دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند نوشته نعمیه اسلاملو و انتشارات تلاوت آرامش آن را چاپ کرده است. این کتاب نوشته نعیمه اسلاملو رمانی عاشقانه بر اساس واقعیتی مستند از زندگی دختران و زنان سرزمینمان است. در این مقاله خلاصه کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند را ارائه می‌کنیم.

کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

نعیمه اسلاملو برای نگارش این رمان زندگی ۱‍۵۰ نفر از زنان ایرانی را بررسی و با زنان بسیاری گفتگو کرده است که حاصل آن رمان فرشته ها هم عاشق می شوند می باشد که محتوای این رمان به دغدغه های زن امروز و دیروز می پردازد. این مجموعه ضمن ورود به فضای رُمان و تخیل، بخش هایی از کتاب به صورت مستند روایت شده است. مستندسازی این رمان کمک شایانی به واقعی تر شدن داستان می کند چرا که وقتی مخاطب می بیند که داستان صرفا زاییده تخیلات نویسنده نیست، باور کردن آن برایش راحت تر است.

خلاصه کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

این داستان درباره دختری به اسم فرشته است که عشق پاک خود را با تقوا و خواستن از خدا به دست می‌آورد. فرشته، در طول داستان، به کمال نزدیک و نزدیکتر می‌شود. او، در جامعه امروزی ایران زندگی می‌کند و سعی می‌کند با وجود مشکلات و موانع، با سلاح عفت، حیا و حجاب به درجات بالا برسد.
این رمان در بیست فصل تنظیم شده است.

کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

برشی از رمان فرشته ها هم عاشق می شوند

از همان لحظه ای که به هم محرم شدیم آن قدر به او عادت کردم و با او خو گرفتم که انگار سالهاست داریم با هم زندگی می کنیم . وقتی مراسم جشن عقد تمام شدو امیر با من خداحافظی کرد تا برود به قدری برایم سخت بود که احساس می کردم قسمتی از وجودم را دارد با خودش می برد.
آن شب هم سر به مهر گذاشتم و تا نیمه های شب با خدا حرف زدم , از او تشکر کردم و خواستم که به همه جوان هایی که عاشق میشوند صبر و تحمل بدهد و برای همه ی آنها زندگی شیرینی مقدر کند همان طور که برای من چنین خواست .
با همه علاقه شدیدی که به امیر داشتم هیچ وقت فکرش را نمی کردم و انتظارش را نداشتم که امیر حسین علوی جدی و به قول بچه ها خشن آنقدر مهربان و با محبت باشد و این قدر به من علاقه داشته باشد و با تمام وجودش به من ابراز علاقه کند .
امیر برایم بعد ها تعریف کرد وگفت :
– تو دانشکده با اینکه چهره خانم ها را نگاه نمی کردم و درست نمی شناختمشون ولی همیشه احساس می کردم دخترایی که که اطراف خانم افتخاری هستند با بقیه فرق می کنن ,چون خانم افتخاری با بقیه فرق می کنه . چند بار هم که پیش اومد شما سراغش رو از من گرفتین متوجه شدم که از شما دو نفر (من و مریم )یکی تون چادریه , چادری بودنت برام مهم بود .خانم افتخاری هم چند بار اسم خانم حق جو رو جلوی من می آورد , نمی دونم شاید از اول هم برای ما نقشه داشته .

دانلود رمان فرشته ها هم عاشق می شوند

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب موجود نیست اما می توانید نسخه چاپی آن را با تخفیف خریداری کرده و مطالعه بفرمایید.

قیمت کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

این کتاب در اپلیکیشن فراکتاب هم اکنون با ده درصد تخفیف موجود می باشد.

نعمیه اسلاملو

نعیمه اسلاملو متولد سال 1358، که پژوهشگر و مدرس حوزه زن و حجاب و خانواده است، 18 عنوان کتاب را به تألیف رسانده که برخی از این کتب شامل حریم ریحانه، کلبه مهر، ساکنان بهشت، زن ستم تاریخی ستم برابری، پیشوایان هرزه و … است. وی همچنین مدرس بیش از 70 دوره آموزشی تخصصی حجاب است. اسلاملو در سال 89 به عنوان بانوی سرافراز اسلامی شناخته شد.

کتاب های نعیمه اسلاملو

سفیران آمریکایی، نسل نور، خانه ای پیش خدا و …

خرید کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند

در فراکتاب خرید رمان فرشته ها هم عاشق می شوند با تخفیف ویژه در دسترس شماست. در این مقاله خلاصه کتاب فرشته ها هم عاشق می شوند را ارئه کردیم و متن کامل این کتاب را می‌توانید با خرید نسخه الکترونیک و یا چاپی مطالعه فرمایید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *