دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش

جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شما

امتیاز
5 / 3.8
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
189,900
29%
ت 134,829
نظر شما چیست؟

دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش، یکی از کتاب های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند.

معرفی کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش

اثر مرکب از دارن هاردی که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است، یکی از کتاب‌های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند. این کتاب با ارائه راهکارهای بسیار زیاد شرایط را محیا می‌کند تا شما تغییر کنید و موفقیت شوید و تنها می‌ماند حرکت و خواستن شما برای موفق شدن، که در این باره نیز اثر مرکب به خوبی راهنمایی و هدایتتان می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد این کتاب پرفروش حرف خواهیم زد.

کتاب اثر مرکب صوتی

از طریق پلیر زیر می‌توانید به معرفی کتاب اثرمرکب از دارن هاردی در زمانی کوتاه تر گوش دهید. نسخه صوتی میکرو کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب اثر مرکب) در فراکتاب عرضه شده است و در دسترس شماست، با جستجوی عبارت "اثر مرکب" آن را بیابید و در نرم افزار دانلود نمایید.

خلاصه کتاب اثر مرکب

نویسنده در کتاب اثر مرکب ادعا می کند مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب بدست می آید. کتاب اثر مرکب با عنوان اصلی The Compound Effect کتابی است که توسط دارن هاردی ( Darren Hardy) مربی و نویسنده حوزه موفقیت نوشته شده است.

یکی از بهترین ترجمه های کتاب اثر مرکب که در فراکتاب وجود دارد ترجمه کتاب توسط اکبر عباسی و شاهین بیات است. این کتاب چنان قدرتمند، اما ساده است که تحسین تمامی نویسندگان حوزه موفقیت و کسب و کار را کسب کرده و تا امروز به بیش از بیست زبان دنیا، ترجمه شده و میلیون ها نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. همچنین مدتها در لیست پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز بوده است.

  • آیا به دنبال کسب موفقیت هستید؟
  • می خواهید موفق تر از امروز باشید؟
  • حتی موفق تر از آن که تا به حال تصورش را هم نکرده بودید؟

موضوع کتاب همین است، به دست آوردن موفقیتی فراتر از حد تصورتان.

هیچ حیله و اغراقی در کار نیست. این کتاب تنها حاوی حقایق است و این که چگونه موفقیت را کسب کنید. به عنوان ناشر و سردبیر نشریه موفقیت، نویسنده این کتاب، دارن هاردی، تمامی راه ها را شنیده، دیده و آزموده است. این کتاب شامل اصولی برای به دست آوردن موفقیت است. اثر مرکب شامل عصاره ای است که جویندگان موفقیت نیاز دارند بدانند و به آن ها عمل کنند. پس از به دست آوردن مهارت در این ها، موفقیت های خارق العاده ای کسب خواهند کرد.

کتاب اثر مرکب درباره چه چیزاهایی صحبت می کند؟

  • چگونه می توان همیشه برنده بود؟ بهترین استراتژی برای به دست آوردن هر هدف و پیروز شدن در هر رقابتی، حتی اگر رقیبان شما باهوش تر و مجرب تر باشند، چیست؟
  • ریشه کردن عادت های بد که ممکن است از وجود برخی از آن ها آگاه نباشید، شما را از مسیر موفقیت خارج می کند.
  • ایجاد انضباط برای دستیابی به موفقیت های بزرگ.
  • کلیدهای مهم ایجاد انگیزش؛ چگونه خود را ترغیب به انجام کارهایی کنید که تمایلی به انجام آن ها ندارید.
  • به تسخیر در آوردن نیروی تکانش: اگر آن را به دست آورید، هرگز متوقف نخواهید شد!
  • اسرار شتاب گرفتن افراد موفق: آیا آن ها دارای برتری غیرعادلانه هستند؟ بله هستند، ولی شما هم می توانید آن را داشته باشید.

اگر برای داشتن زندگی خارق العاده جدی هستید، از قدرت اثر مرکب استفاده کنید تا بتوانید موفقیتی خارق العاده به دست آورید. هم اکنون سفر خود را آغاز کنید.

دانلود رایگان کتاب اثر مرکب | فراکتاب

دارن هاردی

دارن هاردی متولد ۱۹۷۱ میلادی و نویسنده، سخنران، مشاور و مربی مباحث موفقیت است. صندلی ای که امروز دارن هاردی به عنوان ناشر و مدیر مسئول نشریه موفقیت بر روی آن می نشیند، روزگاری جایگاه اوریسون سوئت ماردن، کلمنت استون، ناپلئون هیل و اوجی ماندینو بوده است.

اکنون شانزده سال است که دارن به عنوان سرآمد صنعت پیشرفت شخصی شناخته شده است. وی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی را به عهده دارد؛ شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصین و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می کنند.

موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است. به عنوان کار آفرین، دارای درآمدی صد هزار دلاری در هجده سالگی بوده است. وی در بیست وچهار سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال و در بیست وهفت سالگی صاحب شرکتی به ارزش 50 میلیون دلار بوده است.

دارن به هزاران کارآفرین آموزش داده و به عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. او به عنوان ناشر و سردبیر نشریه موفقیت در جایگاه بسیار ویژه ای است که به وی توانایی مصاحبه با متخصصین و کارشناسان حوزه پیشرفت شخصی را داده است.

او همچنین امکان مصاحبه با مدیران برجسته صنعت، کارآفرینان برتر، ورزشکاران موفق و قهرمانان المپیک را داشته است. این امر سبب شده است او بتواند پرده از رازهای موفقیت خارق العاده این افراد برداشته و آن ها را به اشتراک بگذارد.

هاردی در طول فعالیت های مختلف خود با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلف همکاری کرده است و نوشته هایش همواره جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز بوده است. دیگر کتاب پرفروش او «ترن هوایی کارآفرینی» بود که در سال 2015 منتشر شد.

این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب اثر مرکب مناسب همه کسانی است که به دنبال موفقیت هستند. در این کتاب وعده موفقیت یک شبه به شما داده نمی شود. پیشنهاداتی به شما داده خواهد شد که در صورت عمل به آن، در طی زمان، تغییرات ملموسی را، در زندگی خود احساس خواهید کرد. معجزه ای در کار نیست. تغییرات، با دستان خودتان اتفاق خواهد افتاد.

بهترین انتشارات کتاب اثر مرکب

در فراکتاب این کتاب از ناشران متعددی عرضه شده است و در دسترس شماست اما ترجمه همین انتشارات نسل نواندیش یکی از بهترین ترجمه‌هاست که نسخه الکترونیک آن نیز در دسترس شماست و می‌توانید آن را قبل از خرید در نرم افزار برای مدت حدود ده دقیقه رایگان مرور کنید.

خرید کتاب اثر مرکب با ارسال رایگان

این کتاب را می‌توانید در سایت یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و در صورتی که سبد خرید شما بیشتر از 350 هزار تومان باشد، ارسال کتاب‌ها رایگان انجام خواهد شد.

کتاب اثر مرکب pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل اثر مرکب pdf تولید و در فراکتاب عرضه شده است.

متن کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش

قبل از آن که شروع کنیم، یک هشدار دارم؛ به دست آوردن موفقیت دشوار است. این فرآیند، پرزحمت، خسته کننده و گاهی کسل کننده است. ثروتمند شدن، موثر بودن و تبدیل شدن به فردی مشهور در رشته خودتان، فرآیندی آرام و پرزحمت است. دچار اشتباه نشوید، شما در زندگی خود با دنبال کردن اصول این کتاب نتایج سریعی به دست خواهید آورد، اما اگر از کار کردن، منظم بودن و تعهد بیزار هستید، بهتر است تلویزیون را روشن کنید و امیدتان را به همان تبلیغات بازرگانی ببندید. همان هایی که شعار موفقیت یک شبه می دهند و کافیست کارت اعتباری داشته باشید.

به عنوان آخرین مطلب، می دانید تمام چیزی که لازم دارید، موفق شدن است. لازم نیست چیز جدیدی یاد بگیرید. اگر مورد لازم، برای موفق شدن، تنها اطلاعات بیشتر بود، هر کسی با اینترنت پرسرعت، الان در قصر زندگی می کرد. شما نیازمند اطلاعات جدید و بیشتر نیستید، بلکه به برنامه عملی جدید نیاز دارید تا به شما کمک کند موفق شوید.

اکنون زمانی است که باید عادت های جدید ایجاد کنید تا شما را به سمت موفقیت سوق دهند. موفقیت به همین سادگی است. در ادامه این کتاب، قرار است یک برنامه عملی ملموس را با جزئیات دریافت کنید. بگذارید این طرح، انتظارات شما را تغییر دهد، فرضیات گذشته تان را پاک کند، حس کنجکاوی تان را شعله ور سازد و به زندگی تان ارزش ببخشد. همین الان شروع کنید. خواهش می کنم شروع کنید!همه این ها در یک کتاب کوچک که می تواند زندگی شما را تغییر دهد و بسیار ساده است، گنجانده شده است! بیایید شروع کنیم!

دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب اثر مرکب، و خرید کتاب اثر مرکب نسخه چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید. کتاب اثرمرکب دارن هاردی مشخصات کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: دارن هاردی
مترجم: اکبر عباسی
تعداد صفحه: 247
موضوع: جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شما
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
247
کنگره :
BF637 ‭/م8‏‫‬‮‭ھ18 1394
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3899371
شابک :
978-964-236-684-2
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه اثر مرکب