امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
کتاب متمم حسابان برای رفع دغدغه های دانش آموزان برای حل سوالات مفید و هدفمند تالیف گردیده است. این کتاب جوابگوی نیاز همۀ دانش آموزانِ رشته ریاضی پایه یازدهم، در درس حسابان است.

کتاب متمم حسابان با هدف اینکه تمرین های فراوان و هدف دار را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تالیف شده است. این تمرینات در دو سطح مختلف گردآوری شده اند. سطح اول منطبق بر آموزش مطالب کتاب درسی حسابان می باشد و سطح دوم بالاتر از سطح کتاب درسی، که حل آن ها سبب درک بیشتر مطالب درسی حسابان و یادگیری عمیق تر خواهد شد.

مطمئن باشید که با حل تمرین های این دو سطح، مطالب درسی حسابان را عمیق تر و مفهومی تر یاد خواهید گرفت. یادگیری مفهومی سبب تسلط بیشتر بر مطالب و زمینه ساز آمادگی دانش آموز برای حل تست های کنکور خواهد شد. به همین خاطر در انتهای هر فصل تست های کنکور هفت سال اخیر از سال ۹۰ تا سال ۹۶ که مرتبط با مطالب حسابان می باشد گنجانده شده است.

به جرات می توان گفت که این کتاب تمام جنبه های آموزشی حسابان را برای دانش آموزان یازدهم رشته ریاضی در نظر گرفته است. در انتهای کتاب پاسخ کوتاه سوالات نیز آورده شده است تا دانش آموز بتواند جواب های نهایی خود را با پاسخ ها تطبیق دهد.
صفحات کتاب :
116
کنگره :
LB۳۰۶۰/۲۶
کتابشناسی ملی :
۴۹۱۰۲۵۷
شابک :
978-600-459-226-0‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه متمم حسابان