کتاب معجزه ای به نام مورینگا pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
در سال 2010، درخت مورینگا اولیفرا از طرف انجمن گیاه پزشکی آمریکا، به عنوان مغذی ترین و مفیدترین درخت در کره زمین شناخته شد.

مورینگا اولیفرا درختی است که ارزش غذایی و خواص درمانی فراوانی دارد. این گیاه می تواند بیش از 300 بیماری را درمان نماید.

برگ تازه مورینگا سرشار از ویتامین و املاح معدنی، مانند: پتاسیم، کلسیم، منیزیم، ویتامین C، پروتئین و بتاکاروتن می باشد. بر اساس آزمایش های تخصصی و دقیق انجام شده توسط کارشناسان، ثابت شده است که هیچ عوارض جانبی از مصرف برگ درخت مورینگا وجود نخواهد داشت.

مورینگا، نه تنها مواد بسیار مغذی را برای افرادی که به آن نیاز دارند فراهم می سازد، بلکه برای افرادی که به نشاط، سلامتی و تندرستی خود می اندیشند نیز بسیار مفید و مقوی می باشد. مورینگا یک گیاه دارویی بسیار سالم و مغذی می باشد. اگر شما به دنبال یک مکمل غذایی سالم برای افزودن به رژیم غذایی خود هستید، گیاه مورینگا، انتخاب مناسبی خواهد بود، زیرا انواع محصولات آن سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و خواص تغذیه ای می باشد.

حتی مصرف چند برگ و یا یک قاشق غذا خوری از پودر مورینگا در روز، مقدار مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را در طول روز تامین می نماید. درخت مورینگا در آفریقا، با نام های "درختی که هرگز نمی میرد" ، "تنها گیاه دارویی که در فصل خشک رشد می کند" و "گیاه سرشار از مواد مغذی مانند شیر مادر" معروف می باشد. از آن زمان که این گیاه دارویی کشف شد، تا به امروز بیماری های زیادی را درمان و ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن بسیاری از ورزشکاران، مردان و زنان را تأمین نموده است در نتیجه مصرف گیاه شگفت انگیز مورینگا، برای بدن ضروری می باشد.

مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ، از معتبرترین مراکز تحقیقاتی سرطان در جهان، با انجام تحقیقات و آزمایش های فراوان در مورد گیاه مورینگا، به این نتیجه رسیده است که برگ، دانه، بذر، روغن و غلاف مورینگا دارای خواص ضد سرطان، هپاتو پروتئین، هیپوگلیسمی، ضد التهابی، ضد باکتری، ضد قارچی، ضد ویروسی و ضد انعقادی می باشند. آن ها همچنین در برابر بیماری آلزایمر، زخم معده، کنترل و کاهش کلسترول، و بهبود زخم ها نیز مؤثر می باشند.
صفحات کتاب :
47
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه معجزه ای به نام مورینگا