امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
خرید چاپی
8,000
15%
ت 6,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی

کتاب یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی نوشته امید مهدی نژاد توسط انتشارات به نشر منتشر شده است. این اثر یکی از کتاب‌های یک روایت معتبر است که شما را با گوشه‌ای از تاریخ معاصر ایران آشنا می‌کند.

کتاب یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی علاوه بر ارائه متن کامل سرودهای معروف و خاطره انگیز دوران پیروزی انقلاب اسلامی توضیحاتی را نیز در مورد شعرا، خالقان سرودها و نوع هنری اثر در اختیار خوانندگان می گذارد.

بخشی از متن کتاب یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی

درآمد دوم: محمدعلی ابرآویز
چندروز پس از پیروزی انقلاب، مردی با 18 نوار کاست به سازمان رادیو و تلویزیون رفت. کاست ها را تحویل داد و گفت این ها سرودهایی است که پیش از انقلاب برای انقلاب ساخته ایم. این کاست ها تا سال ها بعد یکی از مهمترین منابع تغذیه سرودهای انقلابی رادیو و تلویزیون بود. این مرد محمدعلی ابرآویز بود؛ دانش آموخته علوم سیاسی، نویسنده رادیو، متخصص تبلیغات و مؤسس یکی از اولین مؤسسات تبلیغاتی ایران که به واسطه «دائره المعارف زنده» اطلاعات فرهنگی و هنری وسیعش، به او لقب داده بودند.

مدتی نیز در سازمان رادیو و تلویزیون انقلابی ایران فعالیت کرد. ابرآویز مرد صداهای انقلاب است. مردی که شاید کمتر نامی از او شنیده باشیم، اما نقش انکارناپذیرش در ساخت و تولید بسیاری از صداها و سرودهای انقلابی، پررنگ و برجسته است.

ابرآویز در تابستان سال 57 ، در لندن مشغول ثبت یک اختراع بود که باخبر شد در تهران نماز عید فطر برگزار شده است. برای او که از دیرباز به نهضت امام خمینی علاقه داشت، این خبر یک خبر ویژه بود.

صفحات کتاب :
56
کنگره :
DSR۱۵۵۷‏‫‭/م۹چ۹ ۱۳۹۷
دیویی :
۹۵۵/۰۸۳
کتابشناسی ملی :
5510941
شابک :
978-964-02-3123-4‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی