نظر شما چیست؟

کتاب زنان کوچک نوشته ی لوییزا می آلکات و ترجمه فرزین مروارید می باشد. این رمان جالب و جذاب توسط انتشارات قدیانی چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب زنان کوچک

جای تعجب نیست که کتاب زنان کوچک، کلاسیک مورد تحسین چهار خواهر فداکار، بر اساس زندگی خود لوییزا می الکات ساخته شده است. در واقع، الکات از شخصیت خود برای خلق قهرمانی متفاوت استفاده کرده است: جو زنی با اراده، سرسخت و بدون شک ستون فقرات خانواده مارس است. در رمان زنان کوچک این خواهران را از نوجوانانی معصوم تا بزرگسالانی حکیم با تمام شادی و غم زندگی در میان، دنبال کنید و عاشق آنها و این داستان دوست داشتنی شوید. این داستان که توسط مادلین استرن محبوب نیز بسیار مورد ستایش قرار گرفته، بعنوان کتابی که نسل به نسل خوانده می‌شود ابدی شده است.

خلاصه کتاب زنان کوچک

در زنان کوچک داستان چهار خواهر را می‌خوانیم که نویسنده آن را با الهام از خانواده‌ی خود نوشته است. مگی، جو، بتی و ایمی خواهران خانواده‌ی مارچ هستند که با مادر و مستخدم سیاه‌پوستشان در یک خانه‌ی قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آن‌ها به دور از خانواده و در جنگ است و آنها مجبور می‌شوند که بدون پدر خانه را ترک کنند. هر کدام از این دختران برای غلبه بر مشکلاتشان تلاش می‌کنند و در روزهای سخت، زندگی پر از عشق، امید، همبستگی و ایثار را تجربه می‌کنند؛ تجربه‌ای که باعث می‌شود خیلی زودتر بزرگ شوند و شبیه به زنان به بلوغ فکری برسند.  
جو شخصیت اصلی داستان است که نمی‌خواهد به خاطر جنسیتش از انجام کاری منع شود و خود را به شکل پسر در می‌آورد. مگ، خواهر بزرگ جو است که به بچه‌های دیگر درس می‌دهد. او علاقه به زندگی تجملاتی دارد زیرا نسبت به خواهرانش تجربه‌ی بیشتری از زندگی در این شرایط دارد. بت خواهر دیگر آن‌هاست که علاقه‌مند به پیانو است و جو را از بقیه خواهرهایش بیشتر دوست دارد. ایمی که کوچکترین خواهر است سعی می‌کند خود را هم‌سن بقیه‌ی خواهرها نشان دهد. دراین داستان شخصیت جو برگرفته از شخصیت آلکوت است ولی برخلاف زندگی واقعی لوییزا، جو در داستان ازدواج می‌کند.
لوییزا می آلکوت در داستان زنان کوچک بازتابی از مشکلات زنان در زمان جنگ داخلی آمریکا را روایت کرده است و حق انتخاب زنان را به تصویر می‌کشد.

کتاب زنان کوچک pdf

پی دی اف این کتاب در فراکتاب موجود نمی باشد اما نسخه چاپی آن در فراکتاب همراه با تخفیف در فراکتاب فراهم است.

دانلود کتاب زنان کوچک بدون سانسور

نسخه پی دی اف کتاب زنان کوچک در فراکتاب موجود نیست.

کتاب زنان کوچک چند جلد است

کتاب زنان کوچک یک جلد می باشد اما مترجم و ناشر آن متفاوت است.

بهترین ترجمه کتاب زنان کوچک

کتاب حاضر با ترجمه ی فرزین مروارید را کی توان یکی از بهترین ترجمه زنان کوچک دانست که نسخه چاپی آن را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و با تخفیف خریداری نمایید.

خرید کتاب زنان کوچک بدون سانسور

برای خرید نسخه چاپی و قانونی کتاب زنان کوچک می توانید به سایت و یا نرم افزار فراکتاب مراجعه و آن را با تخفیف خریداری نمایید.

مشخصات کتاب زنان کوچک در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: قدیانی
نویسنده: لوییزا می آلکات
مترجم: فرزین مروارید
تعداد صفحه: 352
موضوع: رمان خارجی
قالب: چاپی با تخفیف

صفحات کتاب :
352
دیویی :
813/4
شابک :
9789644171529
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه زنان کوچک