امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,600
نظر شما چیست؟

کتاب ماه عسل در پاریس، نوشته ی جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی و ترجمه ی آناهیتا شجاعی می باشد. این کتاب را انتشارات کتاب کوله پشتی منتشر کرده است.

معرفی کتاب ماه عسل در پاریس

جوجو مویز می تواند احساسات عاطفی را در یک رمان عاشقانه با قدرت باور نکردنی به تصویر کشد و شاید از همین جهت است که تمام آثار او با فروش بالایی همراه بوده است.
همانند متن پشت جلد کتاب:

باران در خیابان ناگهان قطع شده بود.

مردی دستش را از در ورودی بیرون برد و چیزی به دوستش گفت که هردو را به خنده انداخت.

صدای لوری از زمزمه هم ضعیف تر بود.

گفت: «اگه بخوام رک بگم، بزرگ ترین تهدید ازدواج شما شوهرتون نیست. حرف های آدمیه که نمی دونم چطور خطابش کنم، همون مشاوری که شما رو به اینجا کشونده؛ شما و هسمرتون رو به اینجا کشونده؛ اون یه تهدیده»

خلاصه کتاب ماه عسل در پاریس

کتاب ماه عسل در پاریس، داستان عاشقانه دو زوج را در سال هایی متفاوت بیان می کند، از قضا هر دو زوج شهر پاریس را برای گذراندن ماه عسل خود برگزیده اند و ذر طی این سفر با ماجراهای مختلفی روبه رو می شوند، وقایعی که در اثنای گذراندن ماه عسل بر این دو زوج می گذرد آنان را به این حقیقت می کشاند که از اساس ازدواجشان اشتباه بوده و کاش رخ نمی داد. 
جوجو مویز بسیار زیرکانه و خلاقانه دو داستان رو به طور موازی روایت می کند و پیش می برد که در نقطه ای با هم تلاقی پیدا می کنند.
داستان اول مربوط به دختر جوانی می شود  که با شوهر پولدارش برای ماه عسل به پاریس آمده است. مرد که بیشتر در فکر کار خود است، وقت زیادی برای همسرش نمی‌گذارد و این قضیه باعث ایجاد احساسات ناخوشایند و دلخوری در دختر جوان می‌شود و داستان دیگرکه در سال‌های قبل رخ داده است، داستان دختر فروشنده‌ای است که با مرد نقاشی ازدواج کرده که یکی از مدل‌های نقاش همسرش باعث برانگیختن حس ترس و حسادت درونی او شده است.

برشی از متن کتاب

تیم سرش را تکان می‌دهد و می‌گوید: «برای امروز کافی‌ست. وقتی نتونی به ‌چیزها نزدیک بشی و مجبور باشی همه‌چیز رو از پشت سر آدم‌ها ببینی، وقتشه بیایی بیرون.»
 آن‌ها مدتی توی پیاده‌روی عریض و روشن خیابان می‌ایستند. ترافیک در یک طرف رودخانه جریان دارد. یک موتور گازی با صدای زیادی، بین ماشین‌ها ویراژ می‌دهد. خورشید روی ساختمان‌های سفید و آبی می‌تابد و طرحی غیرعادی ایجاد کرده است. 
تیم می‌گوید: «دوست دارید با هم قهوه بخوریم؟ فکر کنم براتون خوب باشه که چند دقیقه‌ یک‌جا بشینید.»
«اوه... نمی‌تونم، ممنون. من قراره یه ملاقات داشته باشم...» و بعد به تلفن همراهش نگاه می‌کند. هیچ پیامی نرسیده است. به گوشی خیره می‌شود و به این نتیجه می‌رسد که از ساعتی که قرار بوده دیوید خودش را به لیو برساند، یک ساعت هم گذشته است.
«می‌شه یه دقیقه به من وقت بدین؟»
لیو از تیم کمی دور می‌شود، شماره‌ی دیوید را می‌گیرد. تماسش مستقیم روی پیغام‌گیر می‌رود. لیو نمی‌داند چه بگوید؛ باید چه پیغامی برایش بگذارد. به سرعت تصمیم می‌گیرد که اصلاً چیزی نگوید. 
گوشی را قطع می‌کند و به طرف تیم می‌چرخد و می‌گوید: «البته، با قهوه موافقم. ممنون.»

خرید کتاب ماه عسل در پاریس

نسخه الکترونیک کتاب ماه عسل در پاریس را می توانید از طریق اپلیکیشن فراکتاب خریداری کنید. سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

داستان کوتاه عاشقانه برای همسر

جوجو مویز تاکنون برنده دو جایزه رمان نویسی در سبک عاشقانه شده و خالق رمان های پرفروش «من پیش از تو» و «من پس از تو» است.

داستان کوتاه عاشقانه شیرین

داستان های عاشقانه ای که جوجو مویز نوشته است، غالبا کوتاه می باشد. همانند من پیش از تو و من پس از تو و دختری که رهایش کردی.

دانلود کتاب ماه عسل در پاریس

امکان دانلود کتاب ماه عسل در پاریس در نرم افزار فراکتاب فراهم است. می توانید پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب ماه عسل در پاریس

مشخصات کتاب ماه عسل در پاریس در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کوله پشتی
نویسنده: جوجو مویز
مترجم: آناهیتا شجاعی
تعداد صفحه: 88
موضوع: رمان خارجی، داستان خارجی
قالب: الکترونیک

صفحات کتاب :
88
کنگره :
PZ4‏‫‭‏‫‭/م8453م2 1395
دیویی :
823/92‬
کتابشناسی ملی :
4202217
شابک :
‏‫‬‭978-600-8211-14-3
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه ماه عسل در پاریس