دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

دانلود رایگان کتاب داستان گروه سنی الف

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال‌ها پیش استانداردی برای کتاب‌های کودکان و نوجوان در نظر گرفته و از طریق آن کتاب مناسب برای هر سنی را معرفی می‌کند. این استاندارد یکی از معروف‌ترین روش‌های دسته‌بندی کتاب برای کودکان و نوجوانان است. در این مقاله دانلود رایگان کتاب داستان گروه سنی الف را دسترستان قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب

قصه برای گروه سنی الف

کتاب انگشت های دست

کتاب انگشت های دست به گویندگی مریم نشیبا می باشد که در دسته‌بندی کتاب کودک و نوجوان قرار می گیرد.

انگشت های دست هرکدوم قد و نیم قد، چاق و لاغر کنار همدیگه بخوبی و خوشی زندگی می کردند.

هر روز صبح انگشت ها یکی یکی از خواب بیدار می شدند هزار و یک کار جور وا جور انجام می دادند.

خونه رو جارو می کردند، گرد و غبار رو از رو وسایل می گرفتند. عدس پاک می کردند، لوبیا پاک می کردند، غذا رو بار میزاشتند و خلاصه تا شب کلی کار می کردند …

برای دریافت رایگان کتاب صوتی انگشت های دست، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود این کتاب را در اپلیکیشن گوش دهید.

انگشت های دست

انگشت های دست هرکدوم قد و نیم قد، چاق و لاغر کنار همدیگه بخوبی و خوشی زندگی می کردند.هر روز صبح انگشت ها یکی یکی از خواب بیدار می شدند هزار و یک کار ج...
مریم نشیبا
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

دانلود کتاب داستان کودکانه با تصویر

کتاب جنگل سبز، جنگل سیاه pdf رایگان

کتاب جنگل سبز، جنگل سیاه به نویسندگی محمدرضا یوسفی می باشد و توسط انتشارات سازمان فضایی ایران روانه بازار کتاب شده است.

همه به رایانه کوچولو، رایا می گفتند، تا از او می پرسیدند چه کار می کنی؟ جواب می داد، درخت می خورم. بعد تا می پرسیدند از کجا درخت می خوری؟ می گفت، از آسمان!

تا می گفتند چطور از آسمان؟ جواب می داد، چون ماهواره توپی از آن بالا بالاهای آسمان، درخت ها را می فرستد و من آنها را می خورم و تو مغزم و سینه ام قایم می کنم.

برای دریافت رایگان کتاب جنگل سبز، جنگل سیاه، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

جنگل سبز، جنگل سیاه

همه به رایانه کوچولو، رایا می گفتند، تا از او می پرسیدند چه کار می کنی؟ جواب می داد، درخت می خورم. بعد تا می پرسیدند از کجا درخت می خوری؟ می گفت، از آ...
محمدرضا یوسفی
نویسنده
سازمان فضایی ایران
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب جنگل سبز، جنگل سیاه

دانلود کتاب قصه رایگان

کتاب یوز حنایی pdf رایگان

کتاب یوز حنایی، به نویسندگی محمدرضا یوسفی و تصویرگری رویا بیژنی می باشد، که توسط انتشارات سازمان فضایی ایران، به چاپ رسیده است.

شکارچی‌ها از هر طرف، با تفنگ‌های پر از گلوله به یوز حنایی نزدیک می‌شدند. یکی از آنها تیری شلیک کرد، تیر به سنگی در کنار یوزحنایی خورد، او از جا پرید و و حشت‌زده فرار کرد. دو شکارچی ……… فریاد کشیدند و دویدند…

یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان روی خشکی است و سرعتش می‌تواند به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد، اما تا چند صد متری بیشتر نمی‌تواند با این سرعت بدود. پوستی نخودی رنگ با خال‌های سیاه و گرد و کوچک دارد و موهایش زبر و کوتاه است. این حیوان اندامی کشیده دارد و اندازه بدن یک یوز بالغ ۱۱۲ تا ۱۳۵ سانتیمتر با دمی به اندازه ۶۶ تا ۸۴ سانتیمتر است و وزنش می‌تواند از ۳۴ تا ۵۴ کیلوگرم باشد. کلاً نرها بزرگ‌تر از ماده‌ها هستند. خطی به نام خط اشک از گوشه چشم این حیوان تا گوشه لبش امتداد یافته‌است که این خط در نوع ایرانی ضخیم‌تر از نوع آفریقایی است.

برای دریافت رایگان کتاب یوز حنایی، بصورت صوتی و الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

یوز حنایی

شکارچی‌ها از هر طرف، با تفنگ‌های پر از گلوله به یوز حنایی نزدیک می‌شدند. یکی از آنها تیری شلیک کرد، تیر به سنگی در کنار یوزحنایی خورد، او از جا پرید و...
سازمان فضایی ایران
ناشر
محمدرضا یوسفی
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب یوز حنایی

قصه صوتی گروه سنی الف

کتاب فیل مهربون

کتاب فیل مهربون داستانی کودکانه است به گویندگی خانم مریم نشیبا و نویسندگی معصومه ذباح.

گزیده ای از داستان کتاب فیل مهربون:
تو یه جنگل سبز حیوونای مختلفی با خوبی و خوشی زندگی میکردند که توی این جنگل یه فیل خوب و مهربونم بود. فیل مهربون دوستای زیادی داشت. چون فیل قصه مون با همه دوستاش مهربون بود و به همه کمک می کرد….

برای دریافت رایگان کتاب فیل مهربون، بصورت صوتی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

فیل مهربون

کتاب فیل مهربون داستانی کودکانه است به گویندگی خانم مریم نشیبا.گزیده ای از داستان کتاب فیل مهربون:تو یه جنگل سبز حیوونای مختلفی با خوبی و خوشی زندگی م...
معصومه ذباح
نویسنده
مریم نشیبا
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب فیل مهربون

گروه سنی الف کتاب کودک

کتاب بازی و سرگرمی کودکانه pdf رایگان

کتاب بازی و سرگرمی کودکانه، به ویراستاری جواد نشاطی‌زاده می باشد، که توسط انتشارات زائر رضوی (وابسته به معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی)، به چاپ رسیده است.

معرفی کتاب بازی و سرگرمی کودکانه

کتاب بازی و سرگرمی کودکانه به کوشش اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده و در دهه فجر 1397 در اختیار کودکان عزیز قرار گرفته است. این کتاب پر است از معماهای جذاب که ذهن مخاطب را به چالش می کشد و تا مدتی فرزندان تان را سرگرم می کند.

برای دانلود رایگان کتاب بازی و سرگرمی کودکانه، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

بازی و سرگرمی کودکانه

معرفی کتاب بازی و سرگرمی کودکانهکتاب بازی و سرگرمی کودکانه به کوشش اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده و در دهه فجر 1397 در اختیار کودکان...
اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس
جواد نشاطی‌زاده
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 

بهترین کتابهای گروه سنی الف

کتاب کودک باهوش من

کتاب کیف کودک باهوش من، به نویسندگی داریوش صادقی می باشد و انتشارات کتاب پرنده، آن را روانه بازار کتاب کرده است.

مجموعه ی«کودک باهوش من» براساس جدیدترین منابع علمی و روان شناسی برای کودکان 3 سال (36 تا 48 ماهه) تهیه شده است. تمرین ها و بازی های این مجموعه به صورت هدفمند توانایی و مهارت های شناختی و ذهنی، مهارت شنیدن و صحبت کردن، یادگیری مفاهیم ساده ی ریاضی، مهارت دقت و توجه، هماهنگی چشم و دست کودکان را افزایش می دهد. این پک6 جلدی شامل: شناخت مفاهیم ساده، زبان آموزی، بازی بازی ریاضی، دقت و توجه، آمادگی برای نوشتن، توانایی و استعدادهای کودک سه ساله (کتاب راهنمای خانواده) می باشد…

جهت خرید کتاب کیف کودک باهوش من، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب دریافت کنید.

کیف کودک باهوش من (3)

مجموعه ی«کودک باهوش من» براساس جدیدترین منابع علمی و روان شناسی برای کودکان 3 سال (36 تا 48 ماهه) تهیه شده است. تمرین ها و بازی های این مجموعه به صورت...
داریوش صادقی
نویسنده
کتاب پرنده
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب کودک باهوش من

مجموعه حواستو جمع کن

مجموعه حواستو جمع کن، مجموعه ۲۴ جلدی کتاب کار برای کودکان ۳ تا ۶ ساله است. این مجموعه از قدیمی‌ترین و مشهورترین کتاب‌های کار پیش از دبستان است. جلدهای ۱ تا ۱۲ این مجموعه برای ۳و ۴ ساله‌ها و جلدهای ۱۳ تا ۲۴ برای ۵ و ۶ ساله‌ها مناسب است.
این مجموعه ۴ محور اصلی دارد:

  • کتاب کار برای تقویت مهارت‌های نوشتاری
  • کتاب کار تمرین ریاضی مقدماتی
  • کتاب کار تمرین خلاقیت
  • کتاب کار علوم

جهت خرید مجموعه کتاب حواستو جمع کن، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب دریافت کنید.

کتاب مجموعه کتاب دالی بازی

کتاب مجموعه کتاب دالی بازی به نویسندگی کارن کتس و ترجمه ی زهرا موسوی، توسط انتشارات شرکت انتشارات فنی ایران، به چاپ رسیده است.

نینی دارد دالی موشه بازی میکند! شما و کودکتان هم میتوانید با او همراه شوید و همزمان اسم اعضای بدن، وسایل نقلیه و شمردن را تمرین کنید.

جهت خرید مجموعه کتاب دالی بازی، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب دریافت کنید.

مجموعه کتاب دالی بازی

نینی دارد دالی موشه بازی میکند! شما و کودکتان هم میتوانید با او همراه شوید و همزمان اسم اعضای بدن، وسایل نقلیه و شمردن را تمرین کنید....
کارن کتس
نویسنده
زهرا موسوی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب مجموعه کتاب دالی بازی

کتابهای گروه سنی الف کانون پرورش فکری

کتاب قصه های سر و ته

کتاب مصوّر حاضر، مشتمل بر چند داستان کوتاه تخیّلی، برای گروه سنّی (الف) و (ب) است. در داستان «آینه پری» آمده: یک آینه بود که یک پری داشت. اسم پری، آینه پری بود. آینه پری، خیلی قشنگ و ناز بود. هرکس که توی آینه نگاه می کرد، مثل آینه پری قشنگ می شد. یک روز، جادوگری آینه پری را دزدید و توی آینه زندانی کرد. جادوگر هر روز می آمد سراغ آینه و می گفت: آینه! من قشنگ ترم یا تو؟. تا اینکه یک روز اتفاقی افتاد که باعث شد آینه پری آزاد شود.

جهت خرید کتاب قصه های سر و ته، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب دریافت کنید.

محمدرضا شمس
نویسنده
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب قصه های سر و ته

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *