دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

جملات کتاب دختری که رهایش کردی

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب دختری که رهایش کردی (کتابی که نمی توانید زمین بگذارید)، به نویسندگی جوجو مویز کنون از دو دو مترجم در فراکتاب منتشر شده است و در دسترس شماست. جملات کتاب دختری که رهایش کردی در این مقاله در دسترس شماست.

کتاب دختری که رهایش کردی

کتاب دختری که رهایش کردی اثری از نویسنده اهل انگلیستان، جوجو مویز است که در سال‌های اخیر می‌توان از او به عنوان نویسنده‎ای پرفروش یاد کرد. نویسنده‌ای که هرچند کتاب‌هایش عمیق نیست و فرم استواری هم ندارد، اما داستان‌هایش به راحتی خود را در دل بیشتر خوانندگان جای می‌دهد. مویز نویسندگی را از سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و این رمان نیز بعد از انتشار در سال ۲۰۱۲، بسیار پرفروش و توانست نامزد بهترین رمان سال شود.

دختری که رهایش کردی

کتاب دختری که رهایش کردی نوشته ی جوجو مویز و ترجمه شیدا رضایی و نامزد بهترین رمان سال، توسط انتشارات جامی منتشر شده است. معرفی کتاب دختری که رهایش کر...
جوجو مویز
نویسنده
شیدا رضایی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

دختری که رهایش کردی

خلاصه کتاب دختری که رهایش کردی

جوجو مویز، موضوع اصلی داستان خود را اشغال‌ فرانسه توسط نازی‌ها و غارت اشیاء هنری فرانسه توسط آن‌ها قرار داده است. کتاب دختری که رهایش کردی داستانی درباره دو زن با ویژگی‌های مشابه است که یکی از آن‌ها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت نماید و دیگری به نام لیو که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن است و مربوط به یک قرن قبل و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. این دو داستان با این تابلو در هم می‌آمیزد.

15 تخفیف

دختری که رهایش کردی

کتاب دختری که رهایش کردی نوشته ی جوجو مویز و با ترجمه کتایون اسماعیلی توسط انتشارات میلکان به چاپ و نشر رسیده است. درباره ی این کتاب دیلی میل گفته است...
جوجو مویز
نویسنده
میلکان
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب دختری که رهایش کردی

جملات کتاب دختری که رهایش کردی

انسان‌ها قدرت ساختن عشق و زیبایی را دارند و همچنین فلاکت و بدبختی را. شما می‌دونین ناامیدی چجوریه؟مثل آهن توی قهوه ی سرد می‌مونه.

«سوفی عزیزم، با اون ایمان و باورت، با خوش بینی به ذات آٔدما، کاملا کور شدی!»

حس می‌کرد که زیادی حرف می‌زند. می‌خواست بگوید که فقط دوست دارد چشم انتظار چیزی باشد. این که فقط می‌خواهد لبخند بزند، بدون اینکه نیازی باشدبه این فکر کند کدام عضله برای لبخند زدن استفاده می‌شود.

قسمت های سانسور شده کتاب دختری که رهایش کردی

برای کتاب دختری که رهایش کردی سانسور خاصی وجود ندارد.

تابلوی نقاشی دختری که رهایش کردی

در داستان دختری که رهایش کردی، شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلوی نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن و مربوط به یک قرن قبل بوده که در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است..

قیمت کتاب دختری که رهایش کردی

برای خرید کتاب دختری که رهایش کردی، بصورت چاپی با قیمت مناسب و با تخفیف ویژه به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *