نظر شما چیست؟
ویروس شناسی پزشکی شاخه ای مهم از علوم پزشکی است که به ویژگی های ویروس های بیماری زا، راه های انتقال و مکانیسم های ایجاد عفونت می پردازد. بخش ویروس شناسی از کتاب میکروب شناسی پزشکی جاوتز با سابقه نشر مستمر بیش از 60 سال همچنان یکی از منابع اصلی علم ویروس شناسی پزشکی در دنیا و ایران می باشد.

ویرایش بیست و هفتم این کتاب نیز همچون ویرایش های قبلی تمام ویروس های مهم پزشکی را پوشش داده است. در کنار دیگر نقاط قوت کتاب که روانی و اختصار در آموزش ویروس شناسی است، در این ویرایش با عنایت به پیشرفت و تغییرات شگرف دانش پزشکی در سال های اخیر بویژه در مکانیسم های ملکولی که منجر به ارتقا جدی درک ما از بیماری زایی ویروس ها، و کشف پاتوژن های نو شده است تقریبا تمامی فصول کتاب کاملاً بازنگری شده اند و حاوی به روز ترین مطالب علمی در زمینه تخصصی هستند .

در جلد دوم ترجمه این کتاب که پیش رو دارید در مورد تمام ویروس های بیماری زا به طور کامل و در عین حال مختصر بحث شده است. در 2 فصل ابتدایی این کتاب به کلیات ویروس شناسی پرداخته شده است. در ادامه کتاب هر فصل به یک گروه از ویروس های بیماری زا اختصاص یافته است و تمام ویروس های بیماری زای انسانی بطور کامل توضیح داده شده است.
صفحات کتاب :
623
کنگره :
QR46‏‫‭‏‫‭/ج2م96 1396
دیویی :
616/9041
کتابشناسی ملی :
4684422
شابک :
978-600-106-545-3‬‬‬‮
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه میکروب شناسی پزشکی (جلد دوم)