دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب خاتون و قوماندان

خرداد 1402 . علی مهدوی

چهارمین روشمسابقه کتاب خاتون و قوماندان با استفاده از کتاب خاتون و قوماندان که روایت زندگی ام البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون است برگزار می‌شود.

درباره مسابقه کتابخوانی خاتون و قوماندان

مسابقه خاتون و قوماندان با استفاده از این کتاب و به همت معاونت تبلیغات حرم مطهر امام رضا علیه السلام و با همکاری نشر ستاره ها برگزار شد.

مهلت شرکت در این مسابقه به اتمام رسیده است.

دانلود کتاب خاتون و قوماندان

برای دریافت کتاب با تخفیف 50 درصد کد haram  را در سبد خریدتان در قسمت کد تخفیف وارد کنید.

کتاب خاتون و قوماندان

این کتاب در 2 بخش به نام های «ایران» و «سوریه» توسط «مریم قربان زاده» به رشته تحریر درآمده است.

خرید کتاب خاتون و قوماندان

محورهای مسابقه کتابخوانی خاتون و قوماندان

روش اول : پاسخ به سوالات کتاب

دومین روش : شما در این روش بایستی قسمتی از متن کتاب که برایتان جذاب است را برای دیگران خوانده و سپس فیلم آن را ارسال نمایید.

روش سوم: شمادر این روش بایستی طرح نوشتار جدید (داستانی و نمایشی) خود را با الهام از کتاب عکس گرفته و ارسال نمایید.

چهارمین روش: شما در این روش بایستی طرح جدید (نقاشی ،خطاطی و…) خود را با الهام از کتاب عکس گرفته و ارسال نمایید.

روش شرکت در مسابقه کتاب خاتون و قوماندان

 شرکت در روش‌های ۳ و ۴ از امتیاز ویژه ای برخورد دار می باشد. برای شرکت در هر روش کلیک کنید.

روش اول
روش دوم
روش سوم
روش چهارم

جوایز مسابقه خاتون و قوماندان

  • اسکان در زائرسرای رضوی همراه با خانواده
  • نگین انگشتری متبرک
  • تابلو فرش متبرک و …

معرفی کتاب

خاتون و قوماندان در 2 بخش به نام های «ایران» و «سوریه» توسط «مریم قربان زاده» به رشته تحریر درآمده و توسط نشر «ستاره ها» و مشارکت مرکز رسانه ای فاطمیون و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس خراسان رضوی در شمارگان یک هزار و 100 جلد در سال 1399 چاپ و منتشر شده است.

این کتاب روایت زندگی ام البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی می باشد. «ام البنین حسینی» در یادداشتی در ابتدای کتاب خاتون و قوماندان آورده است: این کتاب، حاصل ساعت ها گفت وگو و نشست و برخاست من با دوست خوبم نویسنده توانمند خانم مریم قربان زاده است و امیدوارم افتخاری برای آیندگان و برگ زرینی از غیرت و شجاعت فاطمیون در تاریخ پر فراز و نشیب شیعیان باشد.

سال های بعد از تو سخت می­ گذرد و همه دل خوشی من سه یادگاری است که برایم به امانت گذاشتی، همراهمان باش. صبح پیروزی نزدیک است و آخرین جنگ دنیا را مهدی موعود (عج) تمام خواهد کرد. ما به امید دیدار دوباره تو علم انتظار را بالا گرفته ایم.

کتاب صوتی خاتون و قوماندان

نسخه صوتی این کتاب با گویندگی خانم زینب بیات در فراکتاب منتشر شده است و در نرم افزار قابل دانلود و یا شنیدن به صورت آنلاین است.

برشی از متن کتاب خاتون و قوماندان

اگر خانه بود، از پای کامپیوتر تکان نمی خورد. با دوستانش در کشورهای دیگر صحبت می کرد. جنگ سوریه سوژۀ صحبت هایشان بود. فهمیدم هوای جهاد به سرش خورده. اما کجا؟ سوریه؟ عجیب به نظرم می آمد. برای همین آن را از ذهنم پاک کردم.

یک شب، قبل از اینکه خوابش ببرد، گفت: «نمی پرسی چی خبر است؟ دارم چه کار می کنم؟»

– مثل همیشه مشغولی. حتماً یک حساب و کتابی داری.

دل دل می کرد چیزی بگوید. ساکت نشستم و منتظر ماندم تا حرفش را بزند.

– دعا کن. دارم پیگیری می کنم بروم سوریه. اندیشیدم حتماً هوای زیارت به سرش زده؛ اما سوریه که شلوغ شده. گفتم: «سوریه؟ چه خوب! من هم می آیم. تا حالا زیارت سوریه نرفتم». سری تکان داد و گفت: «نه! نمی شود.

جای زن ها نیست. فعلاً هماهنگی می کنیم با بچه ها. هنوز چیزی معلوم نیست؛ اما تکلیف است که بروم. بدون شرط و شروط. بدون توقع».فهمیدم سفر زیارتی نیست؛ اما خودم را نباختم. خیلی عادی سؤال کردم: «کیا هستند در سوریه؟ قرار است چه کار کنید؟»

قرار است با حزب الله لبنان ادغام شویم، با هماهنگی سپاه قدس ایران. نگفت به کسی نگویم، اما می دانستم نباید به کسی بگویم. برایم روشن شد که این تلفن ها و چت ها برای آمادگی جنگ و جهاد است. داشت یکی یکی هم رزمان گذشته را دور هم جمع می کرد. جمع  کردنشان کار دشواری بود. هر کدام به گوشه ای از ایران و جهان بودند.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 99 میانگین: 4]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
نیکی سادات رضوی
03 بهمن 1402

سلام دوماه وقت گذاشتم برای مطالعه کامل کتاب حالا که میخوام شرکت کنم تو گوگل دنبال لینک گشتم ولی میگه مهلت به اتمام رسیده

نیکی سادات رضوی
03 بهمن 1402

با سلام بعد دوماه که کتاب خاتون وقوماندان رو کامل مطالعه کردم امروز که خواستم وارد لینک شرکت در مسابقه بشم نشد!میگه مهلت به اتمام رسیده

زهرا امیر
15 دی 1402

سلام . من کتاب را از فراکتاب تهیه کردم و مطالعه نمودم. کتاب بسیار زیبا و قشنگ بود. برای شرکت در مسابقه وارد لینک مسابقه شدم ولی برای پاسخ به سئوالات مکرر پیام کد ملی و شماره موبایل اشتباه است برایم می آید در صورتیکه من درست وارد میکنم .

فراکتاب
15 دی 1402

دوست عزیز لطفا به آیدی @faraketab_support در شبکه های اجتماعی پیام داده و ایمیل و یا شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس حاصل نمایند.

maryam
20 آذر 1402

سلام وقت بخیر چرا روی روش چهار کلیک میکنم کار نمیکنه؟

فراکتاب
20 آذر 1402

با سلام، ممنون از دقت شما، اصلاح شد.

maryam
20 آذر 1402

سلام وقتتون بخیر بنده کتاب رو خریداری کردم ولی کدی برای من ارسال نشد تماس گرفتم با اون شماره ای که برای یکی از دوستان که در زیر پرسش کامنت گذاشتین ولی گفتن کدی نیاز نیس خب الان من چیکار کنم؟

فراکتاب
20 آذر 1402

دوست عزیز همان گونه که در مقاله توضیح داده شده است شما باید به لینک https://onlinequiz.razavi.ir/index.php/login/index/542 مراجعه نمایید و در مسابقه شرکت نمایید. همچنین این مسابقه نیازی به کد ندارد.

مریم حمیدی
31 مرداد 1402

روز ای اول قرار نبود قرعه کشی کنن وگفتن نفرات اول حالا چی شد .😐

حیدری
25 مرداد 1402

من این کتاب رو خیلی وقته دارم و کتاب رو چهار بار تا آخر خوندم بسیار زیبا بود ولی یه سوال ..اجباره که کتاب رو دوباره بخرم ؟

فراکتاب
25 مرداد 1402

دوست عزیز از اینکه نظر خود را در رابطه با این کتاب با ما به اشتراک گذاشته اید بسیار سپاسگزاریم، بله جهت شرکت در مسابقه لازم است دوباره کتاب خریداری شود تا کد شرکت در قرعه کشی در اختیار شما قرار گیرد.

رقیه عیدمحمدی
10 مرداد 1402

سلام من کتاب دو روز پیش خریداری کردم دستم رسیده ولی کد شرکت در مسابقه نداره چکار کنم

فراکتاب
10 مرداد 1402

دوست عزیز شما این کتاب را از سایت فراکتاب تهیه نموده اید؟ در صورتی که این کتاب را از فراکتاب تهیه نموده اید لطفا با شماره 05132299050 تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نمایید تا کارشناسان پشتیبانی فراکتاب با شما تماس گرفته و پیگیری های لازم را انجام دهند.

فاطمه زارعی
24 تیر 1402

سلام من کتاب را قبلا خواندم و می خواهم در مسابقه شرکت کنم چگونه کد یازده رقمی دریافت کنم

فراکتاب
24 تیر 1402

با عرض سلام، دوست عزیز جهت دریافت کد یازده رقمی شرکت در مسابقه، میبایست کتابهای چاپ جدید خاتون و قوماندان را خریداری نمایید.

مریم
15 تیر 1402

چگونه کد شرکت در مسابقه رو دریافت کنم

فراکتاب
15 تیر 1402

دوست عزیز با خرید کتاب خاتون و قوماندان، کد شرکت در مسابقه را نیز دریافت میکنید. جهت خرید این کتاب از فراکتاب با تخفیف ویژه به آدرس https://www.faraketab.ir/book/23026 مراجعه نمایید.

تقی
14 تیر 1402

خیلی کتاب عالی بود، اخلاص شهدا قابل تحسین است زندگی اش آموزنده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *