دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

جولی اسمیت روانشناس و نویسنده

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

‌بیوگرافی جولی اسمیت

Dr Julie Smith دکتر جولی اسمیت بیش از ده سال تجربه به عنوان روانشناس بالینی دارد و اولین حرفه ای بود که از TikTok برای ارائه بینش در مورد درمان استفاده کرد. جولی پس از اجرای مطب خصوصی خود، کانال TikTok خود را با مأموریت دسترسی به آموزش بهداشت روان با کیفیت بالا برای همه راه اندازی کرد. در طول همه‌گیری کووید-19، مخاطبان او به‌طور نجومی به 3 میلیون دنبال‌کننده افزایش یافت، زیرا کاربران ویدیوهای خودیاری کوچکی که او به اشتراک می‌گذاشتند و توصیه‌های او را عملی می‌کردند. این ویدیوها حدود نیم میلیارد بازدید در سراسر پلتفرم ها داشته اند.

جولی در دو فیلم بی بی سی ظاهر شده است. او همچنین در شبکه‌های CBBC، صبح بخیر بریتانیا، صبحانه بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان بین‌المللی ظاهر شده و روان‌شناس رادیو بی‌بی‌سی 1 Life Hacks است. وی توسط Women’s Health، Buzzfeed، The Telegraph، The Times، The Sunday Mail، Glamour، CNN و غیره معرفی شده است. او همچنین توسط TikTok در بین 100 سازنده برتر معرفی شد. اسمیت با همسر و سه فرزندش در همپشایر انگلستان زندگی می کند.

در این مقاله به معرفی برخی از آثار این روانشناس و نویسنده پرداخته می شود.

جولی اسمیت روانشناس

دکتر جولی اسمیت، لیسانس (افتخاری)، دکتری روان‌شناسی بالینی، روان‌شناس‌حرفه‌ای و عضو انجمن روان‌شناسی بریتانیا و شورای حرفه‌ای سلامت و مراقبت است.

بهترین کتاب‌های جولی اسمیت

چرا تابه حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

انگیزه

معرفی کتاب چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ نوشتهٔ جولی اسمیت و ترجمهٔ آرزو شنطیایی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. درک راه‌های متعدد برای کنترل احساساتتان و نیل به سلامت روان به شما قدرت زیادی برای پیمودن این مسیر می‌بخشد.

کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ راهنمایی تمام‌عیار برای تاب‌آوری در مقابل مشکلات زندگی‌ست. جولی اسمیت با بهره‌گیری از تجارب خود در زمینه‌ی روان‌شناسی بالینی مجموعه‌ای از نکات را به شما ارائه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترل بیشتری در مقابل مشکلات داشته باشید و ابزارهای کارآمدتری برای مقابله با چالش‌ها بیابید. گفتنی‌ست این اثر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی جای گرفته است.

چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ نوشتهٔ جولی اسمیت و ترجمهٔ آرزو شنطیایی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. درک راه های متعد...
جولی اسمیت
نویسنده
آرزو شنطیائی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟

خلاصه کتاب چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟ 

نویسنده توضیح می‌دهد که باید ابتدا ارزشها و هویت خودمان را تعیین کنیم و سپس به تحلیل افکار و رفتارهایمان بپردازیم تا دریابیم آیا در حال حرکت در مسیر درستیم یا خیر. اسمیت همچنین از اهمیت شناخت عواطفمان به شکلی جزئی نگرانه سخن می‌گوید. ممکن است تصور کنیم غمگین هستیم اما در واقعیت فقط کسل، مضطرب یا خسته‌ایم. او پیشنهاد می‌کند که عواطف منفی خود را بنویسیم تا به درک بهتری از چرایی و چگونگی شکل‌گیری آن‌ها دست یابیم و به تبع آن، ماهیت این عواطف را بهتر بشناسیم. «اسمیت» تأکید می‌کند که نباید جلوی احساسات بد و آزاردهنده را بگیریم بلکه باید اجازه دهیم آن‌ها جریان طبیعی خود را داشته باشند، و به شکل همزمان به تلاش برای تعیین خاستگاه این احساسات بد بپردازیم.
کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود با تکیه به تجربه‌ی نویسنده‌ی کتاب در حوزه‌ی روانشناسی بالینی، یعنی خانم جولی اسمیت، مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که برای عبور از فراز و نشیب‌های زندگی به آن نیاز دارید. این کتاب را باید به‌چشم جعبه‌ابزاری مفید و راهنمایی ضروری برای بهبود و ارتقای سلامت روان نگاه کرد. توصیه‌های ساده، اما تخصصی دکتر اسمیت در این کتاب و تکنیک‌هایی که برای مقابله با ناهنجاری‌های احساساتی مطرح می‌کند، به تو کمک خواهد کرد تا در زندگی انعطاف‌پذیریت را حفظ کنید.
مدیریت اضطراب، نحوه‌ی مواجهه با انتقاد، مقابله با بدخلقی، ایجاد اعتماد‌به‌نفس، پیداکردنِ انگیزه، پرورش احساس خودارزشمندی، بخشیدنِ خود و موارد بسیاری مثل این‌ها، کشمکش‌هایی هستن که خیلی از ما سال‌هاست با اون‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم. این کتاب راهکارهای عملی مناسب و روش‌های اثبات‌شده‌ای را برای حل‌و‌فصل این مسائل ارائه می‌کند. این کتاب مرجعی عالی برای کسانی‌است که به سلامت روانش اهمیت می‌دهد؛ کتابی که همه، حتی آن‌هایی که کوچک‌ترین تجربه‌ای در مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی نداشتن، خیلی راحت می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

دانلود کتاب جولی اسمیت pdf

دانلود کتاب الکترونیکی چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود، در فراکتاب موجود نمی باشد ولی شما می توانید با خرید نسخه چاپی این کتاب از تخفیف ویژه آن بهره مند شوید.

کتاب صوتی جولی اسمیت

کتاب صوتی چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود، در فراکتاب موجود نمی باشد ولی شما می توانید با خرید نسخه چاپی این کتاب از تخفیف ویژه آن بهره مند شوید.

خرید کتاب چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟

برای خرید کتاب چرا تا به حال کسی اینها را به من نگفته بود؟ به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و بعد از خریداری از مطالعه آن لذت ببرید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *