کتاب استریلیزاسیون، ضدعفونی و گندزدایی pdf

در محیط های درمانی و بهداشتی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟
ظهور عوامل بیماریزای مقاوم در سال های اخیر، مراکز بهداشتی و درمانی را با چالشی بزرگ روبرو کرده است. در این میان بهترین روش و گاهی تنها راهکار پیشگیری از بروز این عفونت ها توسط مواد ضدعفونی کننده و فرآیندهای استریلیزاسیون است.

آنچه هم کنون پیش روی شماست مجموعه ای است که در راستای چنان اهدافی تدوین یافته است تا با کمک به آموزش تخصصی در توانمند سازی متخصصین و کاربران این علم مهم، گامی در جهت حفظ سلامت جامعه بر دارد. به همین دلیل کتاب حاضر طوری تدوین یافته است که برای همه متخصصین حرف پزشکی و همچینین دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های علوم پزشکی و رشته های مرتبط مفید و کاربردی باشد.

کتاب حاضر چند هدف عمده را دنبال می کند:
اول آنکه به آموزش اصول کاربردی در انتخاب و بکارگیری راهکارهای استریلیزاسیون و ضدعفونی سازی در جهت حفظ سلامت فرد و جامعه توجه ویژه شده است.
دوم آنکه سعی شده که جدیدترین اطلاعات علمی در زمینه های مرتبط گرد آورده شود و در بعضی موارد خاص اطلاعات بومی و منطقه ای به صورت کادرهای جداگانه مشخص و جدای از متن اصلی گنجانده شده اند که خواننده بتواند اطلاعات کاربردی مربوط به محصولات در دسترس را نیز به دست آورد.

با چنیین نگرشی امید می رود که هرخواننده ای بتواند مطلوب خویش را بیابد و راه برای کاوش بیشتر را نیز روشنتر ببیند.
صفحات کتاب :
180
کنگره :
‏‫‬‭RA761‏‫‭/ق4‮الف‬5 1392‭
دیویی :
614/48‬‬‬
کتابشناسی ملی :
3343471
شابک :
978-600-154-189-6‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه استریلیزاسیون، ضدعفونی و گندزدایی