دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

زندگی خود را دوباره بیافرینید بهترین ترجمه

بهمن 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری ای. یانگ و جانت اس. کلوسکو، درباره شناخت اختلالات شخصیتی است و راهکارهای برای نجات ارائه کرده است. در این مقاله زندگی خود را دوباره بیافرینید بهترین ترجمه را معرفی می‌کنیم.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

این کتاب  توسط ساره حسینی عطار ترجمه و در دو نسخه چاپی و pdf قابل استفاده است همینطور گویندگی نسخه صوتی کتاب توسط مهناز ثالثیان انجام شده است. در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید 2 روانشناس پیشگام آمریکا در حوزه روان درمانی به شما نشان خواهند داد که چگونه می توانید به وسیله روشهای کاربردی و هیجان انگیز که زندگی شما را بهینه می کنند خود را از تله های مخرب نجات دهید، تله های مخربی که از دوران کودکی با شما همراه بوده و مانع پیشرفت شما در کار و زندگی شده است.

15 تخفیف

زندگی خود را دوباره بیافرینید

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری ای. یانگ و جانت اس. کلوسکو، درباره شناخت اختلالات شخصیتی است و راهکارهای برای نجات ارائه کرده است. معرفی ک...
جفری ای یانگ
نویسنده
ساره حسینی عطار
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

با شنیدن نام کتاب “زندگی خود را دوباره بیافرینید”، همه حدس می‌زنند که این کتاب مجموعه‌ای از مطالب بی‌اعتبار است که فقط قصد دارد جملات شعاری را در ذهن ما جاگذاری کند. مطالب مفید این و متن روان آن، باعث می‌شود تنها با مطالعه چند فصل ابتدایی آن احساس رغبت برای ادامه دادن آن‌ داشته باشیم. درست است که گاهی اوقات از مسئولیت‌ها فرار می‌کنیم و پرخاشگر می‌شویم و تاحدودی از زندگی نا‌امید می‌شویم، اما اگر بتوانیم گودالی عمیق به گذشته خودمان حفر کنیم و کودک ترسیده درونمان را در آغوش بگیریم متوجه می‌شویم این‌ها نتیجه تله‌های رفتاری کودک درون ماست. این کتاب پر محتوا فرد را با درون خود به چالش میکشاند و اشتی با خود و کودک درون است.

رفتارهایی که شما را از زندگی بهینه و موفقیت آمیز باز می داردمثل ترس طردشدن از سوی دیگران، روابط نامناسب، عدم اعتماد به نفس غیر منطقی، احساس کمبود و عدم موفقیت،این الگوهای رفتاری مخرب، “تله های زندگی” نامیده می شوند، و جفری ای.یانگ در کتاب “زندگی خود را دوباره بیافرینید” به شما نشان می دهد که چگونه می توانید چرخه ای را که شما را از رسیدن به موفقیت باز می دارد، متوقف کنید. الگوهایی در تمام طول زندگی شما که حس نارضایتی عمیقی را برای شما به وجود می آورند.اختلالات شخصیتی نابودگر شخصیت شما هستند؛ افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، علاوه بر علائمی خاص همچون افسردگی و اضطراب که گریبان گیرِ آن هاست، از مشکلات طولانی مدت در زندگی خود نیز رنج می برند.

بخشی از متن کتاب

جد، یک دلال سهام سی و نه ساله و بسیار موفق است. او با زنان ارتباط برقرار می کند، اما به نظر می رسد ارتباطش با هیچ کدام از آن ها جدی و عمیق نمی شود. جد در تله فقدان عاطفه یا کمبود محبت گرفتار شده است. هنگامی که برای اولین بار رویکرد تله های زندگی را تنظیم می کردیم، به درمان بیمار قابل توجهی به نام جد پرداختیم. جد نمونه بارزی از تله خود کوبنده است. در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید می خوانیم که جد در دوران کودکی، تنهاییِ دردناکی را حس تجربه کرده او هرگز پدرش را نشناخت و مادرش سرد و بی عاطفه بود. نیازهای «عاطفی» هیچکدام از آن ها بر آورده نشده بود.

او با کمبود محبت بزرگ شد و اکنون به عنوان یک فرد بزرگسال نیز در حال ساخت همان محیط عاری از احساس و عاطفه است. . . وقتی جد برای درمان سراغ ما آمد، بارها و بارها او را به چالش کشیدیم. سعی کردیم هر زمان که به دفاع از خودش می پردازد، تله ای که در آن گرفتار شده را کمرنگ تر کنیم. بسیار مهم بود که به او نشان دهیم که خالصانه ناراحتی او را در مورد نزدیک شدن به سایر افراد، خصوصا به خاطر پدر و مادر به شدت بی عاطفه اش، درک می کنیم.

کتاب زندگی خود را دوباره بیآفرینید مناسب چه افرادی است؟

اگر مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند یا احساس‌ می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما، نسبت به شما بی تفاوت هستند یا درکتان نمی‌کنند یا حس می‌کنید که ذاتا فردی دچار کمبود هستید که هیچکس شما را دوست ندارد و یا از آنجا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید هرگز به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید و نیازهای حقیقی شما برطرف نمی شوند ویا احساس می‌کنید اتفاق بدی رخ داده که باعث شده ترسی سهمگین در شما به وجود آورد و فارغ از هر گونه تحسین عمومی و تایید اجتماعی که از دیگران دریافت می‌کنید، همچنان احساس نارضایتی، ناکامی و حق نشناسی می‌کنید، کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید را مطالعه کرده و با راهکارهای ارائه شده آن به مشکلات خود پایان دهید و به زندگی ایده آل خود دست یابید.

درباره نویسنده کتاب

جفری ای. یانگ و جانت اس. کلسکو، هردو نویسنده از اساتید برجسته شناخت درمانی هستند.جفری یانگ عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی در دانشگاه کلمبیا است. او نویسنده کتاب های منتشر شده در زمینه طرحواره درمانی و موضوعات مختلف خودیاری است.

وی بیش از ۲۵ سال به تدریس و پژوهش مشغول بوده و مدیر هر دو موسسه طرحواره درمانی و مرکز شناخت درمانی است. جفری یانگ همچنین در پروژه های تحقیقاتی زیادی شرکت کرده و عضو هیئت ژورنال های تحقیقاتی مختلف است.

زندگی خود را دوباره بیافرینید بهترین ترجمه

از آنجایی که معمولا کتاب‌های معتبر به ترجمه‌های متفاوت و از ناشرین مختلف منتشر می‌شوند، در این صفحه به معرفی زندگی خود را دوباره بیافرینید بهترین ترجمه پرداخته‌ایم. فراموش نکنید که یک ترجمه‌ غیرحرفه‌ای می‌تواند، اعتبار یک کتاب خوب را هم زیر سوال ببرد.

از این کتاب، دو ترجمه در فراکتاب وجود دارد که ترجمه‌ی ساره حسینی عطار (نشر شمشاد)‌  در سه قالب الکترونیک، صوتی و چاپی در فراکتاب در اختیار شماست و می‌توانید نسخه صوتی و الکترونیک آن را برای مدت حدود ده دقیقه رایگان بخوانید و بشنوید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

در این ترجمه خواندن متن، دشوار نیست و معنا تا حد بسیار خوبی منتقل می‌شود و صرفاً در موارد معدودی مجبور هستیم برای درک بهتر پیام جملات فارسی، به متن انگلیسی مراجعه کنیم.

15 تخفیف

زندگی خود را دوباره بیافرینید

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری ای. یانگ و جانت اس. کلوسکو، درباره شناخت اختلالات شخصیتی است و راهکارهای برای نجات ارائه کرده است. معرفی ک...
جفری ای یانگ
نویسنده
ساره حسینی عطار
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

ترجمه رضا اکبری و منتشر شده توسط انتشارات میلکان نیز در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید نسخه چاپی آن را تهیه کنید.

10 تخفیف
جفری ای یانگ
نویسنده
رضا اکبری
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

 

زندگی خود را دوباره بیافرینید

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم، قبل از اقدام به خرید کتاب، نگاهی به ترجمه ها بیندازید و بخشی از متن را بخوانید. در این صورت می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ترجمه برای شما قابل فهم‌تر و مفیدتر خواهد بود.

Pdf کتاب زندگی خودرا دوباره بیافرینید ترجمه حمیدپور

یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب ترجمه حمیدپور و منتشر شده توسط انتشارات ارجمند است که تا لحظه تنظیم مقاله زندگی خود را دوباره بیافرینید بهترین ترجمه، در فراکتاب عرضه نشده است.

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *