دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب پناهم باش

مهر 1402 . علی مهدوی

درباره مسابقه کتابخوانی کتاب پناهم باش

مسابقه پناهم باش با استفاده از این کتاب و با 300 میلیون ریال جایزه از 16 مهرماه 1402 آغاز شده است.

روش شرکت در مسابقه پناهم باش

برای جواب سوالات مسابقه پناهم باش برچسب کدی که همراه کتاب چاپی برای شما ارسال خواهد شد را همراه با پاسخ سوالات کتاب پناهم باش طبق الگوی ارائه شده در برگه همراه کتاب پیامک کنید.

نکته: شماره گزینه های صحیح باید بدون فاصله و پشت سر هم درج شود.

به برندگان مسابقه کتاب پناهم باش از طریق تماس تلفنی اطلاع داده می‌شود.

شماره تلفن همراه و کد یازده رقمی به عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می‌شود. در حفظ و نگهداری کد کوشا باشید.

15 تخفیف

پناهم باش

کتاب پناهم باش، روایت های مستند از مواجهه با موضوع سقط جنین عمدی به نویسندگی، راضیه ترکان می باشد و توسط دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام ر...
بهزاد دانشگر
نویسنده
راضیه ترکان
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب پناهم باش

پناهم باش ، مجموعه روایت‌های مستند از رویارویی نزدیک خانواده‌هایی است که در مقطعی از زمان باید تصمیم بزرگی می‌گرفتند. تصمیم برای نگه‌داشتن جنین خود یا اسقاط آن آدم‌های این روایت‌ها هرکدام در شرایط متفاوتی با این مسئله روبه‌رو شده‌اند. بعضی از آن‌ها به دلیل پزشکی و احتمال معلولیت جنین خود دچار تردید شده‌اند و برخی به‌خاطر شرایط فرهنگی و خانوادگی مانند بارداری ناخواسته، بارداری در سنین بالا، بارداری در دوران عقد، ترس از فقر و شرایط اقتصادی و… برخی بدون تردید تصمیم قطعی خود را گرفته‌اند. برخی دوران پرفراز و نشیب و پر استرسی برای انتخاب طی کرده‌اند و هر کدامشان بعد از انتخاب با پنجره جدیدی از زندگی مواجه شده‌اند. پنجره‌ای از جنس فرصت یا حسرت.

آدم‌های این روایت‌ها غریبه نیستند انسان‌هایی معمولی هستند که هر روز در اطراف خودمون می‌بینیم و شاید هر کدام از ما در آینده نزدیک یکی از آن‌ها باشیم .

ما می‌خواهیم این روایت‌ها را بدون قضاوت با یکدیگر بشنویم. همه دلایلی را که برای سقط کردن یا حفظ جنین وجود دارد را لابه‌لای این روایت‌ها جستجو کنیم. همه آنچه انسان را مجاب به گرفتن تصمیم و انتخاب می‌کند را در تصویر زندگی آدم‌هایی که درگیر این موضوع بودند را ببینیم. به این امید که در نوع نگاه‌مان به موضوع سقط جنین اثر گذار باشد.

جوایز مسابقه پناهم باش

300 میلیون ریال جوایز نقدی به قید قرعه به کسانی که جواب سوالات کتاب پناهم باش را به درستی ارسال کرده‌اند اهدا خواهد شد.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 12 میانگین: 3.4]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
علی رضا سلگی
05 دی 1402

سلام خسته نباشید ببخشید به برندگان نفری چند میلیون تومان میدهند؟!

فراکتاب
05 دی 1402

با سلام، این مسابقه توسط مرکز رسانه ای شیرازه برگزار شده است. در جزئیات این مسابقه آورده شده است که 30 میلیون تومان جوایز نقدی دارد. جهت اطلاع از جزئیات مسابقه با شیرازه تماس حاصل نمایید.

فاطمه سادات صدری
21 آذر 1402

سلام جناب مهدوی با عرض ادب و تشکر من فاطمه سادات صدری هستم و یکی از شرکت کنندگان مسابقه پناهم باش دوست دارم ببینم تا چه زمان و ماهی فرصت شرکت و ارسال جوابیه آن را دارم چون مشغله کاری ام زیاد است و فرصت مطالعه کم دارم ولی عاشق خواندن هستم خودم هم نویسنده هستم هم کارگردان البته کارگردانی کارم نیست دوست دارم جوابم را پیامکی بدهید چون سراغ ایمیلم نمیروم با تشکر ارادتمندشما صدری

فراکتاب
21 آذر 1402

با سلام دوست عزیز امکان فرستادن پیامک جهت پاسخ به نظرات وجود ندارد و شماره همراه شما از نظرتان حذف گردید. مسابقه کتاب پناهم باش توسط مرکز رسانه ای شیرازه برگزار شده است و تاریخ اتمام این مسابقه مشخص نشده است.

محمد
01 آذر 1402

مهلت مسابقه تا چه زمانی است؟

فراکتاب
01 آذر 1402

این مسابقه توسط مرکز رسانه ای شیرازه برگزار شده و مهلت مسابقه در آن مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *