دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب شهید همت

خرداد 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب نیمه پنهان ماه 2، کتاب شهید همت نوشته حبیبه جعفریان روایت زندگی و خاطرات سردار شهید حاج محمدابراهیم همت از زبان همسر ایشان، ژیلا بدیهیان را شرح می‌دهد.

معرفی کتاب

کتاب شهید همت از زبان همسرش توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است و با عنوان نیمه پنهان ماه 2 دومین کتاب از این مجموعه است که این ناشر از سری مصاحبه‌ها با همسران شهدا منتشر کرده است.

خرید کتاب شهید همت نیمه پنهان ماه 2

کتاب نیمه پنهان ماه شهید همت pdf و چاپی و صوتی در فراکتاب عرضه شده است و در دسترس شماست.

10 تخفیف

نیمه پنهان ماه شهید همت

کتاب نیمه پنهان ماه 2 شهید همت نوشته حبیبه جعفریان روایت زندگی و خاطرات سردار شهید حاج محمدابراهیم همت از زبان همسر ایشان، ژیلا بدیهیان را شرح میدهد. ...
حبیبه جعفریان
نویسنده
روایت فتح
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بخشی از متن کتاب

صحبت اصلي ايشان آن روز اين بود كه منطقه، منطقه ي سني نشين است، وحدتي كه امام گفته اند بايد حفظ شود و ما حق نداريم پيامبر و قرآن را فداي حضرت علي بكنيم. گفتند «توي اين منطقه نبايد از طرف شما صحبتي از حضرت علي بشه.»
صحبت هاي حاجي كه تمام شد، يكي از آقايان كه ظاهرآ از روحانيون اهل تسنن بودند وارد جلسه شدند. بعد، به خاطر سؤالي كه من كردم، بحثي شد و من به امام علي قسم خوردم! آن روحاني عصباني شد و رفت بيرون. حاجي هم برگشت و با عصبانيت گفت «خواهر، من تا حالا براي شما قصه مي گفتم؟» براي من خيلي گران تمام شد، بين همه ي خواهر و برادرها كه آن جا بودند. از جلسه آمدم بيرون، بغض هم كرده بودم. در آن لحظه آرزو داشتم برگردم اصفهان ولي جرأت نداشتم.
پدرش ارتشي بود اما هميشه از كارهاي او رو ترش مي كرد. دوران پيروزي انقلاب كه راه پيمايي مي رفت، بابا كفري مي شد، مي گفت «دختر رو چه به اين كارها! من نمي دونم تو رفتي دانشگاه، درس بخوني، كسي شوي براي خودت، يا كار دست ما بدي؟» اما او نمي توانست نرود، نكـند، نخواند؛ دست خودش نبود.
خبر جنگ كه آمد، من قم بودم. گفتند گروهك ها در كردستان آشوب كرده اند، خودم را رساندم اصفهان و رفتم دانشگاه. آن جا قرار بود عده اي از طريق واحد جذب نيرو اعزام شوند منطقه، من هم راه افتادم. در دلم هول عجيبي بود. در دفترچه ام نوشته ام احساس مي كردم اين جنگ سرنوشت من را تعيين مي كند، احساس مي كردم در اين جنگ بايد خيلي سختي بكشم.

دانلود کتاب شهید همت pdf

در فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب نیمه پنهان ماه شهید همت، تولید و عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب در اختیار شماست. شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود و مطالعه نمایید.

خلاصه کتاب شهید همت

فصل‌ها می‌آیند و می‌روند و این چمن و لاله‌هایش را زمان در خود پنهان می‌کند. گل‌ها با رنج پژمرده می‌شوند و تا بذری فراهم آورند، آنچه جاوید می‌ماند نه گل، که «شکفتن» باشد؛ چونان درختان بلند که بر خاک می‌افتند تا روییدن و جوانه زدن باقی بماند.

پرسش این سرباز از فرزند چند روزه‌اش و نیمه‌تمام ماندن سخنش به بغضی که شکسته می‌شود، در این روزگار چه معنای دیگری دارد جز آن‌که هر گل در دانه‌اش شکفتگی در بهاری را می‌بیند که خود در آرزوی آن است و خواهد آمد «می‌دانی چرا نام تو را مهدی گذاشته‌ام؟» این پیچک ستم‌پیشه‌ای که به‌آرامی بر اندام درختان تنومند حلقه می‌زند و زرد و خشک می‌کند و خود هم‌چنان به طراوت خویش می‌ماند و بالاتر می‌رود، چیست؟

کتاب نیمه پنهان ماه چند جلد است؟

نیمه پنهان ماه دارای مجموعه کتاب هایی است که ناشر از انجام مصاحبه‌هایی با همسران شهدا منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم از مجموعه نیمه پنهان ماه است که تا کنون 34 جلد از این مجموعه در نتیجه گفتگو با همسران شهدا منتشر شده است.

شهید همت

 

کتاب شهید همت از زبان همسرش

مجموعه کتاب‌های نیمه پنهان ماه به همت نشر روایت فتح حاصل گفتگو با همسران شهداست. دومین اثر از این مجموعه حاصل گفتگو با همسر شهید محمدابراهیم همت سرکار خانم ژیلا بدیهیان است که در فراکتاب در سه قالب صوتی، الکترونیک و چاپی منتشر شده است.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 4 میانگین: 4.3]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *