دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

جملات انگیزشی از کتاب چهار اثر

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، در واقع شامل چهار کتاب از اوست که در یک مجموعه گرد آوری شده است. این کتاب ها شامل: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر افلورانس اسکاولشین، یکی از بهترین کتاب ها برای شروع به مثبت اندیشی و تغییر است. در این مقاله جملات انگیزشی از کتاب چهار اثر را ارائه می‌کنیم و نسخه الکترونیک، صوتی و چاپی کتاب و نسخه خلاصه کتاب را در دسترستان قرار می‌دهیم.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین pdf

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین (Four complete books) می‌گوید آن چیزی که در زندگی مان اسم محدودیت برایش نام گذاری کردیم، در حقیقت حصاری است که خودمان، دور خودمان گذاشتیم. اگر تصور می‌کنید که به یکسری درخواست ها در زندگی دست پیدا نمی‌کنید زیرا پول یا اسباب لازم ندارید، همان خواهد شد.
ولی اگر در بدترین وضعیت ممکن باشید و آرزوهایتان را مشاهده کنید، بی شک به آن خواهید رسید. زیرا کلام می‌تواند زندگی ما را دگرگون کند. شاید آن را ساده نگاه کنیم و بگوییم که سخن اثری بر زندگی ما ندارد. ولی همین جملات به تعبیر ساده می‌تواند تحولی عظیم در زندگی ما خلق کنند.
همه ی نعمت های خداوند در وجود زنان نهادینه شده است تا مجدد آن ها را به بهشت برگردانند. این واقعیت بازی زندگی برای زیبایی های خلقت است. برای خیلی از اشخاص، زندگی مانند میدان رزم است، ولی حقیقت اینگونه نیست و زندگی اکثرا مانند به یک بازی است.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در دسته کتاب های به سوی موفقیت قرار می گیرد. این اثر ترجمه سمانه فلاح و منتشر شده انتشارات طاهریان می باشد. معرفی...
فلورانس اسکاویل شین
نویسنده
سمانه فلاح
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

 

فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاولشین نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او دانش الهی را تدریس می کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب های او به زبان های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است .

میکروکتاب های سبکتو در حقیقت چکیده ای مهم از کتاب ها هستند که شما بتوانید آن ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان های پرت زیادی داریم که می توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم. میکروکتاب ها شامل بخش های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

گزیده کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

ذهن انسان از سه بخش: نیمه هوشیار، هوشیار و فوق هوشیار تشکیل می شود. و ذهن نیمه هوشیار همان بخشی است که انسان عمیقا آن را حس کرده و روی ذهنش نقش بسته است. ذهن هوشیار را ذهن دنیوی و نفسانی می گویند و ذهن فوق هوشیار، بعد الهی انسان است.

ذهن فوق هوشیار همان الگوی بی عیب و نقصی است که افلاطون از آن به عنوان الگوی کامل یاد کرده است. یعنی کاری است که جز تو، شخص دیگری نمی تواند آن را انجام دهد و انگار که یک رویا است. در واقع مردم بسیاری هستند که به دنبال چیزهایی می روند که به آن ها تعلق نداشته و باعث شکست شان می شود، یعنی از سرنوشت واقعی خود دور می شوند.

هفت ورد جادویی فلورانس اسکاول شین

در این قسمت به هفت موضوع از سخنان فلورانس اسکاول شین، پرداخته می شود.

جملات معجزه آسا

من کاری دارم عالی، به شیوه ای عالی، با خدمتی عالی و برای پاداشی عالی!

سپاس می گزارم که این کالا (یا دارایی) هم اکنون به شخص یا اشخاص دیگری که خدا می خواهد و به بهایی که خدا صلاح می داند به فروش می رسد تا رضایت کامل آورد.

خدا روزی رسانِ شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من می رسد.

هر طرحی که پدر آسمانی من در نیفکنده باشد از هم می پاشد و هم اکنون آرمان الهی چهره می نماید.

جملات اسکاول شین برای موفقیت

بخواهید تا خواسته ی شما اجابت شود، بجویید تا بیابید، در بزنید که بی شک آن در به روی شما باز خواهد شد.

وقتی انسان بتواند بدون هیچ تردیدی آرزو کند بی شک آن آرزو دست یافتنی خواهد شد.

تنها دشمن هر انسانی ترس است، ترس از فقر و ترس از نافرجامی و ترس از بیماری و ترس از دست دادن و احساس عدم اعتماد به نفس و نگرانی….

جملات اسکاول شین برای عشق

همۀ انسانهای حاضر در این سیاره خاکی ، تمایل به عشق دارند .
مشکل شما هرچه باشد ، با عشق آن را برطرف سازید .
امتحان کنید .
نیروی عشق می تواند اگر نه در کوتاه مدت ، حتماً در بلند مدت همۀ مشکلات را حل کند .
متوجه باشید که ظهور هر مشکل ، می تواند فرصتی برای تشرف به آیین عشق باشد آنهم عظیم ترین نوع عشق که عشق الهی ست .

جملات تاکیدی اسکاول شین برای ثروت

همه درها باز میشوند. اکنون معدن طلای درونم را آشکار می کنم. من به جریان بی پایان طلای توانگری متصلم، که به یمن لطف الهی، و به شیوه هایی عالی، به سویم جاری می شود. نیکی و رحمت، در تمام روزهای عمرم، از پس من خواهد آمد؛ و تا ابد در ماوای توانگری ساکن خواهم بود .

جملات تاکیدی اسکاول شین برای شغل

من این بار را به خداوند می سپارم و خود را از آن رها می کنم. من شغلی دارم عالی به شیوه ای عالی با خدمتی عالی برای پاداشی عالی.

جملات تاکیدی اسکاول شین برای سلامتی

فقط به سه دلیل جرئت سخت گفتن داشته باشد، برای طلب سلامتی، برکت و رزق و روزی و سعادت.

جسم و بدن انسان با نیروی کلام، تغییر و قدرت می یابد و بیماری را از ذهن انسان دور می کند.

جملات تاکیدی اسکاول شین برای ازدواج

سعی کنید همیشه دو نفر بر یک هدف، ذهنتان را برنامه ریزی کنید. بیشتر افراد موفق، پیشرفت خود را مدیون همسر یا مادر و یا …می‌دانند.

خداوند را شکرگذارم زیرا عقدی را که فقط در بهشت وجود دارد بر روی زمین قرار داده است. هم اکنون و تا زمانی که دنیا وجود دارد این زوج یکی خواهند شد.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین توسط مجموعه ی سبکتو تنظیم و ارائه شده است. این کتاب حجم به مراتب کمتری نسبت به کتاب اصلی دارد و تقریبا 90 صف...
فلورانس اسکاویل شین
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

 کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین با ترجمه سمانه فلاح و گویندگی اعظم حبیبی توسط شرکت شادن پژواک ارائه شده است. کتاب صوتی چهار اثر فلورانس یک...
فلورانس اسکاویل شین
نویسنده
سمانه فلاح
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
ف‍ل‍وران‍س‌‌ اس‍ک‍اول‌ ش‍ی‍ن‌
نویسنده
نشمیل مشتاق
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *