دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

تفاوت کتاب نیروی حال و تمرین نیروی حال

دی 1401 . علی

کتاب تمرین نیروی حال چیست و تفاوت کتاب نیروی حال و کتاب تمرین نیروی حال در چست؟ این سوالی هست که اغلب افرادی که می‌خواهند کتاب نیروی حال را بخوانند می‌پرسند.

درباره کتاب تمرین نیروی حال

گروهی از خوانندگان از تله درخواست کردند تمرین‌هایی در اختیارشان بگذارد تا بتوانند در هر زمان و مکان از نیروی حال بهره‌مند شوند و این نقطه آغاز کتاب تمرین نیروی حال (Practicing the Power of Now) بود.

کتاب تمرین نیروی حال شامل تمرین‌هایی برای تقویت نیروی حال و زندگی در لحظه است.
با کمک آموزش‌های این کتاب ما روش مراقبه را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم تا از چنگ درد و رنج‌های گذشته زندگی، نگرانی و اندوه برای آینده و افکار منفی خلاص شویم و ارزش زندگی کردن در لحظه را بیاموزیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا به یک نوع از آگاهی دست یابیم. آگاهی که از ارزش لحظه‌ها و زندگی کردن در لحظه حرف می‌زند و به ما قدرت تغییر مسیر زندگی را می‌بخشد.

بسیاری از قسمت‌های کتاب تمرین نیروی حال به‌ویژه برای مطالعه مراقبه مناسب هستند. در این نوع مطالعه شما اساساً برای جمع‌آوری اطلاعات جدید مطالعه نمی‌کنید، بلکه قصد دارید در زمان مطالعه حالت هوشیاری خود را تغییر دهید. به همین دلیل می‌توانید این قسمت‌ها را بارها و بارها دوباره بخوانید و هر بار درکی تازه از آن به دست بیاورید. این بخش‌ها بهتر است آهسته خوانده شوند. بسیاری از اوقات می‌توانید مکث کرده و یک لحظه تأمل آرام را تجربه کنید. در مواقع دیگر هم ممکن است کتاب را به صورت تصادفی باز کنید و چند خط بخوانید.

دستور ثابتی برای اینکه چطور آن را بخوانید وجود ندارد، در هر صورت نیروی حال در این اثر جریان دارد و شما یاد می‌گیرید چگونه از طریق مراقبه و تکنیک‌های ساده افکار خود را ساکت کنید، جهان را در لحظه حال ببینید و به این ترتیب راهی به سمت یک زندگی پر از موهبت و آسانی بسازید.

کتاب تمرین نیروی حال

کتاب تمرین نیروی حال

کتاب تمرین نیروی حال حاوی تمریناتی برای تقویت نیروی حال و زندگی در لحظه است

خرید کتاب تمرین نیروی حال

اکهارت تله (Eckhart Tolle) در این کتاب به شرح داستان و افسانه سرایی نپرداخته بلکه تجربهٔ عینی خود در کشف گوهر زندگی را در قالب پرسش و پاسخ‌های معنوی به رشتهٔ تحریر درآورده است.

خلاصه کتاب نیروی حال | اکهارت تله | ترجمه مسیحا برزگر

درباره کتاب نیروی حال

کتاب نیروی حال، به شما نشان می‌دهد که چطور با کنار زدن گذشته، زندگی بهتری را داشته باشید، در این کتاب روش خاصی را برای پایان دادن به رنج و دستیابی به آرامش درونی، زندگی کردن فقط در زمان حال و جدا کردن خودتان از ذهنتان را ارائه می دهد.

در این دوران بشر به دنبال پاسخ دو پرسش مهم است: ما که هستیم؟ ماهیت دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم چیست؟ پاسخ به این پرسش‌ها کیفیت ارتباط با خانواده، دوستان و همکاران را تعیین می‌کند و اگر وسیع‌تر نگاه کنید، کیفیت جامعه را مشخص میکند.

هنگامی که خواندن کتاب نیروی حال را شروع می‌کنید، در ابتدا امکان دارد مفهوم بعضی از لغات مانند «هستی» و «حضور» برایتان کاملاً روشن نباشد ولی به خواندن ادامه دهید. ممکن است پرسش‌ها یا استدلال‌هایی به ذهنتان برسد که در بخش‌های بعدی به آنان پاسخ داده شود و یا ممکن است با تفکر بیشتر در مطلب یا در خودتان به جواب سوالات مورد نظر دست یابید.

نیروی حال

کتاب نیروی حال

کتاب نیروی حال راهنمایی برای بیداری معنوی است که توسط اکهارت تله (اکهارت تول) تالیف و توسط مسیحا برزگر ترجمه شده است.

خرید کتاب نیروی حال

نظر خوانندگان کتاب تمرین نیروی حال

در وصفش باید بگم این کتاب فقط خوندنی نیست. بلکه عمل کردنی‌ست. و همه لذتی که با خواندنش بردیم رو میشه با عمل کردن به تعلیماتش هزار برابر کنیم. گاهی که بیشتر باهاش زندگی میکنم احساس میکنم بینهایتی هستم به وسعت جهان هستی…

این کتاب انسان رو در واقع دو بخش میدونه یک بخش که کالبد جسمانیه و توضیح میده که « «ذهن» » توی اون مدام مارو مشغول میکنه و هر ثانیه یک داستانی درست میکنه مثل غم یا دعوا و میگه اینده جایی که ارامش دارم همه چی خوبه و… در بخش دیگه یک بعد اگاه است که فاقد درد و توهم و چیزای این چنینی هست که این بخش توجه ش به زمان حاله که در زمان حال زندگی کنیم که تمرکز انسان باید روی این بخش در کل، واقعا این کتاب توصیه میشه!

عالی. کتاب فوق العاده‌ای که دیدگاه شما رو نسبت به زمان حال که تنها سرمایه ماست بطرز شگف آوری تغییر میده و از غرق بودن درسردرگمی‌های گذشته و آینده نجات میدهپیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید

در این مقاله درباره کتاب نیروی حال و کتاب تمرین نیروی حال صحبت کردیم و ویژگی های هر کدام را گفتیم، در واقع کتاب تمرین نیروی حال حاوی تمریناتی برای تقویت نیروی حال و زندگی در لحظه است و با ارائه راهکارها و مراقبه‌هایی برای خلاصی از دردها، رنج‌ها و تمامی الگوهای رفتاری کهن و منفی، خواننده را به زندگی در لحظه و درک و تجربه قلمروی وجود فرا می‌خواند. قلمرویی که جایگاهش آرامشی ژرف و بی‌انتهاست و نشاطی عظیم در بر دارد و درون آن نشاط عشق نهفته است.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 3 میانگین: 3.3]
علی
علی
من علی علیزاده هستم. رشته تحصیلی من نرم افزار بوده و الان به برنامه نویسی تحت وب مشغول هستم. یکی از ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *