دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین کتاب های گروه سنی ب

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

گروه سنی ب شامل کتاب برای کودکان ۷ تا ۹ سال هستند. آنها سال های اول دبستان را سپری می‌کنند و در حال آموزش حروف الفبا و زبان فارسی هستند. خواندن کتاب علاوه بر اینکه تجربه های ذهنی آن‌ها را زیاد می‌کند تاثیر خوبی در آموزش زبان فارسی آن‌ها دارد. آشنایی با املای درست کلمات و روانخوانی از دیگر تاثیرات کتابخوانی کودکان گروه سنی ب است. در این مقاله بهترین کتاب های گروه سنی ب را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

گروه سنی ب چه سنی است

گروه ب: سال‌های آغاز دبستان (کلاس‌های اول، دوم و سوم). گروه ج: سال‌های پایان دبستان (کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم). گروه د: دورهٔ اول متوسطه (کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم)

دانلود کتاب برای کودکان 8 سال

کتاب مسمومیت های کودکان pdf

کتاب مسمومیت های کودکان، به نویسندگی آناهیتا علیزاده می باشد. این کتاب توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد روانه بازار کتاب شده است.

کودکان قسمتی از گران‌ بهاترین دارایی‌ های ما هستند و شادی و سلامتی‌ شان برای همه ما مهم است. امروزه با توجه به پیچیده‌ تر شدن زندگی، پیشرفت فن‌ آوری ، ساخته‌ شدن مواد و ترکیبات جدید، افرایش آلودگی‌ های محیطی و غیره احتمال بروز صدمات مختلف به‌ خصوص بروز مسمومیت برای افراد آسیب‌ پذیر، ازجمله کودکان بیشتر شده است. این خطر به‌ خصوص، در مناطقی که اصول پیشگیری به‌ طور صحیح رعایت نمی‌ شود و داروها و سموم و مواد شیمیایی به‌ سهولت ممکن است در دسترس کودکان قرار گیرد، مضاعف خواهد بود.
طبق آمارهای جهانی، سالانه در سراسر دنیا، بین 3 تا 4 میلیون مسمومیت گزارش می‌ شود که از این تعداد حدود 50 درصد مربوط به مسمومیت کودکان است.
مسمومیت کودکان در کشور ایران نیز پدیده شایعی است. با این‌ که آمار تجمعی دقیقی در دست نیست. به‌ طور متوسط در سال حدود 20000 تا 25000 مورد مسمومیت کودکان بروز می‌ کند.

برای دانلود کتاب مسمومیت های کودکان، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

مسمومیت های کودکان

کودکان قسمتی از گران‌ بهاترین دارایی‌ های ما هستند و شادی و سلامتی‌ شان برای همه ما مهم است. امروزه با توجه به پیچیده‌ تر شدن زندگی، پیشرفت فن‌ آوری ،...
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ناشر
آناهیتا علیزاده
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام به قلم زهرا بریطع و نبیه احمد، به زبان عربی نگاشته شده و طراحی این اثر را جعفر بهروان راد بر عهده داشته است.

کتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام، داستان کودکی ده ساله به نام «رضا» است که با والدینش به مشهد مقدس برای زیارت امام رضا(ع) مشرف شده است و با همراهی یکی از خدام حرم، با امام رضا(ع) و برخی از بخش‌های حرم آشنا می شود. کتاب حاضر برای گروه سنی 6 تا 11 سال طراحی شده و دارای 8 ایستگاه است که در ایستگاه هشتم کودک این داستان، ارتباطی قلبی و عاطفی با امام رضا(ع) برقرار می‌کند.

کتاب داستان فی رحاب الامام الرضا(ع) دربردارنده مباحثی همچون زندگینامه مختصر امام رضا(ع)، برخی احادیث فضیلت زیارت امام رضا(ع)، امام جواد(ع) کیست؟، آشنایی با صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی، میهمانسرا، دارالقرآن، کتابخانه، مسجد گوهرشاد، نقاره‌خانه، آشنایی با نماز، آشنایی با فرهنگ و تمدن ایران و برخی از شخصیت‌ها و علمای ایرانی است.

برای دانلود رایگان کتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام

معرفی کتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلامکتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام به قلم زهرا بریطع و نبیه احمد، به زبان عربی نگاشته شده...
زهرا بریطع
نویسنده
نبیه احمد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب فی رحاب الإمام الرضا علیه السلام 

بهترین کتاب های کودک و نوجوان دنیا

کتاب شاید سیب باشد

“شاید سیب باشد” به قلم “شینسوکه یوشی تکه” اولین اثر از مجموعه ی “فیلسوف کوچک” می باشد.
پسر کوچولویی از مدرسه به خانه می آید و یک سیب روی میز می یابد. حداقل ، او فکر می کند این یک سیب است اما ممکن است ماهی باشد که شبیه سیب شده باشد ، می تواند نصف سیب باشد / نصف پرتقال ، یا چیزی جز پوست روی پوست نباشد. سیب ممکن است احساساتی داشته باشد ، سیب ممکن است در جایی دوستان و اقوام داشته باشد. سیب ممکن است در حال برنامه ریزی چیزی باشد. این سیب می تواند از فضای خارج باشد و محل زندگی بیگانگان کوچکی باشد که فقط با یک ذره بین در آن دیده می شوند. راهی برای دانستن قطعی وجود ندارد. این سیب، غذایی برای رهاترین تصورات پسر کوچولوست و “شینسوکه یوشی تکه” در هر صفحه احتمالات جدیدی را پدید می آورد.

برای خرید کتاب شاید سیب باشد، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

افق
ناشر
رضی هیرمندی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب شاید سیب باشد

کتاب این کش مال من است

در کتاب «این کش مال من است» دخترک یک کِش پیدا می‌کند؛ یک کِش که مال خود خودش می‌شود! احتمالا برای‌تان مضحک است که داستانی درباره‌ی یک کِش ساده بخوانید و از آن هم مضحک‌تر این‌که دخترکی پیدا شود که به‌خاطر یافتن یک کِش این‌قدر ذوق‌زده شود. اما چند صفحه‌ای که ورق بزنید از این‌که در ذهن دخترک چه می‌گذرد و با یک کش چه‌ کارها که نمی‌کند شگفت‌زده خواهید شد.

دخترک داستان ما نشان می‌دهد که خیال‌بافی و رویاپردازی هم می‌تواند شروع فلسفه باشد. او می‌تواند با یک کش کوچولو آن‌قدر فکرش را کِش بدهد تا برسد به طناب‌پیچ کردنِ همه‌ی بدجنس‌ها و نجات دریا!

مجموعه‌ی «فیلسوف کوچک» بر رشد تفکر خلاق و روحیه‌ی پرسش‌گری در کودکان تکیه دارد. ارسطو می‌گفت شگفتی یا همان پرسش‌گری آغاز فلسفه است. بنابراین کودکی که بهتر می‌بیند و بیشتر می‌پرسد برای چالش‌های دنیای آینده ابتکار و خلاقیت بیشتری خواهد داشت.

برای خرید کتاب این کش مال من است، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

کتاب این کش مال من است

کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون

کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون، به نویسندگی دیوید کالی و داویده کالی و ترجمه ی رضی هیرمندی می باشد.

پسر بچه قصه ما دیر به مدرسه رسیده است و زمانی که خانم معلم دلیل دیرآمدگی او را می پرسد، تمام داستان هایی که در طول زندگی شنیده و نشنیده را برای معلم بازگو می کند تا شاید معلم باور کند که دیر رسیدن او عمدی نبوده است.اما معلم ها همیشه از ما باهوش تر هستند و خیلی زودتر دلایل خنده دار و بی منطق ما را متوجه می شوند. بنابراین پسر بچه ما می فهمد تمام داستان ها چیزی جز تخیل نیست و در برابر سوال دیگران بایستی حقیقت را بگوید تا چهره خوبی از خود نشان دهد. حالا از میان تمام داستان های پسر بچه کدامشان صحیح بوده است؟

برای خرید کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

به مدرسه دیر رسیدم چون

پسر بچه قصه ما دیر به مدرسه رسیده است و زمانی که خانم معلم دلیل دیرآمدگی او را می پرسد، تمام داستان هایی که در طول زندگی شنیده و نشنیده را برای معلم ب...
افق
ناشر
رضی هیرمندی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

 

کتاب مشق شبم را ننوشتم چون

کتاب مشق شبم را ننوشتم چون، به نویسندگی دیوید کالی و ترجمه ی رضی هیرمندی می باشد. این کتاب توسط نشر افق روانه بازار کتاب شده است.

ایا کودکی در جهان وجود دارد که حداقل یک بار از خودش نپرسیده باشد چرا باید مشق بنویسیم؟ هنری نه تنها این سوال را از خود کرده برای ننوشتن هم کلی بهانه جمع کرده است تا تقدیم خانه معلم کند. آیا خانم معلم باور می کند یا نه؟ مساله این است.

هنری نمی داند خانم معلم خودش قبلا کتاب بهانه های مشق ننوشتن را خوانده و همه را بلد است و می تواند جریمه اش کند. اما باز شجاعت به خرج داده و بهانه پشت بهانه می اورد.

مهمترین ویژگی این مجموعه سه گانه :  ماجرای باور نکردنی مدرسه من… مشق شبم را ننوشتم چون… به مدرسه دیر رسیدم چون… دیوید کالی همین مواجهه بین دنیای مدرسه و تکالیف و قوانین ان در ذهن کودکان است. اینکه راه های شناخت و فرار را برای خود ترسیم می کنند. اینکه طول می کشد یک کودک مدرسه را از ان خود کند و به جهان خیالاتش راه دهد. البته با کمی خوش شناسی. دیوید کالی تلاش میکند با زبان طنز و خیال ورزی این مواجهه را شیرین کند و رضی هیرمندی به خوبی از پس ترجمه آن بر آمده است.

برای خرید کتاب مشق شبم را ننوشتم چون، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

افق
ناشر
رضی هیرمندی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب مشق شبم را ننوشتم چون

کتاب این منم گاندی

کتاب این منم گاندی، به نویسندگی برد ملتسر و ترجمه ی زهرا غفاری داریان می باشد. این کتاب توسط نشر مهرسا – مهر و ماه روانه بازار کتاب شده است.

در همه‌ی زندگی‌ام، کوچک‌ترین فرد بودم. لاغرترین، فقیرترین، حتی خجالتی‌ترین. اما هیچ‌وقت ضعیف‌ترین نبودم… من گاندی هستم و با صلح و آرامش جهان را تغییر خواهم داد.

برای خرید کتاب این منم گاندی، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف
زهرا غفاری داریان
مترجم
برد ملتسر
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب این منم گاندی

کتاب برای گروه سنی ج

کتاب عمو قاسم

محمدعلی جابری در کتاب عمو قاسم 20 داستان را به‌ شکل هدفمند انتخاب کرده و کوشیده است با هر داستان، کودکان و نوجوانان را با یک زاویه از شخصیت حاج قاسم سلیمانی آشنا کند.

کتاب عمو قاسم روایتگر 20 داستان در مورد زوایای مختلف شخصیتی حاج قاسم سلیمانی است که مخاطب آن کودکان و نوجوانان هستند. نویسنده کتاب عمو قاسم محمدعلی جابری است که نویسنده آثار بسیاری از این دست بوده است. تصویرسازی های این اثر را نیز میکائیل براتی انجام داده است که باعث افزایش جذابیت این کتاب شده است.

یکی از جذابیت های دیگر این کتاب، در نظر گرفتن تمرین هایی در ذیل هر داستان و همچنین در انتهای کتاب است است که با هدف نهادینه سازی پیام هر داستان صورت گرفته تا مخاطب را وادارد تا بیشتر تفکر کرده و الگوگیری به درستی انجام شود.

کتاب عمو قاسم پی دی اف در فراکتاب در نسخه الکترونیک عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود است و بهترین کتاب های گروه سنی ب برای آشنایی با سردار سلیمانی است.

10 تخفیف

عمو قاسم

محمدعلی جابری در کتاب عمو قاسم 20 داستان را به شکل هدفمند انتخاب کرده و کوشیده است با هر داستان، کودکان و نوجوانان را با یک زاویه از شخصیت حاج قاسم س...
محمدعلی جابری
نویسنده
کتابک
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب عمو قاسم

کتاب قصه های من و بابام

کتاب قصه های من و بابام، به نویسندگی اریش ازر می باشد. این کتاب توسط انتشارات فاطمی روانه بازار کتاب شده است.

قصه‌های من و بابام یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌های ترجمه‌ای ادبیات کودک و نوجوان در ایران است. این مجموعه نخستین‌‌بار در دهه چهل به فارسی برگردانده شده است.  داستان‌ها و تصاویر جذاب این مجموعه نوشته اریش اُزِر نویسنده آلمانی است که پس از مرگ همسرش این قصه‌ها و نقاشی‌ها را برای سرگرم‌کردن پسر کوچکش روایت و نقاشی کرده است.  این مجموعه ۳ جلد دارد و قصه‌های تصویری‌اش برای ۳ تا ۷ سال و متن آن برای ۷ تا ۱۲ سال مناسب است.

برای خرید کتاب قصه های من و بابام، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف
ایرج جهانشاهی
نویسنده
اریش ازر
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب قصه های من و بابام 

مجموعه کتاب ایلیا 

مجموعه کتاب ایلیا به نویسندگی امین توکلی می باشد و انتشارات رویاپردازان آن را منتشر کرده است.

وقتی سایه شوم تاریکی جان آرامش را به خطر می‌اندازد و دشمنان قسم خورده انسان، از مخفیگاهشان بیرون می‌آیند؛ باید قهرمانان پا به میدان بگذارند.
مجموعه ایلیا داستان‌های مصور پیش‌رو ماجرای زندگی و نبرد اوست؛ یک نوجوان پرشور، مقاوم و باهوش.
این کتاب که به قلم امین توکلی نگاشته شده، همه چیزش ایرانی است، از طراحی داستان تا معماری ساختمان‌ها، از شخصیت‌های چهار نوجوان قصه تا فرهنگ و فراز و نشیب ماجرا؛ اما، شاید، داستان شهر خیالی ما، داستان حقیقی سرزمین‌های بسیاری باشد.

برای خرید کتاب ایلیا، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف

مجموعه کتاب ایلیا

مجموعه کتاب ایلیا به نویسندگی امین توکلی می باشد و انتشارات رویاپردازان آن را منتشر کرده است. معرفی مجموعه کتاب های ایلیا خلاصه مجموعه کتاب ایلیا کتا...
امین توکلی
نویسنده
رویا پردازان
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

مجموعه کتاب ایلیا 

داستان برای گروه سنی ب

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود از مجموعه کتاب های پانچلو، که توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که همرنگ جماعت شدن کار خوبی نیست و ما باید برای انتخاب هایمان استدلال منطقی داشته باشیم. این کتاب قدرت تفکر و انتخاب را تقویت می کند. ای کاش بینی من هم سبز بود، کتابی در جهت تربیت انسان هایی متفکر انتخاب گر منتقد و اهل تعقل است.
درون مایه این مجموعه به تقویت عزت نفس کودکان کمک می کند.

برای خرید کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف
مکس لوکیدو
نویسنده
لیلا کاشانی ‌وحید
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

کتاب بهتر از همه

کتاب بهتر از همه یکی از مجموعه کتاب های پانچلو انتشارات مهرسا است که نشان تایید وزارت آموزش و پرورش را دارد.
این کتاب که در جهت تقویت عزت نفس کودکان طراحی شده به کودکان آموزش می‌دهد که هر انسانی ویژگی منفی یا نقطه ضعف دارد. او باید آن را بپذیرد و از آن خجالت نکشد. در این کتاب شخصیت اصلی به دلیل اینکه از چوب بید ساخته شده است مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد و سازنده شخصیت اصلی با گفتگو به او می آموزد که هر کسی با تفاوت هایش بهترین است. هرکس باید خودش را دوست داشته باشد. کتاب بهتر از همه سعی می کند احساس خود کمتر بینی و حقارت را در کودکان ما از بین ببرد و به کودک یاد بدهد خیلی نباید تحت تاثیر رفتار و گفتار دیگران باشیم.
مجموعه پانچلو یکی از بهترین پیشنهاد های معرفی کتاب برای گروه سنی ب است.

برای خرید کتاب بهتر از همه، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف
مکس لوکیدو
نویسنده
لیلا کاشانی ‌وحید
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب بهتر از همه

بهترین کتابهای کودکان

کتاب آمیتیس بی کله

مجموعه کتاب آمیتیس بی کله به نویسندگی محمد رضا شمس می باشد و انتشارات افق آن را منتشر کرده است.

خانم نوده، که بچه‌ها او نودل صدا می‌کنند، یکی از عجیب‌ترین معلم‌های مدرسه است.
چرا خانم نوده( نودل) یکی از عجیب‌ترین معلم‌های مدرسه است؛ به چند دلیل:
یک موتور چهار چرخ کوچواو و خوشگل دارد که بچه‌ها برایش می‌میرند.
به در و دیوار و کیف و کتاب سلام می‌:ند و با همه‌ی ا«ها حرف می‌زند.
زنگ ریاضی بچه‌ها را مجبور می‌کند کله معلق بزنند و مسئله حل کنند.
گاهی هم، فقط گاهی، پرواز می‌کند.
یک صندوقچه‌ی اسرارآمیز، یک حباب سخنگو، یک اسکلت واقعی، یک معلوم پرنده و یک عالمه هیولابا دختری که از هیچ‌چیز نمی‌ترسد.

برای خرید کتاب آمیتیس بی کله، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

کتاب آمیتیس بی کله

کتاب برای کودکان 5 تا 7 سال

کتاب آموزش اعداد انگلیسی

کتاب آموزش اعداد انگلیسی به نویسندگی کریک راندال و ترجمه ی مهرداد عرفانیان می باشد و انتشارات ذکر آن را منتشر کرده است.

کودکان سنین 5 تا 7 سال با توجه به پیشرفت زبانی و توانایی خواندن بهتر، می‌توانند از کتاب‌هایی با داستان‌های بلندتر و پیچیده‌تر لذت ببرند.

در لیست کتاب های مخصوص کودکان  5 تا 7 سال، کتاب‌های داستانی کوتاه با تصاویر رنگی و جذاب، مثل داستان‌های محلی و فولکلور، افسانه‌ها و اسطوره‌ها، داستان‌های مرتبط با خانواده، دوستان و حیوانات، می‌تواند مناسب باشد.

برای خرید کتاب آموزش اعداد انگلیسی، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید .

ذکر
ناشر
کریک راندال
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

بهترین کتاب های کودک و نوجوان ایرانی

کتاب‌خوانی از عادت‌هایی است که در کودکی یا نوجوانی شکل می‌گیرد. مواجهه‌ی بسیاری از ما با مهم‌ترین کتاب‌های زندگیمان، اغلب در در سنین بین ۱۲ تا ۱۸ سال رخ داده. این سال‌ها نقش اساسی و مهمی در ساخت شخصیت و ویژگی‌هایمان دارد و انتخاب‎های نوجوانی به زندگی آینده‌ی ما در بزرگسالی شکل می‌بخشد. داستان‌های ایرانی برای نوجوانان ایرانی هم آن‌ها را با ادبیات آشنا می‌کند و هم درباره‌ی مختصات تاریخی و جغرافیایی کشورمان آگاهشان می‌کند.

 

کتاب هیچ کس جرئتش را ندارد

کتاب هیچ کس جرئتش را ندارد به نویسندگی حمیدرضا شاه آبادی می باشد و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است.

یک مرد میانسال، قرار است خاطره‌ی خودش را از یک قلعه جنی روایت کند. حمید، فتاح، یونس و قادر چهار نوجوانی هستند که قصد دارند به ترسی که تمامی اهالی روستا را در خود فرو برده، غلبه کنند تا آخرین آرزوی یک پیرمرد رو به مرگ را برآورده کنند. حمید که راوی رمان است، داستانش را در روایتی غیر خطی بیان می‌کند و خواننده همپا با این نوجوان در روستایی دور از دسترس، با ترس و وحشت و هیجان به دنبال دستمالی می‌گردد که در قلعه جنی جا مانده است.

برای خرید کتاب هیچ کس جرئتش را ندارد، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب هیچ کس جرئتش را ندارد

کتاب برایم شمع روشن کن

کتاب برایم شمع روشن کن، به نویسندگی مریم محمدخانی می باشد و انتشارات افق آن را منتشر کرده است.

داستان با گم شدن مادر سارا در نخستین روزهای نوجوانی‎اش آغاز می‌شود. او که تازه پا به دوازده سالگی گذاشته در خانه‌ای سوت‌و‌کور و در حالی که نمی‌داند چرا مادرش به یک‌باره غیب شده، زندگی می‎کند. او در حالی که در تنهایی احساس می‎کند پدر و مادرش رهایش کرده‎اند، به یک ایمیل از مردی در آمریکا بر می‎خورد که گویا تصویرش را در یک عکس قدیمی مدت‎ها پیش دیده است. یک آدرس ایمیل از مردی که فرسنگ‌ها دورتر است و مدام حال مادر سارا را می‌پرسد، بهانه‌ی ایمیل‌های سارا می‏‌شود تا او بتواند راز نبودن مادرش را کشف کند.

برای خرید کتاب برایم شمع روشن کن، بصورت چاپی با تخفیف به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

10 تخفیف
افق
ناشر
مریم محمدخانی
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب برایم شمع روشن کن

کتاب ماهی سیاه کوچولو pdf

نمایشنامه دوزبانه

کتاب ماهی سیاه کوچولو، به نویسندگی منوچهر خاکسار هرسینی می باشد و انتشارات افراز آن را منتشر کرده است.

نمایشنامه‌ی «ماهی‌ سیاه کوچولو» را منوچهر خاکسار هرسینی براساس داستان کوتاهی به همین نام از صمد بهرنگی در سال 1982 از فارسی به انگلیسی برگرداند، و در تئاتر TNCدر شهر نیویورک به مدت دو ماه به‌روی صحنه برد…
برای دانلود کتاب ماهی سیاه کوچولو، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

ماهی سیاه کوچولو

نمایشنامه‌ی «ماهی‌ سیاه کوچولو» را منوچهر خاکسار هرسینی براساس داستان کوتاهی به همین نام از صمد بهرنگی در سال 1982 از فارسی به انگلیسی برگرداند، و در ...
افراز
ناشر
منوچهر خاکسار هرسینی
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب ماهی سیاه کوچولو

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *