دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب منم یه مادرم

مرداد 1402 . علی مهدوی

کتاب منم یه مادرم؛ روایت‌‏هایی از سبک تربیتی والدین شهدا به قلم جمعی از نویسندگان، به کوشش «خانه همبازی» و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد. برای شرکت در مسابقه کتاب منم یه مادرم نسخه الکترونیک این کتاب را از فراکتابد دریافت کنید.

روش شرکت در مسابقه

برای شرکت در مسابقه کتاب منم یه مادرم پس از خرید نسخه الکترونیک کتاب، کد شرکت در مسابقه و نحوه شرکت در آن برای شما پیامک خواهد شد. با خرید کتاب چاپی نیز، کد شرکت در مسابقه و نحوه شرکت در آن همراه با کتاب به شما تقدیم خواهد شد.

به برندگان مسابقه کتاب منم یه مادرم از طریق تماس تلفنی اطلاع داده می‌شود.

شماره تلفن همراه  و کد ملی که وارد فرموده‌اید به عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می‌شود.

درباره مسابقه کتاب منم یه مادرم

این مسابقه با استفاده از این کتاب جذاب و با جوایز معنوی و نقدی فراوان تا 6 دیماه 1402 (مصادف با روز تکریم مادران و همسران شهدا) در حال برگزاری است. خرید کتاب منم یه مادرم با تخفیف ویژه در فراکتاب امکان پذیر است و پس از خرید نسخه الکترونیکی کدی برای شرکت در مسابقه برای شما ارسال می‌شود که با آن می‌توانید در مسابقه کتاب شرکت کنید.

خرید کتاب منم یه مادرم

مسابقه کتاب منم یه مادرم

کتاب منم یه مادرم

کتاب «منم یه مادرم» روایت‌هایی از سبک تربیتی شهدا است که به نقل از مادران شهدا نگاشته شده است.

خرید کتاب منم یه مادرم با تخفیف ویژه

جوایز مسابقه کتابخوانی منم یه مادرم

سه کمک هزینه سفر به کربلای معلی، هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 72 جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر مانند پلاک طلا، کارت هدیه، بن خرید کتاب برای مسابقه ملی کتابخوانی «منم یه مادرم» تدارک دیده شده است.

معرفی کتاب منم یه مادرم

کتاب منم یه مادرم روایت‌هایی از سبک تربیتی شهدا است که به نقل از مادران شهدا نگاشته شده است. دفتر اول از این مجموعه به سراغ سه مادر شهید رفته است.

صدیقه سالاریان مادر شهید مصطفی احمدی روشن است. یکی از چهار شهید هسته‌ای ایران که توسط عوامل کوردل موساد به شهادت رسید. این مادر شهید روایت می‌کند چگونه با لقمه حلال و مراقبت مداوم تلاش کرده فرزندانی صالح و اسلامی تربیت کند.

زرافشان مولودیان مادر شهید محمد مسرور است. طلبه‌ای که به عشق دفاع از حریم ولایت به سوریه رفت و در جریان آزادی شهرهای نبل و الزهرا به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

فاطمه تاجیک نیز از پسرش محمدحسین حدادیان می‌گوید. بسیجی که در سال 96 به هنگام آشوب و اغتشاش دراویش به میدان رفت و این پلیدان او را به سخت‌ترین نحو به شهادت رساندند.

خلاصه کتاب منم یه مادرم

کتاب منم یه ماردم؛ دفتر اول از مجموعه کتاب‌های روایت سبک تربیتی والدین شهدا، براساس روایت‌هایی از والدین دانشمند شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان و شهید مدافع حرم محمد مسرور و به کوشش به کوشش مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است.

تحقیق کتاب منم یه مادرم برعهده مریم حلاج و زینب ناجی‌جمال بوده و تدوین آن توسط لطیفه نجاتی، فاطمه دانشور جلیل و مهری غلامپور صورت گرفته است.
این کتاب در ۲۶۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شده است.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 2 میانگین: 5]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *