امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 41,300
خرید چاپی
69,000
15%
ت 58,650

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

در کتاب ایلیا ۱۴، نوشته‌ی امین توکلی، بار دیگر شاهد نبردی سهمگین میان نور و تاریکی هستید. این کتاب را انتشارات کمیکا منتشر کرده است.

معرفی کتاب ایلیا ۱۴

وقتی سایه شوم تاریکی جان آرامش را به خطر می‌اندازد و دشمنان قسم خورده انسان، از مخفیگاهشان بیرون می‌آیند؛ باید قهرمانان پا به میدان بگذارند .مجموعه داستان‌های مصور ایلیا ماجرای زندگی و نبرد اوست؛ یک نوجوان پرشور، مقاوم و باهوش. این کتاب، همه چیزش ایرانی است، از طراحی داستان تا معماری ساختمان‌ها، از شخصیت‌های چهار نوجوان قصه تا فرهنگ و فراز و نشیب ماجرا؛ اما، شاید، داستان شهر خیالی ما، داستان حقیقی سرزمین‌های بسیاری باشد.و حالا در جلد چهاردهم، اتحاد جدید شکل گرفته، یک مبارزه تازه در میدانی به وسعت کل جهان این کتاب انتظار ایلیا و دوستانش را می‌کشد...در این راه موانع دشواری بر سر راه اوست؛ چراکه این خاندان دوستانی دارند که نبرد با آن‌ها ناممکن یا دست کم طاقت‌فرساست.

باید دید او این‌بار چطور بر موانع پیروز می‌شود. آیا ایلیا همچنان خواهد توانست در هیبت یک قهرمان باقی بماند یا در این کارزار بی‌رحمانه محکوم به شکست خواهد شد؟برای دانستن پاسخ این سوالات باید به جایی که نبرد تاریخی نور و تاریکی از آن‌جا آغاز می‌شود سفر کنید.کتاب‌های «ایلیا» استانداردهای دنیا در زمینه کمیک استریپ رعایت شده است و از لحاظ ساختار و جلوه‌های بصری و تکنیکی جذابیت داشته باشد.همچنین در این مجموعه در بحث‌های قهرمانی بر اساطیر ایرانی تاکید و ویژگی‌های آنها استخراج شده است. این کار در قالب جدید و شخصیت‌های به روز که قابل همذات پنداری باشند، انجام شده است.

تعالیم اسلامی چون انسان کامل، اخلاق و عرفان هم به‌صورت ساده‌سازی‌شده در داستان‌های این مجموعه مستتر هستند.
زمان شکل‌گیری اتفاقات داستان‌های مجموعه «ایلیا» خلاف کمیک‌استریپ‌های پیشین، زمان حال است. علت این امر هم همذات‌پنداری بیشتر و کم‌شدن فاصله مخاطب با شخصیت‌های داستانی است.

 خلاصه کتاب ایلیا ۱۴

بعد از شجاعت قهرمانانه‌ی ایلیا که در قسمت قبلی شرح مفصلش را خواندید، حالا همه یک‌جور دیگر روی او حساب می‌کنند. چراکه با نجات مردم شهر از دست اصلان و ناتان بار دیگر در شهر آرامش برقرار شده. البته این دو فرد شرور تنها عضوی از ارتش سری قائن بودند و دشمن هنوز هم در کمین مردم شهر است و به این راحتی دست از کینه‌توزی برنخواهد داشت.

ایلیا، به‌عنوان قهرمان این داستان، می‌خواهد هرطور شده به جنگ خاندان قائن برود، اما پیدا نیست با وجود موانع بسیاری که بر سر راهش قرار دارد، چه سرنوشتی در انتظار اوست.کتاب ایلیا تولد یک قهرمان ۱۴ نهمین کتاب از مجموعه ایلیاست. در این کتاب می بینیم که خاندان سایه بیکار ننشسته است و آرامش در شهر را دوست ندارد. برای همین قهرمانی جدید را وارد شهر می کند. پسر بچه ای شر و پر زور که از همه متنفر است و اتفاقا زور هیچ کس به او نمی رسد حتی ایلیا! معلوم نیست چه بلایی دوباره قرار است سر شهر بیاید…

کتاب ایلیا جلد 14

برشی از کتاب ایلیا 14

طوفان سرخ به پاخاسته و قائن یاران جدیدش را فرا می خواند تا به آن ها قدرت تاریکی ببخشد. این بار خاندان سایه نزدیک تر از همیشه در کمین ایلیا نشسته اند. ایلیا قرار است در برابر نوجوانی هم سن و سال خودش اما با قدرتی تاریک و شکست ناپذیر مواجه شود.

آیا ایلیا می تواند در برابر این قدرت ناشناخته ی تاریک بایستد؟ آیا قهرمان شهر آمادگی لازم را بدست آورده است؟

معرفی کتاب ایلیا ۱۴

علاوه بر خرید کتاب چاپی با تخفیف امکان دانلود کتاب ایلیا ۱۴ در فراکتاب فراهم شده است.

ایلیا جلد 14

مشخصات کتاب ایلیا جلد 14 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 34
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
34
کنگره :
PN۶۷۹۰‬
دیویی :
[ج]۷۴۱/۵۹۵۵‬
کتابشناسی ملی :
7635786
شابک :
9786229805787
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ایلیا 14