دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب مناسب هدیه روز مرد

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

انتخاب هدیه کاری بس دشوار است آن هم برای مردان. یکی از بهترین هدیه ها کتاب است ولی از آنجا که مرحله ی انتخاب کتاب خود نیز دشوار می باشد، ما سعی کردیم تا به شما در این زمینه یاری رسانیم. در این مقاله کتاب مناسب هدیه روز مرد با سلیقه‌های مختلف را انتخاب کردیم.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول 

کتاب پدر پولدر پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی است که توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است.

یکی از مباحثی که شاید کمتر درباره‌اش دانشی داشته باشیم پول و ثروت است. ولی واقعا از کجا می‌توانیم در این رابطه چیزی بیاموزیم؟ آیا مدرسه این امکان را فراهم می‌کند؟
پدر پولدار پدر بی پول داستان زندگی یک فرد ثروتمند است که قرار است ما را با مسیری که برای ثروتمند شدن طی کرده آَشنا کند. پدر واقعی خودش یک کارمند بوده که تمام عمرش را صرف قسط و وام و بدهی کرده و در نهایت هم علاوه بر حقوق بازنشستگی یک خانه و ماشین هم برایش مانده است. اما پدر پولدارش طور دیگری زندگی کرده و نظرش درباره پول چیز دیگری است. پدر پولدارش عقیده داشته که پول باید برای او کار کند، نه او برای پول و همین نقطه آغاز ثروت آفرینی اوست.

این کتاب برای مردانی مناسب است که، دنبال سواد مالی باشند.

شمامی توانید نسخه الکترونیکی کتاب پدر پولدر پدر بی پول را بصورت صوت و متن از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

پدر پولدار، پدر بی پول

کتاب پدر پولدر پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی است که توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. خلاصه کتاب پدر پولدار پدر بی پول pdf در بخشی از کتاب می ...
رابرت کیوساکی
نویسنده
مهرناز صائمی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب خط مقدم

کتاب خط مقدم یک روایت داستانی به دور از تخیل و رویاپردازی است که در مورد تشکیل یگان موشکی ایران صحبت می کند. این داستان با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم که به نام پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران ملقب است نگاشته شده و از نظر مقطع زمانی، از مرداد سال ۶۳ تا دی سال ۶۵ را شامل می شود.

کتاب خط مقدم نوشته فائضه غفارحدادی است و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

مردان معمولا علاقه مند به خواندن کتاب های تاریخ دفاع مقدس هستند و مخصوصا داشتن اطلاعات در مورد توان موشکی ایران. پس این کتاب می تواند هدیه مناسبی برای آنان باشد.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب خط مقدم بصورت pdf، صوتی و چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 قالب تهیه کنید.

15 تخفیف

خط مقدم

کتاب خط مقدم یک روایت داستانی به دور از تخیل و رویاپردازی است که در مورد تشکیل یگان موشکی ایران صحبت می کند. این داستان با محوریت زندگی شهید...
فائضه غفار حدادی
نویسنده
انتشارات شهید کاظمی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب خط مقدم

کتاب هنر مرد بودن

کتاب هنر مرد بودن نوشتهٔ محسن پوراحمد خمینی و راضیه خسروی است و نشر معارف آن را منتشر کرده است. مهارت‌هایی که هر آقایی در تعامل با همسرش باید بداند در این کتاب آمده است.

کتاب هنر مرد بودن دربارۀ درس زندگی و مهارت‌های برقراری ارتباط صحیح با همسر صحبت می‌کند. به عبارتی روشن می‌کند که یک مرد چگونه و با چه مهارت‌هایی می‌تواند حال دل همسرش را خوب نگاه دارد یا اینکه دل متلاطم همسرش را به ساحل آرامش برساند. در کتاب هنر مرد بودن اشاره می‌شود که مهندسی عاطفی یک زن چگونه طراحی شده است و چگونه می‌شود همسرمان را به گونه‌ای از عشق و محبت و عاطفه سیراب کنیم که او لحظه‌ای از زندگی کردن با ما احساس یأس و پشیمانی نکند. به همین دلیل این کتاب برای مردان بسیار مناسب می باشد.

