کتاب تعالیم آبراهام : بخواهید ، به شما داده خواهد شد

امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 150,000
نظر شما چیست؟
«ما با شما در سطوح مختلف آگاهی‌تان حرف می‌زنیم اما شما تنها آنچه که آمادگی شنیدنش را دارید دریافت می‌دارید. برداشت همه از این کتاب یکسان نخواهد بود. شما با هر بار مطالعهٔ این کتاب چیز بیش‌تری خواهید آموخت. این کتابی است که از جانب کسانی که به اهمیت آن پی‌می‌برند بارها و بارها مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و به موجودات مادی کمک خواهد کرد تا به رابطهٔ خود با خداوند و این حقیقت که واقعاً که (چه کسی) هستند پی‌ببرند.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید واقعاً که هستید، که بوده‌اید، به کجا می‌روید و می‌خواهید که باشید.

این کتاب به شما کمک می‌کند متوجه شوید هرگز، هرگز چیزی را به پایان نخواهید رساند، به شما برای شناخت ارتباط‌ِتان با پیشینه و آینده‌تان کمک می‌کند ـ اما از همه مهم‌تر این‌که آگاهی از قدرت نهفته در درون‌تان را در همین لحظه بیدار می‌کند.

در این کتاب می‌آموزید که شما خالق سرنوشت خود هستید و چرا تمام قدرت شما در همین لحظه نهفته است و سرانجام این‌که این کتاب شما را با شیوه هدایت احساسات و همسویی با ارتعاشات‌تان آشنا می‌سازد.

در این کتاب با روش‌هایی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا با دانش ازلی خود، بار دیگر ارتباط برقرار کنید و به آنچه که آرزویش را دارید برسید. در شرایطی که شما این روش‌ها را به‌کار می‌گیرید و در شرایطی که خاطرات شما همسو با قوانین کائنات در وجود شما بیدار می‌شوند ـ شوروشوق طبیعی شما برای زندگی به‌سوی‌تان بازمی‌گردد.»
صفحات کتاب :
332
دیویی :
133/93
شابک :
9786005733815

کتاب های مشابه تعالیم آبراهام : بخواهید ، به شما داده خواهد شد