دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه کتاب من پیش از تو

بهمن 1402 . سمانه خوش انگشت

رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه ای ست که در خاطره ها می ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه ی انجمن رمان نویسان رمانتیک شده است. این کتاب توسط انتشارات جامی به چاپ رسیده است. در این مقاله خلاصه کتاب من پیش از تو را ارائه می‌کنیم.

معرفی رمان من پیش از تو

کتاب من پیش از تو رمانی مشهور و جنجالی از جوجو مویز نویسنده‌ی انگلیسی است. اثری که در خلال داستان ساده‌اش تمام‌قد به عشق، زندگی و شور زنده بودن می‌پردازد و مخاطب را وامی‌دارد نگاهی به زندگی خودش بیندازد و از خودش بپرسد واقعاً زندگی می‌کند یا صرفاً روزها را پشت هم می‌گذراند؟ این رمان به سرعت در جهان به شهرت رسید، تبدیل به فیلم شد و از سراسر دنیا مخاطبان زیادی پیدا کرد.
رمان من پیش از تو با ترجمه شیدا رضایی توسط نشر مصدق با همکاری انتشارات جامی منتشر و برای خرید و دانلود در فراکتاب ارائه شده است. نسخه الکترونیکی این رمان با فرمت epub در فراکتاب منتشر شده که در مقایسه با فرمت pdf قابلیت‌های بیشتری برای مطالعه ارائه می‌دهد.

رمان من پیش از تو

رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه ای ست ک...
جوجو مویز
نویسنده
شیدا رضایی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب من پیش از تو

خلاصه کتاب من پیش از تو

لوییزا کلارک، دختر جوانی است که زندگی کاملا معمولی و ساده ای دارد و تمام عمرش را در روستای کوچک محل زندگی اش سپری کرده است. او که به شدت به کار و پول نیاز دارد، خدمتکار پسری به نام ویل ترینور می شود که پس از یک حادثه ی رانندگی، مجبور است بقیه ی عمرش را روی ویلچر بگذراند. ویل، سابقا فردی پرروحیه و بلندپرواز بود اما اکنون سرزندگی خود را از دست داده و مطمئن است که نمی تواند زندگی به این شکل را تحمل کند.

ویل، بسیار دمدمی مزاج است با نیش و کنایه حرف می زند، اما لوییزا به تدریج یاد می گیرد که چگونه می تواند با او تعامل کند و پس از مدت اندکی، حسی از عشق و علاقه نسبت به او در دل لوییزا شکل می گیرد. وقتی که لوییزا درمی یابد که ویل برای خود، نقشه های شوکه کننده ای در سر دارد، تصمیم می گیرد تا به او نشان دهد که زندگی همچنان ارزش زیستن را دارد. کتاب من پیش از تو، داستان عاشقانه ای است که از مخاطب خود می پرسد: «چه خواهید کرد اگر خوشحال کردن کسی که به او عشق می ورزید، باعث شکسته شدن قلب خودتان نیز بشود؟»

خلاصه کتاب من پیش از تو یک رمان عاشقانه بین یک دختر پرستار و جوانی معلول است.

شخصیت اصلی رمان من پیش از تو

کتاب من پیش از تو (Me Before You) ماجرای دختری جوان به نام لوئیسا (یا لوئیزا) کلارک را به تصویر می‌کشد که از خانواده‌ای فقیر است و به دلیل مشکلات شخصی‌اش در مجموع دختری خوشبخت نیست. او به جهت اینکه در وضعیت اقتصادی نامناسبی قرار دارد به شدت در پی یافتن شغلی مناسب است.

تکه هایی از کتاب من پیش از تو

در خلاصه کتاب من پیش از تو تکه هایی از این کتاب را تقدیم می‌کنیم:

بدترین نکته در مورد پرستار بودن چیزهایی نیست که ممکن است به آن‌ها فکر کنید. بلند کردن و تمیز کردن هم نیست، یا دارو دادن‌ها و پاک کردن لب‌ولوچه و یا حتی بوی تندوتیز و محسوس ضدعفونی‌ کننده‌ها. حتی این موضوع هم نیست که مردم همیشه فکر می‌کنند تو فقط داری همین کارها را انجام می‌دهی؛ چون این‌قدر احمق و بی‌عرضه هستی که کار دیگری از دستت برنمی‌آید. بلکه سخت‌ترین و بدترین واقعیت این است که وقتی روزهایت را با کسی این‌قدر زیاد و نزدیک سپری می‌کنی هیچ راه فراری از حالات روحی او یا خودت نداری.
از لحظه‌ای که برنامه‌ام را به ویل گفتم رفتارش سرد و خشک شد. البته طوری نبود که اگر کسی از بیرون می‌دید متوجه شود، ولی کمتر شوخی کردیم و شاید کمتر باهم حرف زدیم. آن روز از مطالبی که در روزنامه نوشته‌ شده بود هیچ‌چیزی از من نپرسید.
«پس این کاری هست که می‌خواهی انجام دهی؟» چشمانش برق می‌زد ولی چهره‌اش چیزی را نشان نمی‌داد.
شانه‌ام را بالا انداختم. سپس با حس همدردی بیشتر سرم را تکان دادم. حس کردم جوابی که دادم حرفی بچه‌گانه و غیرعادی است. گفتم: «موضوع فقط زمان است، واقعاً همین‌طور است؛ یعنی من بیست‌وهفت ساله هستم.»

سکانس آخر فیلم من پیش از تو

من پیش از تو (انگلیسی: Me Before You) یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی به کارگردانی تیا شروک که برپایه رمانی به همین نام، نوشتهٔ جوجو مویز ساخته شده‌است. امیلیا کلارک،سم کلفلین، جانت مک تیر و چارلز دنس از بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم دربارهٔ ویل ترینر ماجراجو است که همواره به ورزش‌های مخاطره‌آمیزی چون صخره‌نوردی می‌پردازد، در اوج جوانی و تندرستی و دارایی پیشامدی برایش رخ می‌دهد و به لحظه‌ای زندگیش دگرگون می‌شود و در این میان لوییزا کلارک مسئولیت نگهداری از او را به عهده می‌گیرد. من پیش از تو به‌ دست وارنر برادرز در ۳ ژوئن ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد.

کتاب من پس از تو

رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته همچنین این کتاب توسط شیدا رضایی ترجمه شده است.
مسئله ای که جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد نیز توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم انگیز و از دست دادن هاست.
خرید پی دی اف کتاب با قیمت مناسب در فراکتاب فراهم شده است.

تکه هایی از کتاب من پس از تو

به هر حال،در زندگی چیزهای بد هم وجود دارد،غیر از این است؟اما چه چیزی بهتر از بودن در کنار خانواده؟در عشق،در امنیت و سلامت؟

حالا وقتی توی روزنامه می‌خوانم که صندوقدار بانک کلی پول دزدیده،زنی بچه اش را کشت،خواهر و برادری مفقود شده اند میدیدم دیگر مثل گذشته از وحشت نمی‌لرزم،بلکه به بخشی از ماجرا فکر می‌کنم که از نظر‌ها پنهان و در روزنامه نیامده است.

دانلود کتاب من پیش از تو

خرید نسخه الکترونیکی کتاب من پیش از تو در فراکتاب فراهم می باشد. پس از دانلود می توانید آن را از طریق کتابخوان مورد مطالعه قرار دهید.

بهترین ترجمه کتاب من پیش از تو

اولین و مشهورترین ترجمه‌‌ی این اثر از آن مریم مفتاحی است. این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

شیدا رضایی نیز از مترجمان کتاب‌های جوجو مویز در ایران است.

مهدی صائمی مترجم شناخته‌‌شده‌ای است. اغلب او را با کتاب‌‏های روانشناسی می‌شناسیم.

در ادامه ترجمه‌های مختلف این اثر را در فراکتاب ببینید. خلاصه کتاب من پیش از تو در نسخه‌هایی که قالب الکترونیک و یا صوتی دارند را می‌توانید در نرم افزار فراکتاب رایگان برای مدت حدود ده دقیقه مرور کنید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

رمان من پیش از تو

رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه ای ست ک...
جوجو مویز
نویسنده
شیدا رضایی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

من پیش از تو

بسم الله الرحمن الرحیممن پیش از تو  معرفی رمان من پیش از تومن پیش از تو اولین بار در ژانویۀ سال 2012 در بریتانیا چاپ شد و به سرعت در بین خوا...
پر
ناشر
جوجو مویز
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
9 تخفیف
جوجو مویز
نویسنده
مریم مفتاحی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

دانلود رمان من پیش از تو با فرمت apk

برای دانلود رمان من پیش از تو به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 2 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *