دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب خانوم ماه

مهر 1402 . علی مهدوی

درباره مسابقه کتابخوانی خانوم ماه

مسابقه کتاب خانوم ماه با استفاده از این و هم‌زمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس آغاز شد؛ پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» اثر ساجده تقی زاده همزمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس آغاز شد. نسخه الکترونیک این کتاب را از فراکتاب با 50 درصد تخفیف دریافت کنید. (با توجه به ارزانتر بودن نسخه الکترونیک در واقع کتاب الکترونیک را نسبت به کتاب چاپی با 89 درصد تخفیف دریافت کنید.)

روش شرکت در مسابقه خانوم ماه

1- برای شرکت در این مسابقه کافی است پس از مطالعه کتاب در لینک ذیل ثبت نام و کنید و سپس به سوالاتی که از متن کتاب طرح شده است پاسخ دهید.

شرکت در مسابقه کتاب خانوم ماهنکته: قبل از شرکت در مسابقه باید ثبت نام کنید.

2- خواندنی ترین قسمت از کتاب خانوم ماه را به نیت شهید شیرعلی سلطانی بخوان و فیلم یا صوت خود را با ذکر صفحه و هشتگ #روایتی_از_زن ارسال کن.

نکته: ارسال آثار در درگاه www.samakpl.ir یا در پیام رسان “بله” به شماره 09105039320

 

مسابقه کتاب خانوم ماه

کتاب خانوم ماه

روایتی از زن بدون هیچ پسوندی

کتاب خانوم ماه با 50 درصد تخفیف

متن سؤالات مسابقه کتابخوانی خانوم ماه

متن سوالات این مسابقه پس از ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معرفی کتاب خانوم ماه

کتاب خانوم ماه به نویسندگی ساجده نقی زاده، زندگی خانم‌ ناز علی‌ نژاد، خواهر شهید و جانباز و همسر شهید شیرعلی سلطانی است.
این کتاب تنها روایت زندگی یک زن شهید نیست، بلکه روایت زندگی زنی تأثیرگذار است که در تصمیمات همسر شهید خود از جمله مقابله با گروه‌ های منحرف در قبل از انقلاب اسلامی و در تغییر مسیر خانواده و به تبع آن جامعه نقش داشته است. در واقع «خانم ماه»، روایت عشق و فداکاری است و یک عشق پاک و صادق را به تصویر می‌ کشد.
کتاب به صورت داستان های کوتاه بهم پیوسته روایت می‌ شود. همزمان و در راستای زندگی یک همسر شهید، در این کتاب داستان زندگی یک زن در فرانسه نیز بیان می‌ شود و در جایی از داستان زندگی این دو زن به هم ربط پیدا می‌ کند. در این اثر دو سبک زندگی در کنار هم روایت می شود، یک زن در فرانسه که مهد افکار فمنیستی است و این کشور همچنان نیز با نوع نگرش اسلام به زنان مخالفت دارد و زنی دیگر از دل افکار اسلامی و دیدگاه اسلام به زن، نسل امروز در راستای خواندن یک داستان با تفکر قیاس می‌ کند و دست به انتخاب یکی از این دو تفکر می‌ زند.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *