دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب ره نمای طریق

فروردین 1402 . علی مهدوی

درباره مسابقه کتاب ره نمای طریق

مسابقه کتاب ره نمای طریق با استفاده از این کتاب جذاب و با 100 میلیون ریال جایزه از 3 فروردین آغاز شده است. خرید کتاب ره نمای طریق با تخفیف ویژه در فراکتاب امکان پذیر است و پس از خرید می‌توانید در مسابقه شرکت کنید.

روش شرکت در مسابقه کتاب ره نمای طریق

برای شرکت در مسابقه کتاب ره نمای طریق کافی است پس از خرید کتاب برچسب کد (موجود در پشت کتاب) را بخراشید و عدد آن را طبق الگوی زیر، به شماره 300002460 پیامک کنید.

کد یازده رقمی*222*

نکته: به برندگان مسابقه کتاب ره نمای طریق از طریق تماس تلفنی اطلاع داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینستاگرام Shirazeh.ir@ مراجعه نمایید.

شماره تلفن همراه و کد یازده رقمی به عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می‌شود. در حفظ آن کوشا باشید.

 

این مسابقه به اتمام رسیده است و جوایز آن به قید قرعه به برندگان تقدیم شد.

خرید کتاب ره نمای طریق

مسابقه کتاب ره نمای طریق

کتاب ره نمای طریق

کتاب ره نمای طریق، با عنوان فرعی پرسش‌هایی برای زندگی بهتر از محضر استاد محمدعلی جاودان، در بردارنده پرسش‌هایی درباره زندگی بهتر می باشد.

خرید کتاب ره نمای طریق با تخفیف ویژه

جوایز مسابقه کتابخوانی ره نمای طریق

100 میلیون ریال جوایز نقدی به قید قرعه به کسانی که کد شرکت در مسابقه کتاب رهنمای طریق را ارسال کرده‌اند اهدا خواهد شد.

معرفی کتاب ره نمای طریق

در هر جامعه ای این جوانان هستند که شور و زندگی را در آن جامعه به تحرک وا می دارند. اگر جوانان جامعه را بتوان دست هدایت کرد و معانی زندگانی را به آنها آموخت می توان به آینده آن جامعه امیدوار بود. سلامت جوان در گرو داشتن روح و نفس سالم است. برای داشتن روحی سالم باید آن خالی از شبهات، خصوصا شبهاتی که آخرت آنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد باشد. این کتاب حاوی پرسش و پاسخ هایی است که با یکی از علمای دین صورت گرفته و غالب سوالات شبهات ذهنی جوانان می باشد.
این کتاب دارای ویژگی‌های فراوانی است، از آن جمله می‌توان به مواردی همچون «پاسخ‌گویی به پرسش‌های جوانان درباره‌ی خلاهای موجود در دنیای امروز»، «ارائه‌ی سبک زندگی متناسب با نیازهای اجتماعی»، «ارائه‌ی پاسخ‌های کوتاه، مفید و کاربردی به سوالات»، «پاسخ‌گویی به سوالات پس از مطالعه و تحقیق پیرامون هر سوال» و «تطبیق جواب‌ها با آیات و احادیث و دیگر ارجاعات لازم از سوی محققین و شاگردان استاد جاودان» اشاره کرد.

راهنمای طریق

خلاصه کتاب رهنمای طریق

استاد محمدعلی جاودان سالیان سال درس اخلاق و معرفت برگزار کرده‌اند و شاگردان بسیاری داشته اند و توانسته اند آن ها را با مطالب و معارف ناب اسلام سیراب کنند، عمده ی این شاگردها از قشر جوان بودند. به همین دلیل، استاد جاودان نسبت به دغدغه‌ها و پرسش‌های این نسل آگاهی کامل داشته باشد و نسل جدید نیز برای پرسیدن هرگونه سوال با ایشان احساس راحتی داشته باشند. در نتیجه این ملاقات‌ها پرسش و پاسخ‌های بسیاری رد و بدل شده که حاصل آن کتاب «رهنمای طریق» است و مجموعه این مباحث می‌تواند برای هر جوینده طریق حق بسیار مفید باشد.
این کتاب مشتمل بر 13 بخش است. بخش اول به زندگی‌نامه‌ی آیت‌الله جاودان اختصاص دارد و شرح مختصری از زندگی ایشان در اختیار خواننده قرار می دهد. عناوین 12 بخش بعدی عبارت است از: پرسش‌های اخلاقی، پرسش‌های عبادی، مشاوره‌های تحصیلی، مشاوره‌های مطالعه، پرسش‌های اعتقادی، پرسش‌های قرآنی، پرسش‌های تاریخی، پرسش‌های مربوط به ازدواج، پرسش‌های مربوط به مسائل خانواده، پرسش‌های روایی، پرسش‌های مربوط به مسائل فرهنگی، و در آخر هم «توصیه‌ها» که مربوط توصیه های مقام معظم رهبری می باشد که دارای دو بخش با عنوان های «امور معنوی» و «امور مادی» است.

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 8 میانگین: 4.6]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *