان رو به رو کند که هیچ مشاور و کتابی، نمی تواند این کار را انجام دهد. می گویند در آن دنیا از انسان سوال می پرسند با اینکه همه چیز را می دانند، شاید به این دلیل است که او را با خودش رو به رو کنند.

جهت دانلود کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی نوشته اما لوئیز، همراه با 549 سوال قدرتمند کوچینگ و 151 سوال قدرتمند رشد شخصی، به شما کمک می کند تا با درونتان...
اما لوئیز
نویسنده
حسین شیرمحمدی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب 700 سوال قدرتمند کوچینگ و رشد شخصی

دانلود رایگان کتاب روانشناسی شخصیت pdf مجید صفاری

کتاب نهم اردیبهشت pdf

فیلمنامه روان شناسی

کتاب نهم اردیبهشت نوشته مجید صفاری‌نیا و زهرا نوربخش، فیلم‌نامه‌ای روان‌شناسانه است؛ داستان زن متأهلی را به تصویر می‌کشد که به علت اختلافات زیاد قصد جدایی از همسرش را دارد اما اتفاقاتی مانع از طلاقشان می‌شود. زنی 29 ساله به نام نوشین، دو سال پیش با فرهاد که دوست برادرش و دانشجوی دکترای داروسازی بود، ازدواج کرد. او از دوران کودکی‌اش به دلیل آزار جنسی‌ای که دیده خاطره خوشی ندارد، و همین اتفاق علائم وسواس عملی و اضطراب را در وی ایجاد کرده است.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی شخصیت، در فراکتاب موجود نمی باشد اما جهت دانلود کتاب نهم اردیبهشت، با قیمت مناسب به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

نهم اردیبهشت

معرفی کتاب نهم اردیبهشتکتاب نهم اردیبهشت نوشته مجید صفاری‌نیا و زهرا نوربخش، فیلم‌نامه‌ای روان‌شناسانه است؛ داستان زن متأهلی را به تصویر می‌کشد که به ...
مجید صفاری نیا
نویسنده
زهرا نوربخش
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب نهم اردیبهشت

دانلود کتاب روانشناسی pdf

 کتاب روانشناسی تربیتی pdf

کتاب روانشناسی تربیتی، نوشته شیرین نصرت پور یکی از کتاب های تخصصی انتشارات مولفین طلایی برای دانشجویان و پژوهشگران روان شناسی است.

انتشارات مولفین طلایی بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب های آموزشی و دانشگاهی فعالیت می کند. چاپ و نشر کتاب های درسی، کتاب های آموزشی مشاغل و حرف گوناگون، تدوین جزوات دانشگاهی در قالب کتاب های دانشگاهی و چاپ پایان نامه ها و تالیفات دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف، در حوزه کاری این انتشارات است.

جهت دانلود کتاب روانشناسی تربیتی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

روانشناسی تربیتی

کتاب روانشناسی تربیتی، نوشته شیرین نصرت پور یکی از کتاب های تخصصی انتشارات مولفین طلایی برای دانشجویان و پژوهشگران روان شناسی است.انتشارات مولفین طلای...
شیرین نصرت پور
زینب اصالتی
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 کتاب روانشناسی تربیتی

کتاب شخصیت شناسی افراد از روی رفتار

کتاب شخصیت شناسی در یک نگاه pdf

این کتاب به نویسندگی فتانه حبیبی می باشد که توسط انتشارات مانیان، روانه بازار کتاب شده است. در کتابهای روان شناسی می توان این جمله را بسیار یافت که «شخصیت مهمترین و اساسی ترین موضوع علم روانشناسی است» و از آن به روان شناسی شخصیت تعبیر می شود. البته از منظر دینی هم بحث شخصیت یکی از مهمترین مواردی است که در رشد اخلاق مورد توجه قرار می گیرد؛ یعنی به گونه ای که فرد از خود شناخت داشته باشد و بتواند ویژگی های فردی خود را بیان کند. به عبارت دیگر علت پرداختن به مباحث شخصیت شناخت خود است. شخصیت مجموعه ای از بینش، باورها و اعتقادات هر فرد است که با صفات و ویژگی های رفتاری همراه می شود که نسبتا پایدار و آموخته شده باشد.

جهت دانلود کتاب شخصیت شناسی در یک نگاه، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

شخصیت شناسی در یک نگاه

معرفی کتاب شخصیت شناسی در یک نگاهدر کتابهای روان شناسی می توان این جمله را بسیار یافت که «شخصیت مهمترین و اساسی ترین موضوع علم روانشناسی است» و از آن ...
فتانه حبیبی
نویسنده
مانیان
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب شخصیت شناسی در یک نگاه

 

دانلود کتاب روانشناسی شخصیت دکتر یوسف کریمی pdf

کتاب روانشناسی شخصیت یوسف کریمی pdf نوشته یوسف کریمی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته علوم تربیتی این دانشگاه طراحی و تدوین شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. روان شناسی شخصیت حوزه ای بسیار گسترده است. به علت همین گستردگی دامنه موضوع کتابهای روان شناسی شخصیت می بایست بسیار مفصل و پر حجم باشند. اما چون هدف از کتاب حاضر ارئه مطالب برای دو واحد درس روان شناسی شخصیت در دوره کارشناسی بوده است تنها برگزیده و گلچینی از مطالب مربوط به این حوزه ارائه شده است.

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *