دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

نویسنده کتاب صبح جادویی

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

هال الرود نویسنده کتاب صبح جادویی است و به شما نشان خواهد داد که همه افراد توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را دارند و می‌توانند زندگی رویایی خود را خلق کنند.

نویسنده کتاب صبح جادویی

هال الرود در سال 1979 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی – خودشناسیِ مطرحی است که نوشته‌ها و سخنرانی‌هایش را براساس تجربیات شخصی خود بیان می‌کند. الرود در نوشته‌هایش سعی می‌کند مخاطب را به رویاهایش نزدیک کند و در نتیجه‌ی متحول شدن خواننده، توانایی‌های درونی انسان را به او یادآوری کند.

الرود در سن بیست سالگی با راننده‌ای مست تصادف کرد و به مدت شش دقیقه قلبش از حرکت ایستاد. در این حادثه یازده استخوانش شکست و پس از به‌دست آوردن هوشیاری‌اش متوجه شد هرگز نمی‌تواند راه برود. او این اتفاق را پله‌ای برای رشد شخصی‌ تلقی کرد و با روحیه‌ی جنگنده و تلاش‌گر خود، نه تنها توانست روی پایش بایستد و راه رود، بلکه در مسابقات دوی ماراتن به طول 52 مایل شرکت کرد و تا قبل از سی سالگی به یکی از کارآفرین‌های مطرح تبدیل شد.

نویسنده کتاب صبح جادویی در دسامبر 2016 تجربه‌ی نزدیک به مرگ را برای دومین بار از سر گذراند. کلیه‌، شش و قلب او به مدت چند دقیقه از کار افتادند. بعد از این اتفاق مشخص شد او نوع نادری از سرطان خون دارد و این شروع سال سخت هال الرود بود. او درمان خود را کامل کرد و به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

هال الرود بعد تجربه‌ی نزدیک به مرگی که پشت سر گذاشت، فعالیت خود را در زمینه‌ی کسب موفقیت و بازیابی توانمندی‌های درونی انسان‌ها آغاز کرد. او علاوه بر سخنرانی‌های انگیزشی در دانشگاه‌‍‌ها، سمینارهای علمی-پژوهشی و مراکز خیریه، کتاب‌هایی در زمینه‌ی موفقیت و کسب و کار نوشت. او ده کتاب با عنوان صبح جادویی منتشر کرده است که در هر کدام راه‌حل‌هایی برای موفق شدن در حوزه‌‌های مختلف ارائه می‌دهد. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «صبح جادویی، برای فروشندگان حرفه‌ای»، «صبح جادویی، برای کارآفرینان» و «صبح جادویی، برای بازاریابان شبکه‌ای» اشاره کرد.

کتاب صبح جادویی

نویسنده برای خوانندگان کتاب صبح جادویی می نویسد: « مهم نیست اکنون کجای زندگی تان هستید، اگر در اوج نبرد برای رسیدن به عالی ترین سطح موفقیت هستید، یا اگر در میان سختی ها، برای یافتن راهتان دست و پا می زنید، می دانم که حداقل یک نکتة مشترک بین من و شما وجود دارد (احتمالاً از یکی خیلی بیشتر است، اما حداقل دربارة این یکی مطمئنم): همة ما می خواهیم زندگی مان و خودمان را بهتر کنیم. البته این موضوع به این معنی نیست که ما یا زندگی ما مشکلی دارد. اما به عنوان انسان، با این میل و انگیزة ذاتی برای رشد و پیشرفت مستمر متولد شده ایم. من بر این باورم که این میل در درون همة ما وجود دارد، اما بیشتر ما هر روز از خواب بیدار می شویم و زندگی مان تقریباً به روال همیشگی و بدون تغییر ادامه می یابد.
به عنوان نویسنده، سخنران و مربی موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای، تمرکزم بر این است که به مردم کمک کنم هرچه سریع تر در هر حوزه از زندگی شان به سطوح جدیدی از موفقیت و کمال دست یابند. می توانم با صراحت تمام بگویم که صبح جادویی کاربردی ترین، هدفمندترین و ثمربخش ترین روشی است که من تاکنون برای بهبود جنبه های مختلف از زندگی به آن برخورده ام و این پیشرفت سریع تر از چیزی که تصورش را بکنید، اتفاق می افتد.»

صبح جادویی

کتاب صبح جادویی با عنوان فرعی شش عادتی که قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان را متحول خواهد کرد، نوشته ی هال الرود و ترجمه ی فاطمه کریمی می باشد.این کتاب نوسط...
هال الرود
نویسنده
فاطمه کریمی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب صبح جادویی

نظرات در مورد کتاب صبح جادویی

صبح جادویی من را عازم فصل کاملاً جدیدی از زندگی ام کرده است و می تواند همین کار را برای شما هم انجام دهد. هال، ازت ممنونم!
اندرو بارک دیل، کارآفرین (ویِنا، ویرجینیا)
هر روز با صبح جادویی حقیقتاً مثل روز عید است. حالا دیگر حتی آخر هفته ها هم برنامة صبح جادویی را انجام می دهم.
جوزف دایوسانا، مشاور املاک (هیوستون، تگزاس).
نظر از خوانندگان ایرانی:
کتاب صبح جادویی فوق العاده بود من دوبارهم خوندمش، عالی بود من اززمان خوندن این کتاب خیلی منظم شدم وسحر خیز، راس ساعت ۴: ۳۰یا ۵ صبح به صورت اتومات بیدار میشم و ورزش میکنم مطالعه میکنم آموزش میبینم وخلاصه توی این یکی دوساعت صبح که همه خوابند کلی آدم جلو میافته وباآرامش بیشتری به کارات میرسی
واقعا باخواندن این کتاب تصمیم گرفتم که سحر خیز باشم اولش خیلی سخت بود ولی بعد از مدتی کم کم مغزم عادت کرد والان دیرتر از ۶ صبح حتی روزهای تعطیل بیدار نمیشم وفوق العاد پر انرژیم توصیه میکنم حتما بخونیدش

احسنتم. کتاب، کتاب خوبیه اما دوستان گرامی باید توجه داشته باشید صرف خوندن کتاب برای موفقیت و پیشرفت کافی نیست، و راهکار اصلی موفقیت تلاش و پشتکار و عمل به روش‌های عنوان شده در کتابها هستند نه فقط خوندن و چند روزی تحت تاثیر جو روانی کتاب قرار گرفتن و بعدش فراموش کردن و برگشتن به روال سابق.

قیمت کتاب صبح جادویی

برای خرید کتاب صبح جادویی با قیمت مناسب به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه بفرمایید.

خلاصه کتاب صبح جادویی

صبح جادویی به شما کمک می‌کند بتوانید موفقیت شخصی و حرفه ای خود را به سطحی بالاتر از هرآنچه در گذشته به آن دست یافته اید، برسانید. اگرچه این امر شامل افزایش درآمد و رشد کسب و کار، فروش و سود شما می شود، کشف راه های جدید، برای تجربة سطوح عمیق تری از توانگری و تعادل، آن هم در بخش هایی از زندگی تان که شاید تابه حال به آن ها بی توجه بوده‌اید، از آن هم مهم‌تر است. این به معنی پیشرفت قابل ملاحظه در تندرستی، شادی، روابط عاطفی اوضاع مالی، معنویت، یا هر حوزة دیگری از زندگی است که برای شما در اولویت قرار دارد.
برای اشخاصی که در دل سختی ها هستند، یا با مشکلات روحی، احساسی، جسمی، مالی، ارتباطی، یا غیره دست و پنجه نرم می کنند، صبح جادویی بارها و بارها ثابت کرده است همان چیزی است که می تواند به هر کسی این قدرت را بدهد، تا بر چالش هایی که در ظاهر فائق نیامدنی‌اند، پیروز شود. اغلب در زمان بسیار کوتاهی به پیشرفت چشمگیر برسد و موقعیت خود را زیر و رو کند.

صبح جادویی

در هر شرایطی که به سر می بریم، همه ما یک هدف مشترک داریم و آن چیزی نیست جز بهبود شرایط زندگی.همه ما توانایی این را داریم که به زندگی رویای خود دست پید...
هال الرود
نویسنده
سبکتو
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادوییpdf

نسخه الکترونیکی کتاب صبح جادویی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

صبح های جادویی مولتی میلیونرها

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها نوشته ی هال الرود و دیوید اوسبرن، مجموعه ایست از تمامی کارهایی که مولتی میلیونرها پیش از ساعت 8 صبح انجام می دهند ...
نسل نواندیش
ناشر
هال الرود
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خرید کتاب صبح جادویی

نسخه چاپی کتاب صبح جادویی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید و همچنین بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

صبح جادویی

خواندن کتاب صبح جادویی مانند این است که به خودتان هدیه هر روز بیدار شدن برای استفاده از همه ظرفیت خود را بدهید....
هال الرود
نویسنده
ب‍ه‍ار س‍ب‍ز
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

تمرینات جادویی برای نتورکرها

کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) نوشتۀ هال الرود و پت پترینی، برای بازاریابان شبکه ای نقشه راهنمایی است که آن ها را به موفقیت می رساند! ب...
هال الرود
نویسنده
پات پترینی
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *