امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 45,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب باز هم من جدیدترین اثر از آثار جوجو مویز در هفته اول انتشار خود در جایگاه دوم پرفروش ها قرار گرفت. نویسنده انگلیسی این بار، باز هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیسا کلارک رفته و سیر زندگی اش پس از سفر به نیویورک را نشان می دهد. این نسخه از کتاب باز هم من (Still Me)، متن کامل و بدون سانسور بوده به همۀ علاقه مندان آثار جوجو مویز (Jojo Moyes) توصیه می ­شود.

معرفی کتاب باز هم من

در پی داستان های لوئیسا کلارک، این بار او وارد نیویورک می شود، تا زندگی جدیدی را شروع کند. او با آغاز کارش در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» قدم به دنیای ثروتمندان نیویورک می‌گذارد. دنیایی که زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می آورد و کیلومترها دور از «سم»، طی رفت و آمدهایی که با خانواده های اعیان نیویورکی پیدا می کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می کند و...

جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده این کتاب، که سال ها در زمینه روزنامه نگاری فعالیت داشته است از سال ۲۰۰۲ و با انتشار اولین رمانش، پناه گرفتن از باران؛ نویسندگی را به عنوان شغل دائم خود انتخاب کرد. او فقط گاهی مقالاتی برای دیلی تلگراف می نویسد.

دانلود کتاب باز هم من اثر جوجو مویز

دانلود رایگان کتاب باز هم من pdf

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید آن را به راحتی در نرم افزار مطالعه نمایید اما pdf رایگان این کتاب وجود ندارد و ناشر در حال فروش آن است. با این وجود امکان مرور رایگان کتاب برای مدت حدود ده دقیقه در نرم افزار فراکتاب ممکن است.

جملاتی از کتاب هنوز هم من

روزی روزگاری، دختر کوچکی در این دنیا زندگی می کرد. او خیلی شاد بود یا دست کم خودش به خودش می گفت که خیلی شاد است. او مانند خیلی از دخترهای دیگر بود، دوست داشت تلاش کند تا متفاوت به نظر برسد، شبیه کسی که خودش نبود؛ اما مانند بسیاری از دختران دیگر، زندگی مسیر او را تغییر داد و به جای اینکه کاری کند دنیایی متناسب با خود بسازد، عادت کرد خود را پنهان کند، عادت کرد آن قسمت از روح و وجودش را مخفی کند که او را متفاوت، بی همتا و بی نظیر می ساخت.

برای مدتی با دنیا جنگید؛ اما دنیا آن قدر کتکش زد که او به این نتیجه رسید اگر خودش نباشد، دنیا جای امن تری برای زندگی کردن خواهد بود. هر کدام از ما راه های بسیاری برای ساختن نسخه ای از خودمان داریم. زمانی زندگی من فقط در برداشتن قدم هایی بسیار ساده خلاصه می شد، چیزی که گمان می کردم سرنوشت برایم مقدر کرده است؛ اما از مردی که تقدیر خود را نپذیرفته بود آموختم که می توان آنچه را برایمان مقدر شده است نپذیریم.

سپس بانوی پیری را ملاقات کردم که توانسته بود برخلاف آنچه همه اعتقاد داشتند باید باشد، خود تازه ای از خود بسازد و سرنوشت خود را آن گونه رقم بزند که خود می خواهد. من می توانستم انتخاب کنم لوئیزا کلارک از نیویورک یا لوئیزا کلارک از استورتفولد باشم یا ممکن است لوئیزا کلارکی وجود داشته باشد که من هنوز ملاقاتش نکرده ام. نکتۀ مهم این است که بدانید باید کسی را همراه خود سازید که بخواهد همراهتان باشد نه اینکه شما را چون پروانه ای زیبا روی دیوار اتاقش میخ کند. نکتۀ مهم این است که بدانید همیشه می توانید به نوعی راهی برای دوباره ساختن خودتان پیدا کنید.

دانلود کتاب باز هم من

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا آن را به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

صفحات کتاب :
560
کنگره :
PZ۴‏‫‬‬‮‭‏‫‬‭‬‭‭/م۸ب۲۳ ۱۳۹۶
دیویی :
۸۲۳/۹۲
کتابشناسی ملی :
۵۰۸۰۶۶۷
شابک :
978-964-236-920-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه باز هم من