دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

دانلود pdf کتاب های رهبری

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

آثار مقام معظم رهبری، مجموعهٔ نوشته‌ها و سخنان ایشان است. انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۹ کارِ تدوین و نشر آثار به زبان‌های مختلف بر عهده دارد. دانلود pdf کتاب های رهبری در نسخه الکترونیک توسط این ناشر در فراکتاب در حال انجام است.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مجموعه آثار او را به‌صورت نرم‌افزار و با عنوان حدیث ولایت به صورت مجموعه بیانات و پیام‌ها از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۹ش، به همراه متن ۱۲۱ عنوان کتاب در ۲۰۸ جلد از آثار انتشارات انقلاب اسلامی، منتشر کرده‌است.

لیست کتاب های رهبری

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تحقیق و تالیف را از دوران طلبگی آغاز کردند ایشان در ابتدا تقریرات دروس استادان خود را می‌نوشتند. همچنین ایشان مکتوبات و تالیفاتی از دوران فعالیت‌های انقلابی، دوران ریاست جمهوری و دوران رهبری خود دارند. آثار و کتاب های مقام معظم رهبری از لحاظ نوع نگارش را می توان در 4دسته جای داد:

بعضی از کتاب‌ های مقام معظم رهبری از درس گفتارها و سخنرانی‌های ایشان گردآوری شده است، بعضی از کتاب‌های رهبر انقلاب ترجمه‌های ایشان از کتاب‌های شاخص است که معمولا در پاورقی آن کتاب نظرات خود را ارائه داده‌اند، برخی دیگر از پژوهش‌های ایشان به وجود آمده است و برخی دیگر ترجمه و تالیف ایشان می‌باشد. در ادامه شما عزیزان را با این کتاب‌ها آشنا خواهیم کرد.

«ره‌نامه» مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد.

مجموعه 20 جلدی ره‌نامه، شامل خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب است که در حوزه‌های مختلف بوده است.

در حال حاضر ۲۰ عنوان از این چهل دفتر با عناوین: روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی (قدّس‌سّره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

در این قسمت به معرفی چند جلد از این مجموعه می پردازیم.

کتاب ره نامه 34 زن و خانواده

دامن زن مبدأ تمام سعادتها است، زیرا اوّلین مرحلهی تربیت هر انسانی دامن زن است؛ بنابراین مربّی انسانها و جامعه بودن که بزرگترین مسئولیّت و شریفترین شغل در نظام خلقت است، بر عهدهی زن گذاشته شده است. زن انسانساز است همان گونه که انبیا انسانساز بودند و همان گونه که قرآن انسانساز است.
نقش زنان در عالم از ویژگیهای خاصّی برخوردار است. صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در آن جامعه سرچشمه میگیرد. زن، یکتا موجودی است که میتواند از دامن خود افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکت آنها جوامع به استقامت و ارزشهای والای انسانی کشیده شوند و میتواند به عکس آن باشد. زن مظهر تحقّق آمال بشر و پرورشدهندهی زنان و مردان ارجمند است. از دامن زن، مرد به معراج میرود. دامن زن محلّ تربیت بزرگزنان و بزرگمردان است.

10 تخفیف

زن و خانواده

کتاب ره نامه 34 زن و خانواده، سی و چهارمین کتاب مجموعه ره نامه، نوشته ی آیت الله عظمی خامنه ای می باشد. مجموعه کتاب ره نامه به کوشش معاونت پژوهش و آمو...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی

این فضای مجازی امروز از فضای حقیقیِ زندگی ما چند برابر بزرگتر شده؛ بعضی ها اصلاً در فضای مجازی تنفّس می کنند؛ اصلاً آنجا تنفّس می کنند، زندگیشان در فضای مجازی است. جوانان هم سر و کار دارند با فضای مجازی، با انواع و اقسام چیزها و کارها، با برنامه های علمی اش، با اینترنتش، با شبکه های اجتماعی اش، با مبادلات و امثال این ها سر و کار دارند؛ خب، اینجا لغزش گاه است. هیچ کس نمی گوید آقا جادّه نکش. اگر شما در یک منطقه ای جادّه های لازم دارید، خیلی خب، جادّه بکش، جادّه ی اتوبان هم بکش امّا مواظب باش! آن جایی که ریزش کوه محتمل است، آن جا محاسبه ی لازم را بکنید.

10 تخفیف

رسانه و فضای مجازی

کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی، سی امین کتاب مجموعه ره نامه، نوشته ی آیت الله عظمی خامنه ای می باشد. مجموعه کتاب ره نامه به کوشش معاونت پژوهش و آم...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی

دانلود pdf کتاب های رهبری

نسخه الکترونیک مجموعه کتاب ره نامه را می توانید از طریق اپلیکیشن فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

مجموعه ره نامه

برای دریافت مجموعه رهنامه و یا هر کدام از کتاب های مجموعه، به طور جداگانه می توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب اقدام به سفارش کرده و آن را با تخفیف خریداری کنید.

دانلود رایگان کتابهای امام خامنه ای

 کتاب جاذبه حسینی

جاذبه حسینی، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب از سال 1357 تا 1390 در دو موضوع «زینب کبری (سلام الله علیها)» و «اربعین» است که از کتاب «آفتاب در مصاف» استخراج گردیده است. این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

اگر پیام امام حسین (ع) را زنده نگه میداریم، اگر نام امام حسین (ع) را  بزرگ میشماریم، اگر این نهضت را حادثه ی عظیم انسانی در طول تاریخ  میدانیم و بر آن ارج مینهیم، برای این است که یادآوری این حادثه به ما  کمک خواهد کرد که حرکت کنیم و جلو برویم و انگشت اشاره ی امام حسین (ع) را تعقیب کنیم و به لطف خدا به آن هدفها برسیم و ملّت  ایران ان شاءالله خواهد رسید. نام امام حسین (ع) را خدا بزرگ کرده است  و حادثه ی کربلا را در تاریخ نگه داشته است.

اینکه میگویم ما بزرگ نگه داریم، معنایش این نیست که ما این کار را میکنیم؛ نه. این حادثه بسی  عظیم تر از آن است که حوادث گوناگون دنیا بتواند آن را کم رنگ کند و از بین ببرد.این سخنان معظم له است که با عنوان «ثمره ی زنده  نگه داشتن پیام عاشورا» در کتاب آمده است.

پی دی اف این کتاب در نرم افزار فراکتاب به صورت رایگان موجود می‌باشد. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود کتاب جاذبه حسینی

دانلود رایگان کتاب صوتی جاذبه حسینی در اپلیکیشن فراکتاب فراهم است. پس از دانلود می توانید این کتاب شگفت انگیز را گوش دهید و از آن بهره ببرید.

10 تخفیف

جاذبه ی حسینی

کتاب جاذبه حسینی، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب از سال 1357 تا 1390 در دو موضوع «زینب کبری (سلام الله علیها)» و «اربعین»...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش

این محتوا ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری در 1392/02/10 است که جزو منابع اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌باشد.

سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش در فراکتاب در دو قالب به صورت رایگان در اختیار شماست. این محتوا به عنوان یکی از اسناد بالادستی آموزش و پرورش pdf رایگان در دسترس شماست.

سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش

 سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری در 1392/02/10 است که جزو منابع اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می ...
سید علی خامنه ای
نویسنده
مجمع تشخیص مصلحت نظام
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش

 کتاب تفسیر سوره برائت رهبری

تفسیر سوره برائت، در واقع جمع آوری شده از سخنرانی های مقام معظم رهبری، پیرامون تفسیر سوره برائت یا توبه می باشد و توسط انتشارات انقلاب اسلامی گردآوری و منتشر شده است.

دانلود pdf کتاب تفسیر سوره برائت رهبری

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست.

10 تخفیف

تفسیر سوره برائت

کتاب تفسیر سوره برائت، در واقع جمع آوری شده از سخنرانی های مقام معظم رهبری، پیرامون تفسیر سوره برائت یا توبه می باشد و توسط انتشارات انقلاب اسلامی گرد...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 کتاب تفسیر سوره برائت رهبری

دانلود رایگان کتاب همرزمان حسین pdf

کتاب همرزمان حسین

همرزمان حسین به قلم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شامل ده گفتار درباره امامت و زندگی ائمه معصومین (علیهم السلام) می‌باشد و انتشارات انقلاب اسلامی آن را به چاپ رسانده است.

خرید کتاب همرزمان حسین چاپی و الکترونیک در فراکتاب در دسترس است. همچنین کتاب صوتی همرزمان حسین رایگان در فراکتاب عرضه شده است.

10 تخفیف

همرزمان حسین (ع)

کتاب همرزمان حسین به قلم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شامل ده گفتار درباره امامت و زندگی ائمه معصومین (علیهم السلام) می باشد و انتشارات انقلاب اسلا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب همرزمان حسین

کتاب امام خامنه ای مرجع تقلید

 کتاب اجوبة‌ الاستفتائات

کتاب استفتائات رهبری با عنوان اصلی کتاب اجوبة‌ الاستفتائات از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه (مدظله) درباره پاسخ به پرسش های شرعی بر اساس فتوای ایشان می‌باشد.

رساله عملیه در تاریخ فقه شیعه پیشینه درازی دارد. رساله های عملیه بر دو نوعند. بعضی به نحوه مسائل مسلسل است که از زمان مرحوم بروجردی به شکل توضیح المسائل در زبان فارسی تنظیم شد.
نوع دیگری از رساله عملیه، مجموعه ای از پرسش و پاسخ هایی است که به منظور بهره برداری عامه مردم تنظیم شده است.
قبل از تدوین رساله توضیح المسائل، اغلب رساله های عملیه به همین گونه بوده. رساله مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هم به همین نحو تنظیم گردیده است.

کتاب استفتائات رهبری pdf به زودی در فراکتاب منتشر می شود و در نسخه الکترونیک در نرم افزار در دسترس قرار می‌گیرد. دانلود کتاب اجوبه الاستفتائات pdf خارج از نرم افزار امکان پذیر نیست و ناشر اجازه این کار را نداده است.

10 تخفیف

اجوبة الاستفتائات

کتاب استفتائات رهبری با عنوان اصلی کتاب اجوبة الاستفتائات از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه (مدظله) درباره پاسخ به پرسش های شرعی بر اساس فتوای ا...
سید علی خامنه ای
نویسنده
انقلاب اسلامی
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

 کتاب اجوبة‌ الاستفتائات

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *