کتاب ٢۵ راه طبیعی برای درمان سردرد pdf

شامل: بیوفیدیک، ورزش، مدی‌تیشن ...

امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
سردرد شایعترین دردی است که همه افراد آن را در طول زندگی خود، بصورت مرتب یا گاها تجربه می کنند. ممکن است خفیف و کوتاه باشد یا شدید و طولانی مدت باشد. معمولا سردرد مشکل جدی ایجاد نمی کند ولی می تواند روی کیفیت زندگی فرد، لذت بردن از شرایط زندگی و راندمان کاری فرد تاثیر گذارد. سازمان جهانی بهداشت سردرد را در رده ناتوان کننده ترین بیماری ها قرار داده است.

کتاب "25 راه طبیعی برای درمان سردرد" روش های مختلف طبیعی برای از بین بردن سردرد را معرفی می کند و به شما کمک می کند تا بتوانید سردردتان را از بین ببرید. یکی از ویژگی های از این کتاب این است که اطلاعات دقیق و مفیدی را در مورد طب مکمل ارائه می دهد. بنابراین این کتاب فقط قابل استفاده کسانیکه سردرد دارند نیست بلکه کسانیکه به روش های مختلف درمانی طبیعی علاقمند هستند نیز از آن می توانند استفاده کنند و از آن سود ببرند.

استفاده از داروها با عوارض جانبی زیادی همراه است و بهتر است که با کمی پشتکار و تلاش، روش مناسب و مفیدی را بیاموزیم و بدون عوارض جانبی درد و بیماری را از بین ببریم. اگر شما سردرد دارید نیازی نیست که درد را تحمل کنید یا اینکه از دارو هایی استفاده کنید که با عوارض جانبی فراوانی همراه است و فقط مدت کوتاهی درد شما را تسکین می دهد و در کنارش ممکن است کبد یا سیستم گوارش شما را آسیب بزند. شما می توانید با روش های ساده و طبیعی و بدن عوارض جانبی مشکل خود را برطرف کنید.
صفحات کتاب :
208
کنگره :
‏‫‬‮‭RM128‏‫‬‮‭/ف2ب9 1388
دیویی :
‏‫‬‮‭616/849106
کتابشناسی ملی :
1538231
شابک :
‭978-964-8561-66-1‮
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه ٢۵ راه طبیعی برای درمان سردرد