امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,500
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
70,000
30%
ت 49,000
نظر شما چیست؟

کتاب قصه ما مثل شد جلد 2، جلد دوم مجموعه قصه ما مثل شده است. در این مجموعه محمد میرکیانی، مجموعه‌ای از داستان‌های ایرانی را که در گذر زمان تبدیل به یک ضرب‌المثل شده است را گردآورده است. محمدحسین صلواتیان نیز تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است. انتشارات این مجموعه به نشر می باشد.

معرفی کتاب قصه ما مثل شد ۲

مجموعه‌ ی قصه ما مثل شد، قصه مثل‌های بسیاری را برای کودکان در خود دارد. بعضی از این داستان‌ها از زندگی بزرگان دین و برخی از نوشته‌ها و آثار ادبی است و برخی دیگر از داستان‌های عامیانه و شفاهی برآمده. خواندن داستان ضرب‌المثل‌ها به کودکان کمک می‌کند اطلاعات عمومی‌شان را بالا ببرند و با آگاهی از این جملات کوتاه و پر معنا استفاده کنند.
مجموعه قصه ما مثل شد هم به کودکان آموزش می‌دهد و هم داستانی جذاب برای آن‌ها روایت می‌کند به همین دلیل برای مربیان و معلمان که قصد آموزش دارند هم مفید است.

خلاصه کتاب قصه ما مثل شد ۲

در سرزمین ما ایران قصه‌های خواندنی و دلپذیر که از روزگاران گذشته به یادگار مانده بسیار است؛ ولی قصه‌هایی که مَثَل شده اند، طعم و مزۀ دیگری دارند.این قصه‌های شیرین و شنیدنی، سرگذشت و زندگی نامۀ بعضی از مثل‌هاست. با این حال هیچ‌کس نمی‌داند قصۀ مثل‌ها از کجا آمده اند، هر چند که بعضی از این قصه‌ها سرگذشت روشنی دارند.کتاب قصه ما مثل شد حاوی دویست و بیست قصه از مثل های فارسی است که ده ده جلد منتشر شده است و با قلمی روان و شیوا به نگارش در آمده است.نویسنده در مجموعه کتاب های قصه ما مثل شد داستان‌های ایرانی را که در گذر زمان تبدیل به یک ضرب‌المثل شده اند را جمع آوری کرده است.

متن داستان های قصه ما مثل شد

برشی از متن کتاب قصه ما مثل شد ۲

با دانلود نسخه الکترونیکی و یا خریداری نسخه چاپی این کتاب می توانید از خواندن مثل ها و قصه های بسیار شیرین آن لذت ببرید.

دانلود رایگان کتاب قصه ما مثل شد pdf

ناشر مجموعه قصه ما مثل شد، پی دی اف آن را به صورت رایگان عرضه نکرده است، لذا بدیهی است که دانلود رایگان آن باعث تضییع حق نویسنده و ناشر می‌شود.جهت دانلود با صرف هزینه ی اندک، می توانید به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کرده و پس دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

خرید و دانلود کتاب قصه ما مثل شد جلد دوم

جهت خرید نسخه چاپی این جلد می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب اقدام به سفارش کنید.همچنین نسخه الکترونیکی آن را از طریق اپلیکیشن فراکتاب دانلود کرده و سپس در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود کتاب قصه ما مثل شد 2

مشخصات کتاب قصه ما مثل شد 2 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: محمد میرکیانی
تعداد صفحه: 124
موضوع: داستان کوتاه
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
124
کنگره :
‫‬‭PIR3996‫‬‭/م94ق6 1396
دیویی :
‫‬‭‬‭[ج]398
کتابشناسی ملی :
4528475
شابک :
978-964-02-2609-4
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه قصه ما مثل شد 2