نسخه چاپی کتاب هنر مرد بودن را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

15 تخفیف
دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه
ناشر
محسن پوراحمد خمینی
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب هنر مرد بودن

کتاب سفر به مرکز زمین

رمانی علمی تخیلی از ژول ورن است که در سال ۱۸۶۴ منتشر شد. این رمان داستان یک سفر اکتشافی به مرکز زمین را روایت می‌کند که توسط یک پروفسور آلمانی به نام اوتو لیدنبراک، برادرزاده‌اش اکسل و یک راهنمای ایسلندی به نام هانس انجام می‌شود. سفر به مرکز زمین رمانی است که هم برای نوجوانان و هم برای بزرگسالان جذاب است. این رمان خوانندگان را به سفری هیجان‌انگیز به اعماق زمین می‌برد و آنها را با دنیایی جدید و شگفت‌انگیز آشنا می‌کند. سفر به مرکز زمین یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین رمان‌های علمی تخیلی در تاریخ است. این رمان به بیش از ۱۰۰ زبان ترجمه شده و تاکنون چندین بار اقتباس سینمایی و تلویزیونی شده است.

کتاب سفر به مرکز زمین برای مردانی که علاقه به اکتشافات دارند قابل توجه می باشد.

برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب سفر به مرکز زمین بصورت رایگان به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

سفر به مرکز زمین

‫ﭼﻭﻥ ﺑﻪ ﺷﺩﺕ ﺗﻼﺵ ﻛﺭﺩﻩ ﺑﻭﺩﻡ ﻣﻐﺯﻡ ﺩﺍﻍ ﺷﺩﻩ ﺑﻭﺩ ، ﭼﺷﻡ ﻫـــــــــــــﺎﻳﻡ ﺑﻪ ﺯﺣﻣﺕ ﻣﻲ ﺩﻳﺩ . ﺩﺍﺷﺗﻡ ﺧﻔﻪ ﻣﻲ ﺷﺩﻡ ﺍﺣﺗﻳﺎﺝ ﺑﻪ ﻫﻭﺍ‬‫ﺩﺍﺷﺗﻡ ﻛﻪ ﺑﺗﻭﺍﻧﻡ ﻧﻔﺱ ﺑﻛﺷﻡ . ﺑﻲ ﺁﻧﻛﻪ...
ژول ورن
نویسنده
فراکتاب
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب سفر به مرکز زمین

کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ

کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ یک کتاب علمی محبوب است که توسط فیزیکدان استیون هاوکینگ نوشته شده است و در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شده‌است. این کتاب به بررسی برخی از بزرگترین اسرار جهان و ترویج این دیدگاه که علوم در کمک به حل مشکلات در سیاره زمین بسیار مهم است.

هاوکینگ در این کتاب از تخصص خود در زمینه کیهان‌شناسی برای پاسخ به برخی از بزرگترین سؤالات بشر استفاده می‌کند. او همچنین دیدگاه خود را در مورد آینده علم و بشریت ارائه می‌دهد.

نسخه چاپی کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

9 تخفیف
استیون هاوکینگ
نویسنده
نشر نو
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ

کتاب تاریخ تمدن ایران

قدم نخستین ردپای بشر در ایران به پیش از دوره نوسنگی می رسد. با این حال در این کتاب، ما تاریخ را از آن زمان( حدود 750 سال پیش از میلاد) پی می گیریم که دیگر بشر صرفا با شکار حیوانات وحشی و جمع آوری گیاهان و میوه ها امرار معاش نمی کرد، بلکه آغاز به اهلی کردن حیوانات و کاشت گندم و جو کرده بود. شمار اجتماعات ثابت و مستقر به خصوص در کوههای زاگرس و گنج دره در…

این کتاب برای علاقه مندان به تاریخ بسیار مناسب می باشد.

برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب تاریخ تمدن ایران به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

تاریخ تمدن ایران

قدم نخستین ردپای بشر در ایران به پیش از دوره نوسنگی می رسد. با این حال در این کتاب، ما تاریخ را از آن زمان( حدود 750 سال پیش از میلاد) پی می گیریم که ...
وزراء
ناشر
جان کرتیس
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 

خلاصه زندگی نامه استیو جابز

کتاب زندگی نامه استیو جابز، زندگی واقعی موسس اپل را به تصویر می کشد و از تصمیم هایی می گوید که در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. این کتاب را رایگان در فراکتاب دانلود و مطالعه نمایید.

کتاب استیو جابز، زندگی نامه موسس اپل نوشته والتر ایزاکسون، زندگی واقعی جابز را به تصویر می کشد و از تمام لحظه ها و تصمیم هایی می گوید که برخی در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند.

نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب در فراکتاب در اختیار شماست و می‌توانید آن را دانلود نمایید و یا به صورت آنلاین در نرم افزار مطالعه فرمایید.

استیو جابز

کتاب زندگی نامه استیو جابز، زندگی واقعی موسس اپل را به تصویر می کشد و از تصمیم هایی می گوید که در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. این کتاب را...
والتر ایزاکسون
نویسنده
سلمان ظاهری
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه زندگی نامه استیو جابز

کتاب کفش باز

کتاب کفش باز برای اولین بار در سال 2016 روانه بازار شد و در همان سال به‌عنوان بهترین کتاب مدیریتی سایت آمازون انتخاب شد. در همین سال  از نظر بیل گیتس و وارن بافت بهترین کتاب سال 2016 شد. همچنین در سال 2018 در دستۀ پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

در این کتاب فیل نایت، مؤسس برند نایکی، قصه پرماجرای پیروزی‌ها و شکست‌هایش را روایت می‌کند. نویسنده  صادقانه مسیر پر فراز و فرود کارآفرینی را با همه سختی‌هایش نشانتان می‌دهد.  شما در کتاب کفش باز از لحظه جرقه ایده نایکی تا تبدیل‌شدن آن به یک غول در دنیای تجارت، همراه فیل نایتِ باتجربه خواهید بود.

کفش باز در دسته کتاب‎های انگیزشی قرار می‌گیرد. برای کسانی مناسب است که به دنبال کسب‌وکاری هستند یا ایده‌ای در ذهن دارند و می‌خواهند به درآمد برسند.

نسخه چاپی کتاب کفش باز را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

15 تخفیف

کفش باز

کتاب کفش باز برای اولین بار در سال 2016 روانه بازار شد و در همان سال به عنوان بهترین کتاب مدیریتی سایت آمازون انتخاب شد. در همین سال  از نظر بیل ...
فیل نایت
نویسنده
شورش بشیری
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب کفش باز

کتاب مردی به نام اوه

کتاب مردی به نام اوه محبوب ترین و موفق ترین اثر فردریک بکمن، نویسنده ی پرآوازه سوئدی است. این کتاب که از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سایت آمازون در سال 2016 به شمار می رود، ماجرای مرد بازنشسته و افسرده ای است که امیدی به زندگی ندارد اما با ورود همسایه ای جدید رابطه ای جذاب بین آن ها شکل می گیرد که باعث دگرگونی شخصیت او می شود. ترجمه و نشر آن را علی اکبر قاری نیت و انتشارات نسل نواندیش بر عهده گرفته است.

داستان پراز موقعیت‌های طنز و جذاب است که کتاب را خواندنی می‌کند.

پی دی اف کتاب مردی به نام اوه را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود می توانید در کتابخوان به مطالعه ی آن بپردازید.

مردی به نام اوه

کتاب مردی به نام اوه محبوب ترین و موفق ترین اثر فردریک بکمن، نویسنده ی پرآوازه سوئدی است. این کتاب که از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سایت آما...
علی اکبر قاری نیت
مترجم
فردریک بکمن
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب مردی به نام اوه

 

 

 

 

 

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *