دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

معرفی گناهان کبیره دستغیب

خرداد 1402 . علی مهدوی

کتاب گناهان کبیره دستغیب عنوان کتابی است به قلم شهید محراب، آیت الله سید عبدالحسین دستغیب نوشته شده و توسط ناشران مختلف چاپ و منتشر شده است. در فراکتاب نسخه چاپ شده نشر هاتف در دسترس شماست.

معرفی گناهان کبیره دستغیب

در مقدمه ی کتاب گناهان کبیر شهید دستغیب، این شهید بزرگوار آثار نیکِ تقوا را از آیات و اخبار و خطبه ی نهج البلاغه، برمی شمارد و پس از متوجه ساختن خواننده به اهمیت تقوا، معنی و حقیقت آن که انجام واجبات و ترک محرمات است را بیان می کند. سعادت و دوری گرفتن از گناه، بستگی به شناسایی آن داشته و تا انسان راه حق را نداند، اجتناب از آن برایش میسر نیست. کتاب «گناهان کبیره» یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در این باره تألیف شده است.

شهید دستغیب

خلاصه کتاب گناهان کبیره

کتاب «گناهان کبیره» از نظر علمی بسیار ارزشمند و از منابع و ارجاعات بسیار استوار است.نویسنده ی این اثر، مطالب را با استفاده از آیات و روایات، رسا و شیوا بیان می‏ کند.

بخش اول کتاب، درباره گناهانی است که افزون بر کبیره بودن، وعده عذاب هم بر آنها داده شده است. بخش دوم نیز به سه نوع گناه می‏ پردازد:

۱) گناهانی که در قرآن مجید یا روایت معتبر، وعده صریح یا ضمنی به آتش و عذاب بر آن داده شده است.

۲) گناهانی که در کتاب یا سنت، به کبیره بودنش با استناد به آیه های قرآن و سنت، قطعی و ثابت شده باشد.

۳) گناهانی که نزد دین‏داران، بزرگ است…

دانلود رایگان کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب

ما در اینجا امکان دانلود رایگان گناهان کبیره دستغیب pdf را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. امیدواریم که از مطالعه این کتاب بهره کافی را ببرید.

گناهان کبیره دستغیب

گناهان کبیره دستغیب دستغیب

دانلود رایگان pdf کتاب گناهان کبیره نوشته آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب و خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف در فراکتاب ممکن شده است.

دانلود رایگان گناهان کبیره دستغیب

نویسنده گناهان کبیره

آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب معروف به شهید دستغیب، مجتهد شیعه، اهل شیراز و از علمای اخلاق و از رهبران و مبارزان انقلاب اسلامی‌ ایران بود. بیشترین شهرت ایشان به سبب درس اخلاق و کتاب‌های اخلاقی اوست و کتاب گناهان کبیره، قلب سلیم، داستان‌های شگفت از جمله آثار اوست. وی پس از انقلاب اسلامی‌ به امامت جمعه شیراز منصوب شد و پس از عمری خدمت به مردم و انقلاب اسلامی به دست گروهک منافقین، ترور شد و به عنوان سومین شهید محراب در انقلاب اسلامی‌ نام گرفت.

خرید کتاب گناهان کبیره دستغیب

نرم افزار اینترنتی فراکتاب، امکان دانلود رایگان کتاب گناهان کبیره را برای شما عزیزان فراهم کرده است همچنین نسخه چاپی این کتاب با تخفیف در حال عرضه است.

مشخصات کتاب گناهان کبیره را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: هاتف
نویسنده: آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 431
موضوع: شرح گناهان کبیره
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 3 میانگین: 5]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *