دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای

دی 1402 . سمانه خوش انگشت

سخنان، پيامها، احكام، نامه ها و نوشته هاي مقام معظم رهبري، ميراث ماندگار ملي _ اسلامي ماست و بخشي گويا و ارزشمند از تاريخ نهضت و صحيفه ماندني و جاودان براي نسل معاصر و نسلهاي آينده خواهد بود. فراکتاب با ارائه دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای باعث دست یابی راحت تر به این سخنان حکیمانه شده است. در این مقاله سعی شده است به معرفی برخی از آثار و سخنان ایشانف که بصورت رایگان عرضه شده است پرداخته شود.

رساله آموزشی امام خامنه ای

کتاب رساله آموزشی آیت الله خامنه ای (احکام عبادت) در دو جلد تنظیم شده و حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مقام معظم رهبری) است و بنا به درخواست های مکرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، توسط انتشارات فقه روز به چاپ رسیده و در اختیار عموم مؤمنین و علاقمندان قرار گرفته است.

دانلود رایگان رساله امام خامنه ای pdf

برای دانلود رایگان PDF رساله آموزشی آیت الله خامنه ای به قلم مقام معظم رهبری (رهبر انقلاب، امام خامنه ای) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود می باشد. دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای برای این کتاب در فراکتاب فراهم شده است.

رساله آموزشی امام خامنه ای

10 تخفیف

رساله آموزشی

کتاب رساله آموزشی آیت الله خامنه ای (احکام عبادت) در دو جلد تنظیم شده و حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب فصل انتخاب

کتاب فصل انتخاب که شامل بیانات امام خامنه ای در موضوع انتخابات می باشد توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی در عصر حاضر سبکی جدید از حاکمیت را براساس مردم سالاری دینی به دنیا عرضه کرد که در آن نقش مردم، نقشی واقعی و اصیل بوده و از آغاز برپایی تاکنون، اصالت خود را حفظ کرده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب فصل انتخاب به قلم مقام معظم رهبری (رهبر انقلاب، امام خامنه ای) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب فصل انتخاب

فصل انتخاب

معرفی کتاب فصل انتخاب کتاب فصل انتخاب که شامل بیانات امام خامنه ای در موضوع انتخابات می باشد توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. انقلاب ا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
زائر رضوی (وابسته به معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی)
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب مطلع عشق

کتاب مطلع عشق به نویسندگی محمدجواد حاج علی اکبری گزیده‌ای از رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد ظله العالی) به زوج‌های جوان می‌باشد که انتشارات انقلاب اسلامی آن را به چاپ رسانده است.

خرید کتاب مطلع عشق

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه کتاب مطلع عشق pdf و صوتی رایگان و چاپی با تخفیف فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت خریداری کنید.

کتاب مطلع عشق

10 تخفیف

مطلع عشق

کتاب مطلع عشق به نویسندگی محمدجواد حاج علی اکبری گزیده ای از رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (مد ظله العالی) به زوج های جوان می باشد که...
محمدجواد حاج علی اکبری
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب 72 سخن عاشورایی

کتاب 72 سخن عاشورایی از سید علی خامنه‌ای(نویسنده کتاب) درباره‌ی مسائل مختلف مربوط به نهضت حسینی گفته است که انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ و نشر رسیده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب 72 سخن عاشورایی به قلم مقام معظم رهبری (رهبر انقلاب، امام خامنه ای) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود می باشد.

72 سخن عاشورایی

معرفی کتاب 72 سخن عاشورایی کتاب 72 سخن عاشورایی از سید علی خامنه ای(نویسنده کتاب) درباره ی مسائل مختلف مربوط به نهضت حسینی گفته است که انتشارات انقلاب...
انقلاب اسلامی
ناشر
سید علی خامنه ای
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد

کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد نوشته‌ی امیرحسین بانکی پور فرد است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. ضرورت توجّه به مسائل زنان از دیرباز مورد توجّه مقام معظّم رهبری(مدّظله العالی) بوده است. ایشان در مصاحبه با مجلّه‌ی زن روز فرموده اند: «آن مقداری که بنده راجع به مسائل زن در ایران در طول این ده ـ بیست سال رنج برده‌ام و ناراحت شده ام، خیلی از زنان حتّی گوشه ای از آن را نفهمیدند و ناراحت هم نبودند.»

برای دانلود رایگان PDF کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود می باشد.

کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد

10 تخفیف

جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد

معرفی کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد کتاب جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد نوشته‌ی امیرحسین بانکی پور فرد است که توسط انتشا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
امیرحسین بانکی پور فرد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب دعا از منظر مقام معظم رهبری

کتاب دعا، کتابی جامع از منظر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است که به مباحث مربوط به دعا، ذکر و مناجات و جایگاه آن در منظومه ی عقاید الهی در بیانات ایشان پرداخته است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب دعا از منظر مقام معظم رهبری، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب دعا از منظر مقام معظم رهبری

دعا

کتاب دعا، کتابی جامع از منظر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است که به مباحث مربوط به دعا، ذکر و مناجات و جایگاه آن در منظومه ی عقاید الهی د...
انقلاب اسلامی
ناشر
علی رضا برازش
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب عرصه‌های حضور اجتماعی زن

کتاب عرصه‌های حضور اجتماعی زن نوشته امیرحسین بانکی پور فرد است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

با توجّه به نگاه هدفمند مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) به مسائل زنان با وجود رویکرد تمدن گرایی اسلامی که ایشان دارند؛ ضروری است که خطوط معیارهای اسلامی متناسب با شرایط زمان و مکان در زمینه ی حضور اجتماعی زن از دید گاه معظّمٌ له جمع بندی گردد. این بیانات در سه فصل با عناوین: جایگاه اجتماعی زنان، تعلیم و تربیت زنان و نقش زن در انقلاب اسلامی، تدوین شده و در تمامی این زمینه ها سعی شده است آرای مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) به صورت دقیق استخراج و با عنوان‌گذاری مناسب سیر منطقی موضوعات بگونه‌ای ارائه گردد که پاسخگوی مشکلات و نیازهای امروز باشد.

برای دانلود رایگان PDF کتاب عرصه‌های حضور اجتماعی زن، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود می باشد.

10 تخفیف

عرصه های حضور اجتماعی زن

معرفی کتاب عرصه های حضور اجتماعی زن کتاب عرصه های حضور اجتماعی زن نوشته امیرحسین بانکی پور فرد است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. با ...
سید علی خامنه ای
نویسنده
امیرحسین بانکی پور فرد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی

 کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی از امیرحسین بانکی پور فرد، به حوادث و برخوردهای افراطی و تفریطی در زمینه ی حجاب و عفاف در زمان بعد از انقلاب می پردازد. این کتاب برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. این کتاب بصورت چاپی نیز در فراکتاب موجود می باشد.

کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی

10 تخفیف

عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی

کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی از امیرحسین بانکی پور فرد، به حوادث و برخوردهای افراطی و تفریطی در زمینه ی حجاب و عفاف در زمان بعد از انقل...
سید علی خامنه ای
نویسنده
امیرحسین بانکی پور فرد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب روشنای علم

کتاب روشنای علم شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی) در مقوله ی علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظم له است، که با همکاری جمعی از طلّاب و محقّقان حوزه ی علمیه ی قم و طی حدود سه سال کار مستمر به ثمر رسیده است. که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب روشنای علم، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب روشنای علم

روشنای علم

کتاب روشنای علم شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی) در مقوله ی علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظم له است، که با همکاری...
انقلاب اسلامی
ناشر
سید علی خامنه ای
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب الگوی زن

کتاب الگوی زن اثر امیرحسین بانکی پور فرد توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. یکی از موضوعاتی که در بیانات مقام معظّم رهبری بعنوان زعیم جامعه ی اسلامی برآن تأکید شده، ارائه ی الگو برای زنان در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز روز می باشد.

ایشان انعکاس این الگو در رفتار زنان ایرانی را عاملی برای الگو شدن آن ها در بین زنان جهان دانسته اند. ارائه ی این الگوها از بیان رهبری با توجّه به نگاه نظام مند ایشان به مسائل زنان میتواند برای زنان جامعه ی ما بسیارسودمند باشد.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب الگوی زن، بصورت الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را می توانید در قالب چاپی نیز با تخفیف خریداری کنید.

10 تخفیف

الگوی زن

معرفی کتاب الگوی زنکتاب الگوی زن اثر امیرحسین بانکی پور فرد توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشزر شده است. یکی از موضوعاتی که در بیانات مقام معظّم رهبری ...
سید علی خامنه ای
نویسنده
امیرحسین بانکی پور فرد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

معرفی کتاب زن و خانواده

کتاب زن و خانواده اثر امیرحسین بانکی پور فرد توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) با عنایت به مباحث حقوقی و اجتماعی زنان همواره محوریّت خانواده را در مباحث زنان مدّنظر داشته اند.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب زن و خانواده، بصورت الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را می توانید در قالب چاپی نیز با تخفیف خریداری کنید.

10 تخفیف

زن و خانواده (نقش و رسالت زن)

معرفی کتاب زن و خانوادهکتاب زن و خانواده اثر امیرحسین بانکی پور فرد توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) با عنا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
امیرحسین بانکی پور فرد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب نقشه ی نقش برآب

کتاب نقشه ی نقش برآب، مروری بربیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) پیرامون فتنه 88، به نویسندگی سید علی خامنه ای است کع توسط انتشارات انقلاب اسلامی، روانه بازار کتاب شده است. دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای برای این کتاب نیز در فراکتاب فراهم شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب نقشه ی نقش برآب، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

نقشه ی نقش برآب

یک هفته از انتخابات 22 خرداد سپری شده بود و هفت روز سراسر هیجان، التهاب، حیرت و تردید وآشوبی که از برخی دل های بیمار و کینه جو برمی آمد و در شعله های ...
انقلاب اسلامی
ناشر
سید علی خامنه ای
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب خون دلی که لعل شد

کتاب خون دلی که لعل شد به نویسندگی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلام، با نام (ان مع صبر نصراً) درباره دوران اسارت و تبعید ایشان قبل از انقلاب اسلامی می باشد. محمد علی آذر شب آن را گردآوری کرده و به دست محمد حسین باتمان غلیچ ترجمه شده است. این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ گردیده است.

خرید کتاب خون دلی که لعل شد

خرید کتاب خون دلی که لعل شد در فراکتاب با تخفیف ویژه بصورت الکترونیکی و چاپی امکان پذیر است. همزمان دانلود نسخه صوتی کتاب به صورت رایگان ممکن در نرم افزا فراکتاب ممکن است. دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای برای این کتاب نیز در فراکتاب فراهم شده است.

کتاب خون دلی که لعل شد

10 تخفیف

خون دلی که لعل شد

کتاب خون دلی که لعل شد به نویسندگی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلام، با نام (ان مع صبر نصراً) درباره دوران اسارت و تبعید ایشان ...
سید علی خامنه ای
نویسنده
محمد‌علی آذرشب
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب نوبهار جان و دل

جملات قصار درباره ی حج از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدظله العالی)

کتاب نوبهار جان و دل به نویسندگی مقام معظم رهبری حاوی هفتاد و هفت عبارت برگزیده از پیامها و بیانات معظم له در موضوع حج در طول سالهای 1368 تا1388 می باشد. اهمیت حج، اغتنام فرصتی استثنایی،اهمیت برائت از مشرکان، وحدت مسلمین، خودداری از تبدیل فرصت حج به امور تجاری و بازرگانی و توصیه به خودسازی معنوی از جمله محورهای این عبارات می باشد… پا به پای پیامبر(ص) در حج، در مدینه و مکّه، در اُحد و منی‏ و حرا، در این سرزمین که قدم مبارک رسول اکرم (ص) و اصحاب کرامش بر آن نهاده شده و شاهد آن رنجها و در به ‏دری ها و مبارزات و خون دلها بوده و در قدم‏ به‏ قدم سرزمین وحی و جهاد و قرآن و سنّت، در آن گذشته‏ ها به تدبّر بپردازید؛ خود را با آن پیوند دهید؛ در پرتو آن، راه و جهت را بیابید؛ با تجربه‏ ی آن، نتیجه و سرانجام راه را ببینید؛ و به حول و قوّه‏ ی خدا و با توکّل به او و امید به نصرت او و اعتماد به توانایی خود، در آن راه و به سمت آن هدف قدم گذارید؛ «وَ الله مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُم‏».

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب نوبهار جان و دل، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

نوبهار جان و دل

 اهمیت حج، اغتنام فرصتی استثنایی،اهمیت برائت از مشرکان، وحدت مسلمین، خودداری از تبدیل فرصت حج به امور تجاری و بازرگانی و توصیه به خودسازی معنوی ا...
انقلاب اسلامی
ناشر
سید علی خامنه ای
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب پرسش و پاسخ دانشجویان

متن کامل پاسخهای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به پرسشهای دانشجویان در 9 دیدار (1382-1377)

کتاب پرسش و پاسخ دانشجویان اثر علیرضا مختارپور قهرودی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب پرسش و پاسخ دانشجویان، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

کتاب یاد و یادگار

کتاب یاد و یادگار حاوی نمونه هایی از بیانات و گفت وگوهای حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با همسر مکرمه ی حضرت امام رحمه الله است که همزمان با ششمین سالگرد درگذشت بانو ثقفی منتشر گردیده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب یاد و یادگار به قلم مقام معظم رهبری (رهبر انقلاب، امام خامنه ای) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

 

کتاب دو امام مجاهد

کتاب دو امام مجاهد به نویسندگی مقام معظم رهبری (مدظله) مجتمل بر ۶ گفتار از ایشان است که در سال‌های ۵۱ و ۵۲ ایراد شده است. این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شده است. دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای برای این کتاب نیز در فراکتاب فراهم شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب دو امام مجاهد، بصورت صوتی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را می توانید در قالب چاپی نیز با تخفیف خریداری کنید.

کتاب دو امام مجاهد

10 تخفیف

دو امام مجاهد

کتاب دو امام مجاهد به نویسندگی مقام معظم رهبری (مدظله) مجتمل بر ۶ گفتار از ایشان است که در سال های ۵۱ و ۵۲ ایراد شده است. معرفی کتاب دو امام مجاهد دا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب دولت جوان حزب اللهی

کتاب دولت جوان حزب اللهی اثر انتشارات انقلاب اسلامی با بررسی مفهوم و ویژگی های دولت جوان حزب اللهی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه العالی)» در دو نسخه مکتوب و الکترونیکی منتشر شده است. این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شده است.

برای دانلود رایگان PDF کتاب دولت جوان حزب اللهی، به قلم مقام معظم رهبری (رهبر انقلاب، امام خامنه ای) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

کتاب شرح ماجرا

کتاب شرح ماجرا، مروری است بر دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی پیرامون فتنه سال 88 و در برگیرنده بیانات معظم له از تاریخ اول فروردین تا 28 بهمن ماه سال گذشته است. «مردم سالاری دینی، عامل پایداری»، «تکرار حرف دشمن در عین دیدن واقعیت»، «برنامه ریزی دشمن علیه انتخابات»، «تکرار خواسته های غرب نقطه منفی نامزدها»، «حضور تاریخی مردم عامل یاس دشمن»، «مخالفت دشمن با مردم سالاری»، «پیش بینی حرکت دشمن» و «رسیدگی به اعتراظات، رفع کدورت» از جمله عناوین فهرست مطالب این کتاب است.

کتاب شرح ماجرا، اثر علیرضا مختارپور قهرودی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب شرح ماجرا، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

کتاب مقالاتی از اندیشه نامه ی انقلاب اسلامی

تبیین اندیشه ی انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی(قدس سره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) – جلد اول

کتاب مقالاتی از اندیشه نامه ی انقلاب اسلامی، اثر سید علی خامنه ایتوسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب مقالاتی از اندیشه نامه ی انقلاب اسلامی، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

مقالاتی از اندیشه نامه ی انقلاب اسلامی

هدف اندیشه نامه انقلاب اسلامی، ارائه ی مجموعه ای مکتوب از مقالات علمی و پژوهشی است که خطوط فکری و مواضع نظری انقلاب اسلامی را بر اساس دیدگاه های حضرت ...
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب نقش نگار

مروری بر زندگانی امیر‌المؤمنین علی‌(علیه‌السّلام) برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی

کتاب نقش نگار در پانزده فصل تنظیم شده که شش فصل ابتدایی آن شامل دوران نوجوانی و فداکاری های امیرالمؤمنین (ع) قبل از بعثت و همچنین جهاد مستمرشان در مدینه بعد از هجرت نبیّ مکرّم اسلام(ص) است. فصول بعدی کتاب نیز به حوادث دوران زمامداری امام از آغاز شامل «امتناع امام از بیعت»، «برخورد ایشان با متخلّفین از بیعت» و اعلام برنامه حکومتشان تا وقایع جنگ های جمل، صفین و نهروان اختصاص دارد.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب نقش نگار، بصورت الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را می توانید در قالب چاپی نیز با تخفیف خریداری کنید.

معرفی کتاب همرزمان حسین

کتاب همرزمان حسین به قلم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شامل ده گفتار درباره امامت و زندگی ائمه معصومین (علیهم السلام) می‌باشد و انتشارات انقلاب اسلامی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی همرزمان حسین رایگان در فراکتاب عرضه شده است اما دانلود رایگان کتاب همرزمان امام حسین pdf در فراکتاب وجود ندارد. همچنین خرید کتاب همرزمان حسین چاپی با تخفیف ویژه در فراکتاب در دسترس است. دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای برای این کتاب نیز در فراکتاب فراهم شده است.

10 تخفیف

همرزمان حسین (ع)

کتاب همرزمان حسین به قلم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شامل ده گفتار درباره امامت و زندگی ائمه معصومین (علیهم السلام) می باشد و انتشارات انقلاب اسلا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب راهنمای فتاوا

کتاب راهنمای فتاوا، دربردارنده برخی از تفاوت‌های فتاوای بنیانگذار جمهوری اسلامی آیت‌الله العظمی امام خمینی (قدّس‌سرّه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) می باشد.

این کتاب به قلم رهبر معظم انقلاب نگاشته شده که توسط، دفتر حفظ و نشر آثار چاپ شده است.

در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه رایگان کتاب راهنمای فتاوا، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

راهنمای فتاوا

درستی یا نادرستی اعمال مردم، بستگی به میزان شناخت آنان از مسائل شرعی و عمل کردن بر اساس آن‌هاست و یکی از راه‌های شناخت احکام دین پیروی از مجتهد جامع‌ا...
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
ناشر
سید علی خامنه ای
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 2 میانگین: 4]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *